Miksi asiakaskokemukseen investoiminen piti aloittaa jo eilen?
Asiakaskokemus syntyy kaikista yrityksen ja asiakkaan yhteisistä kohtaamisista, niissä heränneistä tunteista ja mielikuvista. Kaikki väittävät olevansa asiakaskeskeisiä, mutta todellisuus on jotain muuta. Tule oppimaan, miksi asiakkaan kokemus on liiketoiminnalle tärkeää. Koulutuksessa käydään läpi inspiroivien ja konkreettisten esimerkkien pohjalta asiakaskokemuksen merkitystä liiketoiminnalle.
Koulutuksessa opit mm. Mitä asiakaskokemus käytännössä tarkoittaa, miten sitä tulisi mitata tai tutkia ja kuinka voimme kehittää omaa asiakaskokemusta huomisesta alkaen?
Asiakaskokemus määrittää tulevaisuuden menestyjät,
tervetuloa mukaan koulutukseen!
Koulutuksen hyödyt
Valmennuksen jälkeen osallistuja ymmärtää:
- Asiakaskokemuksen merkityksen liiketoiminnassa
- Mitä asiakaskokemus oikeastaan on ja mitkä tekijät vaikuttavat sen syntyyn?
- Tyypillisimmät asiakaskokemuksen mittarit ja niiden käyttötarkoitukset
- Miten asiakaskokemusta voi kehittää?
- Mitä konkreettisia tekoja voin tehdä heti huomenna oman organisaation asiakaskokemuksen parantamiseksi?
Seuraavat toteutukset
Kohderyhmä
Kaikille aiheista kiinnostuneille.
Aikataulu
8.45 Ilmoittautuminen ja aamupala
08.50 Yhteyden avaus
9.00 Miksi asiakaskokemukseen investoiminen piti aloittaa jo eilen?
Miksi asiakkaan kokemus on liiketoiminnalle tärkeää?
-Asiakaskokemuksen vaikutus kasvuun ja kannattavuuteen
-Asiakaskokemus ja organisaatiokulttuuri
-Esimerkkejä
Mistä asiakaskokemus muodostuu?
-Missä se muodostuu?
-Miten se muodostuu?
-Miksi se muodostuu?
-Muodostumiseen vaikuttavat tekijät
Miten asiakkaan kokemusta tulisi mitata tai tutkia?
-Miksi asiakkaan tuntemisella on merkitystä?
-Tyypillisimmät tutkimuksen tavat ja mittarit
-Dos and donts – käytännön vinkkejä asiakastutkimukseen
Miten asiakaskokemusta kehitetään?
-Tyypilliset kipupisteet
-Kehittämisen prosessi
-Kehittämisen tavoitteet ja mittaaminen
-Käytännön esimerkkejä
12.00 Koulutus päättyy
Lähiosallistujat, tarjoilut: Kahvit klo 8.45 ja 10.30
Kouluttaja
Hannu Uotila
Toimitusjohtaja
Oy Sailer Research & Development Ltd.
Kustannukset
JÄSENETUHINTA 450,00 € (+alv 24 %)
HINTA 550,00 € (+alv 24 %)
Kauppakamarin Koulutus somessa
Ota yhteyttä
Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja
Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Aiheita ovat muun muassa johtaminen ja esimiestyö, henkilöstö- ja taloushallinto, myynti, markkinointi ja viestintä sekä julkiset palvelut ja juridiikka. Koulutusten pituudet vaihtelevat brunssiseminaareista laajempiin valmennuskokonaisuuksiin...
Lue lisää kouluttajasta Kauppakamarin Koulutus ja katso koulutustarjonta täältä