...

Koulutuskaupunki Lahti

Lahden ammatillisissa oppilaitoksissa opiskelee vuosittain reilut 5 000 opiskelijaa. Ammatillisia opintoja voi suorittaa Koulutuskeskus Salpauksessa, Suomen Diakoniaopistossa, Lahden kansanopistossa ja konservatoriossa.

Lisäksi Lahdessa toimii neljä korkeakoulua, joissa opiskelee lähes 10 000 korkeakouluopiskelijaa. Opetusta tarjoavat Lahden ammattikorkeakoulu sekä verkostomaisesti toimiva, kolmen yliopiston (Aalto-yliopisto, Helsingin yliopisto ja Lappeenrannan teknillinen korkeakoulu) osaamisen yhdistävä Lahden Yliopistokampus. Avointa korkeakouluopetusta Lahdessa tarjoavat myös Päijät-Hämeen kesäyliopisto ja Lahden kansanopisto. (lahti.fi)

Täydennyskoulutus Lahdessa

Yllä olevasta listasta löydät esittelyt ja olennaiset tiedot Lahdessa järjestettävistä koulutuksista. Jos haluat mielummin etsiä kursseja aihealueen perusteella, voit vaihtaa hakuasetuksia. Voit myös hakea koulutuksia sekä alueen että aiheen perusteella, jolloin saat tarkemmin rajatun tuloksen.

Tutustu esimerkiksi seuraaviin Lahdessa järjestettäviä työelämän koulutuksiin kategorioittain:

Laatuun  liityvät koulutukset Lahdessa
Täältä löydät laatuun liittyvät koulutukset Lahdesta, aiheena esimerkiksi laatujohtaminen ja laatutyökalut.

Talouteen liittyvät koulutukset Lahdessa
Täältä löydät talouteen liittyvät koulutukset Lahdesta, aiheena esimerkiksi esimieskoulutus ja verovapaa työmatkustaminen.

Kulljetukseen ja liikenteeseen liityvät koulutukset Lahdessa
Täältä löydät kuljetukseen ja liikeenteeseen liittyvät koulutukset Lahdesta, aiheina esimerkiksi tieturvallisuus.

Tutustu myös omien tarpeidesi mukaan räätälöityihin koulutuksiin, joita järjestetään niin Lahdessa kuin muuallakin Suomessa.

Lähde: lahti.fi