...

IT-ammattilaisen kurssit ja täydennyskoulutukset Helsingissä

ICT-koulutukset ja siihen liittyvät kurssit koostuvat laajasti tietotekniikan ja IT-alan (informaatioteknologia) valmennuksista, jotka ovat pääosin tarkoitettu ammatikseen tietotekniikan parissa työskenteleville. Tietotekniikasta puhuttaessa esiintyy useita eri termejä, mutta suomenkielisissä yhteyksissä käytetään nykyisin usein englanninkielistä lyhennettä ICT (information and communications technology).

ICT on aihepiirinä erittäin laaja ja vaikuttaa alana kattavasti ihmisten ja yhteisöjen työhön sekä arkeen. Jos etsit esimerkiksi multimedia-alan tai web-suunnittelun koulutuksia, kurkista tänne. Jos taas etsit Microsoft-tuotteen käyttökoulutusta, katso koulutukset täältä.

IT-alan täydennyskoulutus

ICT-alan täydennyskoulutus sisältää muun muassa seuraavia alueita:

• Valmistajakohtaiset järjestelmäkoulutukset, kuten IBM ja Microsoft -koulutus
  • IT-johtaminen
  • Tietohallinto
  • IT-tuelle suunnattu koulutus
  • Käyttöjärjestelmien ylläpito, asennus ja hallinta
  • Ohjelmoinnin koulutukset, esim. peliohjelmointi
  • Sovelluskehitys