Jyväskylän kesäyliopisto

paikassa Jyväskylä (+ 1 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Jyväskylän kesäyliopisto

Jyväskylän kesäyliopisto –  kaikille tiedonjanoisille ympäri vuoden

Jyväskylän kesäyliopistossa voit opiskella monipuolisesti erilaisia työelämää tukevia täydennyskoulutuksia. Tarjonnassa on sekä pitkiä että lyhytkestoisia kokonaisuuksia pitkin vuotta. Osa koulutuksista sisältää lähiopetusta Jyväskylässä ja osa toteutetaan kokonaan verkossa.

Jyväskylän kesäyliopiston arvoja ovat elinikäinen oppiminen, henkinen hyvinvointi ja koulutuksellinen tasa-arvo. Toiminnan painopisteitä ovat:

• ammatillinen lisäkoulutus
  • avoin korkeakouluopetus
  • kieli- ja kulttuurikoulutus
  • ikääntyvien yliopistotoiminta
  • tiedekasvatus: lasten ja nuorten yliopistotoiminta (JYUniorit)

Aika uskaltaa on nyt

Jyväskylän kesäyliopiston opintotarjonnasta löytyy ajankohtaista ammatillista lisäkoulutusta erityisesti sote- ja kasvatusalalla työskenteleville sekä avoimia yliopisto-opintoja eri oppiaineista.

Kesäyliopiston opintoihin on mahdollista hakea aikuiskoulutustukea, mikäli opiskelu katsotaan ammatilliseksi lisä- tai täydennyskoulutukseksi ja tuen muut ehdot täyttyvät.

Haluatko lisätietoja?

Löydät lisätietoa koulutuksista alta löytyvästä koulutuslistauksesta. Jyväskylän kesäyliopisto järjestää koulutuksia myös organisaatiokohtaisiin tarpeisiin. Voit ottaa yhteyttä Jyväskylän kesäyliopistoon täyttämällä yhteydenottolomakkeen.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Jyväskylän kesäyliopisto? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Jyväskylän kesäyliopisto Facebookissa

Jyväskylän kesäyliopisto

Jyväskylän kesäyliopisto, Agora-rakennus, Mattilanniemi 2, PL 35, 40014 JYVÄSKYLÄN YLIOPISTO

Puhelin 044 760 3730