5,0 (1 Arvioinnit)

Valoria

paikassa Tampere (+ 3 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Valoria

Autamme viestimään vaikuttavasti ihmiseltä ihmiselle

Valoria on strategisen viestinnän kehittäjäkumppani ja valmentaja. Valorian erityisosaamista ovat muutos- ja strategiaviestintä, viestintäkulttuurin ja viestintätaitojen kehittäminen sekä selkeä ja tunneälykäs viestintä.

Valoria auttaa organisaatioita kehittymään ja kehittämään viestintäänsä valmentavalla otteella yhdessä muutosta rakentaen. Valorian toimintamalleilla on pedagoginen tausta ja Valoria panostaa asiakkaiden henkilöstön strategisen viestintäosaamisen jatkuvaan kasvattamiseen.

Valorian koulutukset pohjaavat arjen kehitys- ja valmennustyössä opittuun ja toimivaksi testattuun. Valorian kouluttajilla onkin vuosikymmenten käytännön kokemus strategisesta viestintätyöstä niin pörssiyrityksissä kuin julkisissa organisaatioissa. Koulutuksista osallistujat saavat käyttöönsä kiitetyt menetelmät ja oppivat hyödyntämään niitä omassa työssään.

Palaute koulutuksista on poikkeuksetta erinomaista. Koulutusten sisältöjä pidetään oivalluttavina ja kouluttajia inspiroivina ja erittäin pätevinä. Moni on todennut saaneensa Valorian koulutuksesta vihdoin ymmärryksen ja työkalut, joita on pitkään kaivannut.

Haluatko lisätietoja Valorian koulutuksista?

Lisätietoja Valorian koulutustarjonnasta löydät alla olevasta koulutuslistasta. Voit myös pyytää lisätietoja suoraan koulutuksenjärjestäjältä tekemällä yhteydenottopyynnön.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Viestintä Kesto Hinta Paikka Alkaa
Inhimillistä ja selkeää asiakasviestintää 390 EUR Useita (3) 21.11.2024
Vaikuttava ja henkilöstölähtöinen strategiaviestintä 3 tuntia 390 EUR Useita (3) 25.9.2024
Viestinnän kehittäjän valmennuspolku 1 950 EUR Helsinki 10.10.2024
Yhteistyötä ja yhteisöllisyyttä parantava viestintäkulttuuri 3 tuntia 390 EUR Useita (3) 24.9.2024

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Valoria? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Finlaysoninkuja 21 A
33210 Tampere

Puhelin: 040 576 1704
valoria.fi

Arvioinnit

Keskiarvo: 5

Perustuu 1 arviointiin
Arvioinnit julkaistaan ​​arviointikäytäntömme mukaisesti.
Kirjoita arviointi
Kevään 2024 osallistuja
12 kesä 2024
Moni asia vahvistui