Uhkaavien tilanteiden hallinta
Koulutuspäivän aikana käsitellään mm. uhkaavien tilanteiden tunnistamista ja toimintaa uhkaavassa asiakastilanteessa sekä myös uhkaavien tilanteiden jälkihoitoa. Käydään läpi työnantajan ja työntekijän velvollisuudet ja mietitään kuinka omaa työtään voi suunnitella turvallisemmaksi ja pyrkiä ennaltaehkäisemään uhkaavien tilanteiden syntymistä.
Koulutuksen sisältö:
Ennakoi uhkaavia asiakastilanteita
- Mitä väkivalta on?
- Vastuut ja velvoitteet
- Työsuojelunäkökulma, käsitteet, tilastot
- Hyvä toimintaohje?
Toiminta uhkaavassa asiakastilanteessa
- Tilanteiden havaitseminen ja tunnistaminen
- Etäisyys, Rauhallisuus, Ennakointi ja viestintä
- Jälkihoito ja toiminnan parantaminen
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Uhkaavien tilanteiden hallinta, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.NPS-palaute
NPS ilmoitetaan lukuarvona asteikolla -100 ja 100 välillä. Tulos on negatiivinen, jos yrityksellä on enemmän arvostelijoita kuin suosittelijoita, ja positiivinen, jos tilanne on päinvastoin. Tasoa 70 pidetään yleisesti erittäin hyvänä.
Seuraavat toteutukset
Kohderyhmä
Koulutus soveltuu työpaikan työsuojeluhenkilöstölle, työsuojelupäälliköille ja esihenkilöille.
Kustannukset
275,00 EUR + alv 25,5%
Ota yhteyttä
Parempi työ lisää hyvinvointia ja tuottavuutta
Työturvallisuuskeskus tarjoaa palveluja työpaikoille työturvallisuuden kehittämiseen ja työsuojelun yhteistoiminnan parantamiseen. Kaikki työelämässä olevat saavat tietoa työturvallisuuden perusasioista. Työturvallisuuskeskus tarjoaa yhteistoimintahenkilöille, esihenkilöille ja asiantuntijoille syventävää, toimialat huomioivaa tietoa ja tukea turvallisten ja terveellisten työolojen kehittämiseen. Johdolle Työturvallisuuskeskus tarjoaa tietoa työturvallisuuden hyödyistä...
Lue lisää kouluttajasta Työturvallisuuskeskus ja katso koulutustarjonta täältä