4,9 (7 Arvioinnit)

Berlitz

paikassa Helsinki (+ 1 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Berlitz

Kaksi naista pöydän äärellä nauramassa

Berlitzin kielikoulu avartaa maailmasi!

Berlitz on yksi maailman johtavista kieli- ja kulttuurikouluista ja on edustettuna jo 70 maassa. Yli 140 vuoden kokemus ja kehitystyö kielten opetuksessa näkyy parhaiten Berlitzin omassa tehokkaassa opetusmenetelmässä, jonka avulla kieliä on opetettu niin presidenteille kuin maailmantähdille.

Berlitzin menetelmän mukaan opettaja on aina opettamansa kielen natiivipuhuja ja opettajan ohjaamana tunneilla keskustellaan heti ensimmäisestä oppitunnista alkaen opetettavalla kielellä. Näin saat saman tien itsevarmuutta vieraalla kielellä puhumiseen ja opit natiivin aksentin sekä kielen aitoja ilmaisuja.

Berlitz kouluttaa kaikki opettajansa käyttämään tätä tutkitusti tehokasta opetusmetodia ja pedagoginen tiimi seuraa opetuksen korkeaa laatua. Opiskelijoiden palautetta kysytään kurssin eri vaiheissa, jolla varmistetaan opiskelijoiden tyytyväisyys kurssin sisältöön. Suosituimmilla kursseilla käytetään Berlitzin kehittämää opintomateriaalia, joka tukee syventävää oppimista Berlitzin opetusmenetelmän avulla.

Löydä kielikurssisi!

Berlitzin kielikeskus tarjoaa valikoiman kieli- ja kulttuurikursseja yrityksille, aikuisille, lapsille ja nuorille. Tutustu tarjontaan alla olevasta listauksesta. Täyttämällä yhteydenottolomakkeen saat tarkempia tietoja koulutuksista.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Berlitz? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Berlitz Facebookissa

Runeberginkatu 5
00100 Helsinki

Puhelin +358 (9) 6689 460

Arvioinnit

Keskiarvo: 4,9

Perustuu 7 arviointiin
Kirjoita arviointi

Tämä oli kuin lottovoitto

22 joulu 2023

This is so interesting and I would like to learn more!

22 joulu 2023

We got good basic information about human behavior and a lot to think about.

Sponsoroitu