Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Millainen oppimisen kulttuuri työelämässä vallitsee? Vastaa kyselyyn ja osallistu arvontaan!

Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen

Marckwort Koulutusyhtiöt
Yhteenveto
3 tuntia
Kysy tilauskoulutuksesta
Haku päättyy: 28.11.2022
suomi
   
Tilauskoulutus
Verkossa
Koulutus
Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen

Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen

Koulutus antaa eväät ystävälliseen, selkeään ja tehokkaaseen sähköpostiviestintään.

Koulutus on hyödyllinen kaikille sähköpostia runsaasti työssään käyttäville, jotka haluavat viestiä asiakaspalveluhenkisesti.

Koulutuksen sisältö

Sopivan kirjoitustyylin valinta eri tilanteisiin:

  • Erilaiset asiakastyypit ja niiden tunnistaminen
  • Asiakkaan ja asiakkaan asian vaikutus tyylivalintaan

Miten viestin tyylikkäästi:

  • Miten viesti kannattaa aloittaa eri tilanteissa
  • Kuinka luodaan kontakti lukijaan
  • Millä tavalla asiakasta voi nostaa ja milloin sitä kannattaa harkita
  • Huomioi asiakkaan tilanne tarvittaessa
  • Sinä-näkökulma ja sen merkitys asiakaspalvelussa
  • Miten viestin saa positiiviseksi
  • Vinkkejä asiakaspalveluhenkisiin sanavalintoihin
  • Jätä lopuksi hyvä mieli lukijalle, tervehdykset ja toivotukset

Miten viestin selkeästi:

  • Millä tavalla viesti otsikoidaan osuvasti
  • Keinoja viestin silmäiltävyyden ja helppolukuisuuden varmistamiseksi
  • Millä tavalla ohjeet kannattaa kirjoittaa
  • Mistä tunnistaa kapulakielen ja miten saman asian voi sanoa selkokielellä
  • Arjen oikeinkirjoitusvinkkejä

Miten varmistan viestini osuvuuden:

  • Kuinka viesti kannattaa jäsennellä
  • Osuva tapa vastata kysymyksiin
  • Miten hyödynnän asiakkaan sanoja ja miksi sitä kannattaa harkita
  • Millainen on puhutteleva tapa kirjoittaa

Kuinka kohtaan tyytymättömän asiakkaan sähköpostitse:

  • Erilaiset palautetyypit ja oikean lähestymistavan valinta
  • Yleisimmät sudenkuopat ja niiden välttäminen
  • Keinoja tyytymättömän asiakkaan käsittelemiseen

Koulutus on käytännönläheinen ja konkreettinen. Se antaa vinkkejä siihen, miten kehittää omaa sähköpostiviestintää. 

Kohderyhmä

Koulutus antaa eväät ystävälliseen, selkeään ja tehokkaaseen sähköpostiviestintään. Koulutus on hyödyllinen kaikille sähköpostia runsaasti työssään käyttäville, jotka haluavat viestiä asiakaspalveluhenkisesti.

Kouluttaja

Benjamin Javne, KTM. Kouluttaja on pidetty ja asiantunteva kouluttaja, joka on kirjoittanut aiheesta kirjan Sujuvaa asiakaspalvelua sähköpostitse (Yrityskirjat, 2013).

Kustannukset

Täytä alla oleva yhteydenottopyyntö, niin saat lisätietoa ja voit pyytää tarjouksen räätälöidystä koulutuksesta.

Ota yhteyttä

Marckwort Koulutusyhtiöt

Marckwort Oy – Yrityksesi paras koulutuskumppani

Marckwortin asiantuntijoiden avulla parannat vuorovaikutusta yrityksesi sisällä ja asiakkaittesi kanssa, toteutat koulutukset jotka vastaavat nykypäivän vaatimuksia ja löydät ratkaisuja monikielisen viestinnän haasteisiin. Marckwortin laaja kokemus, monipuolinen osaaminen ja vuorovaikutukselliset koulutusmenetelmät auttavat yritystäsi menestymään.  Koulutustemme ja tutkimuspalveluidemme avulla tehostat henkilökuntasi vuorovaikutusta...


Lue lisää kouluttajasta Marckwort Koulutusyhtiöt ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Marckwort Koulutusyhtiöt

Keilaranta 16
02150 Espoo

 Näytä puhelinnumero
www.marckwort.fi


Arvioinnit

Keskiarvo: 4,7

Perustuu 12 arviointiin

Osallistuin 25.8.22 koulutukseen
Antoi paljon ajattelemisen aihetta miten kohtaa muita kun lahettää sähköpostia. Selkeä ja johdonmukainen kolutus.
Osallistuin 11.11.21 koulutukseen
Kokonaisuutena tosi kattava ja laadukas paketti! Tosielämästä poimitut esimerkit olivat todella havainnollistavia.
v.k.
Hyviä ajatuksia oman sähköpostiviestinnän kehittämiseen
Arvioinnit
Arvioinnit
(4,7)
Perustuu 12 arviointiin
Näytä koulutuksen arvioinnit
Arvioinnit kouluttajasta
(4,8)
Perustuu 164 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Ota yhteyttä

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen täytä seuraavat tiedot: