Inhimillistä ja selkeää asiakasviestintää

Valoria, paikassa Helsinki (+2 sijaintia)
Hinta
390 EUR + alv 24 % (yht. 483,60 EUR)
Seuraava toteutus
21 marraskuuta, 2024 (+3 toteutusta)
Toteutustapa
Tilauskoulutus, Lähiopetus, Etätoteutus
Hinta
390 EUR + alv 24 % (yht. 483,60 EUR)
Seuraava toteutus
21 marraskuuta, 2024 (+3 toteutusta)
Toteutustapa
Tilauskoulutus, Lähiopetus, Etätoteutus
alkaen 390 EUR + alv 24 % / osallistuja

Inhimillistä ja selkeää asiakasviestintää

Valoria

Hyvä asiakaskokemus edellyttää kykyä huomioida asiakkaan tarpeet, tilanne ja tunnelma omassa tavassa viestiä. Tässä koulutuksessa opit, miten kirjoitat selkeästi, ymmärrettävästi ja asiakaslähtöisesti ja sujuvoitat siten yhteistyötä asiakkaasi kanssa eri kanavissa. Kuulet käytännön vinkkejä ja saat mukaasi toimiviksi testatut työkalut, joilla parantaa asiakaskokemusta.

Koulutuksen sisältö

  • Selkeä ja ymmärrettävä viestintä
  • Äänensävyn ja inhimillisyyden merkitys
  • Vaikuttavan viestinnän malli
  • Mistä liikkeelle

Seuraavat toteutukset

Tulossa 3 toteutusta

21 marraskuuta, 2024

  • Lähiopetus
  • Helsinki

21 marraskuuta, 2024

  • Etätoteutus
  • Verkossa

sopimuksen mukaan

  • Tilauskoulutus
  • Suomi

Kohderyhmä

Koulutus sopii kaikille asiakastyötä tekeville, jotka kaipaavat työkaluja sujuvampaan asiakasviestintään. Voit olla esimerkiksi

  • asiakas- tai projektipäällikkö
  • asiakasyhteyshenkilö tai asiakaspalvelija
  • myyjä tai myynnistä vastaava
  • asiakasviestinnästä tai asiakaskokemuksesta vastaava

Aikataulu

Klo 9.00-12.00

Koulutuspaikka

  • Innovation Homen koulutustila Helsinki tai online verkossa
  • Asiakkaan valitsemassa paikassa

Kouluttaja

Sanna Sevänen tai Kati Keronen

Sanna Sevänen

Sanna on selkeän ja asiakaslähtöisen viestinnän asiantuntija, jolla on vuosien kokemus asiakkaiden tarpeisiin vastaavien sisältöjen suunnittelusta ja muotoilusta. Sanna on taustaltaan toimittaja. Hän on työskennellyt pitkään niin toimittajana kuin kirjoittamisen kouluttajanakin. Sanna on taitava tuottamaan monimutkaisistakin teemoista asiakkaita palvelevaa viestintää. Kouluttajana Sanna on käytännönläheinen ja kannustava. Hän saa kiitosta kärsivällisyydestään ja kyvystään auttaa asiantuntijoita löytämään asiakasajattelijan itsestään.

Kati Keronen

Kati on HHJ-pätevöitynyt strategisen viestinnän ammattilainen ja johdon viestintäkumppani, joka auttanut julkisen, yksityisen ja järjestösektorin organisaatioita strategisessa viestinnässä jo vuodesta 2008. Kati on koulutukseltaan viestintätieteiden maisteri. Hän on opiskellut myös kasvatustieteitä ja psykologiaa. Kati on työskennellyt niin liiketoimintajohtajana kuin pörssiyhtiön viestijänäkin. Katilla on erityinen kyvykkyys ymmärtää liiketoiminnallisia tavoitteita ja rikastaa niihin liittyvää ajattelua. Hän on yksi harvoista visioviestinnän asiantuntijoista Suomessa. Katia pidetään inspiroivana kouluttajana, joka osaa yhdistää teorian ja käytännön arkeen vietävissä olevaksi paketiksi.

Kustannukset

390 € + alv 24 %

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Inhimillistä ja selkeää asiakasviestintää? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Valoria
Finlaysoninkuja 21 A
33210 Tampere

Autamme viestimään vaikuttavasti ihmiseltä ihmiselle

Valoria on strategisen viestinnän kehittäjäkumppani ja valmentaja. Valorian erityisosaamista ovat muutos- ja strategiaviestintä, viestintäkulttuurin ja viestintätaitojen kehittäminen sekä selkeä ja tunneälykäs viestintä. Valoria auttaa organisaatioita kehittymään ja kehittämään viestintäänsä valmentavalla otteella yhdessä muutosta rakentaen. Valorian toimintamalleilla on pedagoginen tausta ja...

Lue lisää kouluttajasta Valoria ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu