Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen

Marckwort Koulutusyhtiöt
Yhteenveto
3 tuntia
285 EUR + alv 24 %
suomi
Haku päättyy: 21.8.2022
Koulutus
Verkossa
Alkavat koulutukset
Verkossa
285 EUR
25.8.2022

Verkossa
Kysy tilauskoulutuksesta
Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen

Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen

Onko organisaatiossanne panostettu sähköisen asiakaspalvelun laatuun? Ovatko sähköpostiviestinne selkeitä, ystävällisiä ja asiakaslähtöisiä? Suuri osa asiakaskontakteista tapahtuu nykyään sähköpostin tai chatin välityksellä. Sähköpostipalvelun laatuun panostaminen on panostus asiakastyytyväisyyteen ja yrityskuvan vahvistamiseen.

Koulutus on käytännönläheinen ja konkreettinen. Se antaa vinkkejä siihen, miten kehittää omaa sähköpostiviestintää. Koulutus pidetään pienryhmässä ja siihen sisältyy runsaasti harjoituksia.

Koulutuksen sisältö

Opit koulutuksessa mm. seuraavia taitoja:

Sopivan kirjoitustyylin valinta eri tilanteisiin

  • Erilaiset asiakastyypit ja niiden tunnistaminen
  • Asiakkaan ja asiakkaan asian vaikutus tyylivalintaan

Miten viestin tyylikkäästi:

  • Miten viesti kannattaa aloittaa eri tilanteissa
  • Kuinka luodaan kontakti lukijaan
  • Millä tavalla asiakasta voi nostaa ja milloin sitä kannattaa harkita
  • Huomioi asiakkaan tilanne tarvittaessa
  • Sinä-näkökulma ja sen merkitys asiakaspalvelussa
  • Miten viestin saa positiiviseksi
  • Vinkkejä asiakaspalveluhenkisiin sanavalintoihin
  • Jätä lopuksi hyvä mieli lukijalle, tervehdykset ja toivotukset

Miten viestin selkeästi:

  • Millä tavalla viesti otsikoidaan osuvasti
  • Keinoja viestin silmäiltävyyden ja helppolukuisuuden varmistamiseksi
  • Millä tavalla ohjeet kannattaa kirjoittaa
  • Mistä tunnistaa kapulakielen ja miten saman asian voi sanoa selkokielellä
  • Arjen oikeinkirjoitusvinkkejä

Miten varmistan viestini osuvuuden:

  • Kuinka viesti kannattaa jäsennellä
  • Osuva tapa vastata kysymyksiin
  • Miten hyödynnän asiakkaan sanoja ja miksi sitä kannattaa harkita
  • Millainen on puhutteleva tapa kirjoittaa

Kuinka kohtaan tyytymättömän asiakkaan sähköpostitse:

  • Erilaiset palautetyypit ja oikean lähestymistavan valinta
  • Yleisimmät sudenkuopat ja niiden välttäminen
  • Keinoja tyytymättömän asiakkaan käsittelemiseen

Kohderyhmä

Koulutus antaa eväät ystävälliseen, selkeään ja tehokkaaseen sähköpostiviestintään. Koulutus on hyödyllinen kaikille sähköpostia runsaasti työssään käyttäville, jotka haluavat viestiä asiakaspalveluhenkisesti.

Kouluttaja

Benjamin Javne, KTM. Kouluttaja on pidetty ja asiantunteva kouluttaja, joka on kirjoittanut aiheesta kirjan Sujuvaa asiakaspalvelua sähköpostitse (Yrityskirjat, 2013).

Kustannukset

Täytä alla oleva yhteydenottopyyntö, niin saat lisätietoa ja voit pyytää tarjouksen räätälöidystä koulutuksesta.

Ota yhteyttä

Marckwort Koulutusyhtiöt

Marckwort Oy – Yrityksesi paras koulutuskumppani

Marckwortin asiantuntijoiden avulla parannat vuorovaikutusta yrityksesi sisällä ja asiakkaittesi kanssa, toteutat koulutukset jotka vastaavat nykypäivän vaatimuksia ja löydät ratkaisuja monikielisen viestinnän haasteisiin. Marckwortin laaja kokemus, monipuolinen osaaminen ja vuorovaikutukselliset koulutusmenetelmät auttavat yritystäsi menestymään.  Koulutustemme ja tutkimuspalveluidemme avulla tehostat henkilökuntasi vuorovaikutusta...


Lue lisää kouluttajasta Marckwort Koulutusyhtiöt ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Marckwort Koulutusyhtiöt

Keilaranta 16
02150 Espoo

 Näytä puhelinnumero
www.marckwort.fi


Arvioinnit

Keskiarvo: 4,6

Perustuu 11 arviointiin

Osallistuin 11.11.21 koulutukseen
Kokonaisuutena tosi kattava ja laadukas paketti! Tosielämästä poimitut esimerkit olivat todella havainnollistavia.
v.k.
Hyviä ajatuksia oman sähköpostiviestinnän kehittämiseen
TR
hyvä koulutus. asiat kerrottiin hyvin ja selkeästi, kiitos!
Arvioinnit
Arvioinnit
(4,6)
Perustuu 11 arviointiin
Näytä koulutuksen arvioinnit
Arvioinnit kouluttajasta
(4,8)
Perustuu 140 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Tämäkin voisi kiinnostaa sinua...

Haluatko parempia tuloksia?

Kehitä myyntiä ja johtamista, ja saavuta parempia tuloksia Uranon kanssa. Koulutukset järjestetään verkossa tai räätälöidysti paikan päällä.

Ota yhteyttä

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen täytä seuraavat tiedot: