...

Kehitä osaamistasi, pääset pitkälle – kouluttaudu Oulussa

Oulu on vetovoimainen ja jatkuvasti kehittyvä kaupunki, joka tarjoaa täydennys- tai uudelleenkoulutusta etsivälle monia vaihtoehtoja, koulutustausta riippumatta. Aikuisena voit kouluttautua niin ammattitaitoasi työsi tueksi kehittäen, harrastemielessä uutta oppien tai tutkintoon tähdäten.

Oulussa täydennys- ja aikuiskoulutusta järjesteävät useat koulutus- ja valmennusyritykset sekä oppilaitokset, kuten Markkinointi-instituutti, OSAO Edu Oy, Oulun seudun ammattiopisto sekä Oulun yliopiston avoin yliopisto & koulutus- ja kehittämispalvelut.

Etsi Oulussa järjestettäviä työelämän koulutuksia

Yllä olevasta koulutuslistasta löydät esittelyt ja olennaiset tiedot tällä hetkellä haussa olevista Oulussa järjestettävistä kursseista ja koulutuksista. Jos haluat mieluummin etsiä kursseja aihealueen perusteella, voit vaihtaa hakuasetuksia. Voit myös hakea koulutuksia sekä alueen että aiheen perusteella, jolloin saat tarkemmin rajatun tuloksen.

Lähde: ouka.fi