CAD-koulutukset

08 syys 2021
KYSYMYS
Hei,

Minulla on 15 vuotta vanha rakennuspiirtäjän tutkinto ja 3,5 vuoden työkokemus arkkitehtitoimistossa. Tämän lisäksi minulla on suoritettuna LKV-tutkinto, kiinteistönvälityksen ammattitutkinto sekä keittiösuunnittelijan (/myyjän) ammattitutkinto. Elämä heitti minut kuitenkin täysin toiseen suuntaan ja nyt joudun terveydellisistä syistä vaihtamaan alaa; ja haluaisin tehdä paluun CAD-ohjelmistojen pariin. Osaamiseni vaatii varmasti päivittämistä. Kaikki löytämäni CAD-aiheiset kurssit on suunnattu työttömille, ja vaikka irtisanoutuminen onkin edessäni tässä syksyn aikana, jännittää silti ns. tyhjän päälle hyppääminen vakituisesta työstä, kun ei ole takeita, että tulen valituksi haluamaani työvoimakoulutukseen. Mutta ei minulla taida olla vaihtoehtoja?

Answer:

29 marras 2021

Hei,

Kiitos viestistäsi. Kysymyksesi oli joutunut systeemin syöveireihin, joten siksi vastauksemme tulee näin myöhässä - suuret pahoittelut siitä.

CAD-ohjelmistoa käsitteleviä kursseja löydät täältä. Voit olla suoraan yhteydessä koulutsten järjestäjiin ja kysellä heiltä lisää järjestettävistä koulutuksista.

Ystävällisin terveisin,

studentum.fi
Tilaa uutiskirjeemme
Saat koulutusvinkkejä, tarjouksia ja uutisia suoraan sähköpostiisi.