Kriisiviestinnän koulutukset

Vältä mainehaitat ja viesti selkeästi. Kriisin äärellä ei kannata panikoida, vaan laittaa jäitä hattuun. Miten kriisitilanteessa tulisi viestiä ja miten niistä selviää kuivin jaloin? Varaudu kriisitilanteisiin etukäteen ja osallistu kriisiviestinnän koulutukseen!
Suodata
Kriisiviestintä
Toteutustapa
Koulutustyyppi
Paikka
Näytä kaikki suodattimet
Näin suodatamme hakutuloksia
Haluatko tietää, miten suodatamme hakutuloksia? Lue täältä lisää siitä, miten koulutukset listautuvat hakutuloksissa.
Näyttää 1-4 koulutusta 4 tuloksesta
Mainokset

Usein kysytyt kysymykset

  • Kriisiviestintä on organisaation tai yhdistyksen vastuulla olevaa viestintää poikkeustilanteessa, kuten onnettomuuksissa tai mainekriiseissä. Kriisiviestinnän tavoitteena on hallita tiedon leviämistä, rauhoittaa tilannetta ja säilyttää luottamus sidosryhmiin.

  • Kriisiviestintä on tärkeää, koska se auttaa organisaatiota tai yritystä hallitsemaan ja lieventämään kriisitilanteiden vaikutuksia maineeseen, luottamuksen ja liiketoimintaan.