...

Vantaa tarjoaa monia vaihtoehtoja kouluttautujalle

Vantaalla on tilaa ja tilaisuuksia menestykselle. Vahva elinkeinoelämä tarvitsee jatkuvasti osaajia. Kansainvälsestä ja sijainniltaan erinomaisesta kaupungista löytyy useita oppilaitoksia, koulutusyrityksiä ja muita koulutuksia tarjoavia tahoja.

Ammatillista koulutusta aikuisille Vantaalla järjestävät MERCURIA Kauppiaitten Kauppaoppilaitos, TTS Työtehoseura, Edupoli ja Vantaan ammattiopisto Varia. Näissä voi suorittaa tutkinto-opintoja ja lyhyempikestoisia täydennysopintoja. Myös korkeakoulussa opiskelu onnistuu. Vantaalla sijaitsevat ammattikorkeakoulut Laurea ja Metropolia.

Täydennyskoulutusmahdollisuudet Vantaalla

Tutustu esimerkiksi näihin koulutusaloihin ja löydä koulutuksesi:

Laatu-koulutukset Vantaalla
Täältä löydät Laatuun liittyvät koulutukset Vantaalla, kuten Lean Six Sigma ja Scrum.

Turvallisuusalan koulutukset Vantaalla
Täältä löydät Vantaalla järjestettävät turvallisuusalaan liittyvät koulutukset, kuten vartijakoulutus ja järjestyksenvalvojakoulutus.

Sosiaali- ja terveysalan koulutukset Vantaalla
Täältä löydät Vantaalla järjestettävät sosiaali- ja terveysalan koulutukset, kuten hoitotyön täydennyskoulutus ja psykoterapian koulutus.

Lähde: infopankki.fi; vantaa.fi