Etsi koulutusta 👉

Asiakaskokemuksen kehittäminen

Kesto
20-40 h
Hinta
203,19 EUR + alv 25,5 % (yht. 255 EUR)
Seuraava toteutus
Toteutustapa
Etätoteutus
Kesto
20-40 h
Hinta
203,19 EUR + alv 25,5 % (yht. 255 EUR)
Seuraava toteutus
Toteutustapa
Etätoteutus
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Asiakaskokemuksen kehittäminen

Asiakaskokemuksen kehittäminen

Yhtä useampi organisaatio ilmoittaa asiakaskokemuksen kehittämisen olevan yksi tulevaisuuden tärkeimpiä strategisia tavoitteita. Asiakaskokemuksen merkityksen kasvu onkin kiistatonta, oli kyseessä julkinen organisaatio tai yritys. Tällä opintojaksolla paneudutaan asiakaskokemukseen nimenomaan sen kehittämisen näkökulmasta ja digitalisaatio huomioiden. Opintojakson tavoitteena on, että opiskelijaa osaa kehittää asiakaskokemusta ja hyödyntää käytössä olevaa dataa asiakaskokemuksen kehittämisessä.

Sisältö

  • Asiakaskokemuksen merkitys ja rakentuminen
  • Digitaalinen asiakaskokemus
  • Asiakaskokemuksen mittaaminen
  • Asiakaskokemuksen johtaminen ja kehittäminen

Opintojaksolla on kouluttajan tuottamaa aineistoa, videoluentoja sekä linkkejä ja extratieto vinkkejä useimpiin hyödyllisiin alan artikkeleihin ja muihin lähteisiin. Opintojakso suoritetaan oppimistehtävällä, jossa osallistuja pohtii valitsemansa organisaation asiakaskokemuksen kehittämisen mahdollisuuksia sinisen meren strategian mukaisesti (tarkemmat ohjeet opintojaksolla) sekä kuvaa organisaation keskeisen asiakkaan ostamisen polkua ja pohtii siinä eri vaiheissa tulevia ostonesteitä sekä niiden ylittämistä.

Opintojaksolla on painotus digitaalisessa asiakaskokemuksessa ja vastaavanlainen opintojakso sisältyy mm Markkinoinnin asiantuntija opintoihin.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakaskokemuksen kehittäminen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

joustavasti

  • Etätoteutus
  • Verkossa

Kohderyhmä

Opintojakso on tarkoitettu asiakaskokemuksen parissa työskenteleville ja lisää osaamista sen kehittämisestä haluaville. Lähtökohtana on, että osallistujalla on jo perustiedot asiakaskokemuksen muodostumisesta ja käsitys myös digitaalisen markkinoinnin ja myynnin perusteista.

Aikataulu

Koulutuksen suorittaminen vie aikaa työn ohella noin 20-40 h riippuen osallistujan lähtötasosta.

Verkko-opinnot voi suorittaa omaan tahtiin, eikä kurssi sisällä tiettyyn aikaan toteutettavia verkkoluentoja. Suositeltava opiskeluaika n. 1-3 viikkoa.

Koulutus on käytössäsi 6kk ostohetkestä.

Koulutuspaikka

verkkokoulutus

Kouluttaja

Susanna Kulmala yritystoiminnan kouluttaja

merkonomi, tradenomi yamk, AmO, NTM, Maaseudun kehittäjän eat, Yritystoiminnan kouluttaja

Susanna on toiminut vuosia asiakaspalvelun, myynnin ja markkinoinnin työtehtävissä. Opetusalalta kokemusta on yli 10 vuoden ajalta. Merkonomi ja Tradenomi (YAMK) tutkintojen lisäksi olen suorittanut ammatillisen opettajan, näyttötutkintomestarin sekä maaseudun kehittäjän erikoisammattitutkinnon opinnot sekä useita lyhyempiä täsmä koulutuksia.

Kustannukset

Koulutuksen hinta on 255 € (sis. Alv 25,5 %).

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Asiakaskokemuksen kehittäminen? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Suomen Yrittäjäopisto
Nikolaintie 10
62200 Kauhava

Suomen Yrittäjäopisto - yrittäjyyttä, elinvoimaa ja kestävää osaamista!

Suomen Yrittäjäopisto on valtakunnallinen aikuiskouluttaja. Järjestämme koulutusta verkossa sekä usealla eri paikkakunnalla. Meillä voit opiskella aidosti täysin verkossa tai monimuoto-opinnoissa ympäri Suomen. Verkko-opintoina voi suorittaa perus-, ammatti- ja erikoisammattitutkintoja ja ammatillista lisäkoulutusta. Yksittäisiä verkkokursseja voi ostaa myös suoraan Suomen Yrittäjäopiston...

Lue lisää kouluttajasta Suomen Yrittäjäopisto ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu