Miksi asiakaskokemukseen investoiminen piti aloittaa jo eilen?

Kauppakamarin Koulutus, paikassa Helsinki (+1 sijaintia)
Kesto
3 tuntia
Hinta
550 EUR + alv 24 % (yht. 682 EUR)
Seuraava toteutus
4 joulukuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Lähiopetus, Etätoteutus
Kesto
3 tuntia
Hinta
550 EUR + alv 24 % (yht. 682 EUR)
Seuraava toteutus
4 joulukuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Lähiopetus, Etätoteutus
alkaen 550 EUR + alv 24 % / osallistuja

Miksi asiakaskokemukseen investoiminen piti aloittaa jo eilen?

Kauppakamarin Koulutus

Asiakaskokemus syntyy kaikista yrityksen ja asiakkaan yhteisistä kohtaamisista, niissä heränneistä tunteista ja mielikuvista. Kaikki väittävät olevansa asiakaskeskeisiä, mutta todellisuus on jotain muuta. Tule oppimaan, miksi asiakkaan kokemus on liiketoiminnalle tärkeää. Koulutuksessa käydään läpi inspiroivien ja konkreettisten esimerkkien pohjalta asiakaskokemuksen merkitystä liiketoiminnalle.  

Koulutuksessa opit mm. Mitä asiakaskokemus käytännössä tarkoittaa, miten sitä tulisi mitata tai tutkia ja kuinka voimme kehittää omaa asiakaskokemusta huomisesta alkaen? 

Asiakaskokemus määrittää tulevaisuuden menestyjät, 
tervetuloa mukaan koulutukseen!

Koulutuksen hyödyt

Valmennuksen jälkeen osallistuja ymmärtää:

  • Asiakaskokemuksen merkityksen liiketoiminnassa
  • Mitä asiakaskokemus oikeastaan on ja mitkä tekijät vaikuttavat sen syntyyn?
  • Tyypillisimmät asiakaskokemuksen mittarit ja niiden käyttötarkoitukset
  • Miten asiakaskokemusta voi kehittää?
  • Mitä konkreettisia tekoja voin tehdä heti huomenna oman organisaation asiakaskokemuksen parantamiseksi?

Seuraavat toteutukset

Tulossa 2 toteutusta

4 joulukuuta, 2024

  • Lähiopetus
  • Helsinki

4 joulukuuta, 2024

  • Etätoteutus
  • Verkossa

Kohderyhmä

Kaikille aiheista kiinnostuneille.

Aikataulu

8.45 Ilmoittautuminen ja aamupala 

08.50 Yhteyden avaus

9.00 Miksi asiakaskokemukseen investoiminen piti aloittaa jo eilen?

Miksi asiakkaan kokemus on liiketoiminnalle tärkeää?

-Asiakaskokemuksen vaikutus kasvuun ja kannattavuuteen

-Asiakaskokemus ja organisaatiokulttuuri

-Esimerkkejä

Mistä asiakaskokemus muodostuu?

-Missä se muodostuu?

-Miten se muodostuu?

-Miksi se muodostuu?

-Muodostumiseen vaikuttavat tekijät

Miten asiakkaan kokemusta tulisi mitata tai tutkia?

-Miksi asiakkaan tuntemisella on merkitystä?

-Tyypillisimmät tutkimuksen tavat ja mittarit

-Dos and donts – käytännön vinkkejä asiakastutkimukseen

 Miten asiakaskokemusta kehitetään?

-Tyypilliset kipupisteet

-Kehittämisen prosessi

-Kehittämisen tavoitteet ja mittaaminen 

-Käytännön esimerkkejä 

12.00 Koulutus päättyy

Lähiosallistujat, tarjoilut: Kahvit klo 8.45 ja 10.30

Kouluttaja

Hannu Uotila
Toimitusjohtaja
Oy Sailer Research & Development Ltd.

Kustannukset

JÄSENETUHINTA 450,00 € (+alv 24 %)

HINTA 550,00 € (+alv 24 %)

Kauppakamarin Koulutus somessa

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Miksi asiakaskokemukseen investoiminen piti aloittaa jo eilen?? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Kauppakamarin Koulutus
Kalevankatu 12
00100 Helsinki

Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja

Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Aiheita ovat muun muassa johtaminen ja esimiestyö, henkilöstö- ja taloushallinto, myynti, markkinointi ja viestintä sekä julkiset palvelut ja juridiikka. Koulutusten pituudet vaihtelevat brunssiseminaareista laajempiin valmennuskokonaisuuksiin...

Lue lisää kouluttajasta Kauppakamarin Koulutus ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu