Jouni Veijalainen

paikassa Espoo (+ 2 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Kuka olen

Jouni Veijalainen

"Olen Jouni Veijalainen, kasvatustieteen tohtori, psyykkinen valmentaja ja luennoitsija.

Koulutan, luennoin ja kirjoitan työkseni niin aikuisten kuin lasten henkiseen kasvuun, kehitykseen, sekä oppimiseen liittyvillä teemoilla. Erityisesti kasvun tuki, psyykkiset voimavarat ja työssä jaksaminen, työilmapiiri, sekä vuorovaikutus, oppimisprosessit, motivaatio sekä tunteet niin yksilö- kuin yhteisötasolla ovat koulutusteni keskiöissä.

Koulutukseni nojautuvat aivotutkimuksen, psykologian, kasvatustieteen, sekä sosiologian alueille helposti ymmärrettävissä ja konkreettisissa muodoissa. Koulutukseeni osallistujille tarjoan aina jotain sellaista mikä tarttuu käteen ja palvelee käytännönläheisellä sekä helposti ymmärrettävällä tasolla arkea niin työ- kuin vapaa-ajalla.

Kouluttajana pyrin olemaan inspiroiva, rento, helposti lähestyttävä sekä ymmärrettävä. Intohimoni on saada ihminen ja yhteisö uskomaan itseensä, sekä ymmärtämään minkälaisia kasvun aineksia jokaisesta meistä on löydettävissä.

Koulutusteni kestot ja sisällöt muokkaan aina tilaajan tarpeiden mukaan. Annan koulutuksilleni aina hintatakuun: jos koulutus ei miellytä tai vastaa sitä mitä tilaaja on toivonut, niin teen työni ilmaiseksi."

Esimerkkejä Jouni Veijalaisen koulutusaiheista:

• Työkaluja työstressin ja uupumisen lievittämiseen sekä ennaltaehkäisyyn
  • Psykologisen turvallisuuden rikastuttaminen työyhteisöissä
  • Sujuva ja haastava vuorovaikutus työntekijöiden välillä
  • Työn merkityksellisyyden ja motivaation löytäminen ja tukemista
  • Hyvän työilmapiirin vaalimisen käytänteitä
  • Palautteen antaminen ja palautekulttuurin vahvistaminen työssä
  • Rakentavan ja joustavan kommunikaation käytänteet työyhteisössä
  • Persoonalliset piirteet positiivisiksi voimavaroiksi työssä
  • Tunteiden moninaisuus ja merkitys työn sisällöissä ja yhteisön välillä

Haluatko lisätietoja Jouni Veijalaisen koulutuksista?

Lisätietoja Jouni Veijalaisen koulutuksista löydät alla olevasta koulutuslistauksesta. Voit myös pyytää lisätietoja suoraan koulutuksen järjestäjältä tekemällä yhteydenottopyynnön.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Jouni Veijalainen? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Espoo

Puhelin +358405115749