Haullasi ei valitettavasti löytynyt yhtään tulosta, tee Uusi haku

IBM:n ohjelmistoratkaisut – kattava valikoima työkaluja organisaatioiden tarpeisiin

IBM:n ohjelmistovalikoima lukeutuu maailman kattavimpiin, ja on uusiutunut viime vuosina merkittävästi. IBM:n ohjelmistotuotteet tarjoavat monenlaisia tapoja kehittää niin suurten kuin pientenkin organisaatioiden toimintaa. IBM:n ohjelmistoja voidaan käyttää esimerkiksi organisaation työprosessien, turvallisuuden, palvelutason tai luotettavuuden edistämisessä.

IBM-koulutus antaa työkalut oikeaan osaamiseen

IBM-koulutus antaa sinulle ja yrityksellesi edellytykset mahdollisimman tehokkaaseen ohjelmistojen käyttöön. Tästä kategoriasta löydät mm. seuraavien IBM-ohjelmistotuotteiden koulutuksia:

• Cognos – Liiketoiminnan analytiikka, Business Intelligence
IBM Cognos on suosittu ohjelmisto suorituskyvyn johtamiseen ja liiketoiminnan analytiikkaan. Cognos-ohjelmiston avulla on mahdollista kerätä, yhdistää ja jakaa tietoa tehokkaasti liiketoiminnan johtamisen tueksi.

• Rational – Sovelluskehitys-, testaus-, ja mallinnus
IBM Rational -ohjelmistoperhe auttaa organisaatioita automatisoimaan ja hallitsemaan ydintehtäviä ohjelmistoissa ja järjestelmissä.

• DB2 Information Management – Sisällön hallinta ja tietokannat
IBM Information Management –ratkaisut auttavat datan ja sisällön hallinnassa IBM DB2 tietokantojen yhteydessä.

• Tivoli – järjestelmähallinta, kiinteistöjen ja omaisuuden hallinta
IBM Tivoli -ohjelmistot helpottavat IT-ympäristön haltuunottoa ja suunnittelua, tarjoten järjestelmänhallintaratkaisuja.
  • WebSphere – Liiketoimintaprosessien hallinta (sovelluspalvelin)

IBM WebSphere -sovelluspalvelinohjelmistot soveltuvat sovellusten väliseen integraatioon. WebSphere-ratkaisut mahdollistaa dynaamiset, yhdistetyt liiketoimintaprosessit, ja joustavan sovellusinfrastruktuurin kaikissa liiketoimintatilanteissa.

IBM:n ohjelmistotuotteiden virallisia koulutuksia tarjoavat IBM:n auktorisoidut koulutuskumppanit. Koulutusta tarjotaan avoimien kurssien lisäksi räätälöitynä yritysten tai yhteisöjen tarpeisiin.

Lähteet: Arrow ECS Finland; IBM

Hakuehdotuksia