Ruotsin kielen verkkokurssi työelämän tarpeisiin

Halusit sitten kerrata ruotsin kielen perusteita, kehittää keskustelutaitojasi ruotsin kielellä tai opiskella ruotsia työelämän tarpeisiin, onnistuu ruotsin opiskelu paikasta riippumatta netissä. Kurssitarjonnasta löytyy myös kursseja, joissa keskitytään alakohtaiseen ruotsin kielen sanastoon, kuten asiakaspalvelun ja terveydenhuoltoalan kielikoulutukset.

Voit valita itsellesi parhaiten soveltuvan opetusmuodon tarjolla olevista ryhmä-, pari- tai yksilöopetuksesta. Kielikoulutus voidaan myös räätälöidä juuri sinun tarpeisiisi sopivaksi.

Lähtötasostasi ja tavoitteistasi riippuen ruotsin kielen verkkokurssi voi toimia hyvänä kertauksena ruotsin kielen perusteista, syventää kielitaitoasi laajentamalla alakohtaista sanavarastoasi tai tuoda lisää varmuutta kielen käyttämiseen keskusteluissa ja ylipäätään työelämässä.

Ruotsin kielen osaaminen avaa mahdollisuuksia

Suomi on kaksikielinen maa, jonka toinen virallinen kieli suomen lisäksi on ruotsi. Ruotsia puhuu äidinkielenään noin 5 prosenttia Suomen väestöstä. Ruotsin kielen avulla suomenruotsalaisten kanssa voi olla kanssakäymisissä heidän omalla äidinkielellään.

Ruotsin kielen osaamisesta on hyötyä sekä työelämässä että työmarkkinoilla, joissa ruotsin kielen taito voi parhaassa tapauksessa toimia erottautumiskeinona muista hakijoista. Ruotsin kielen osaaminen mahdollistaa myös opiskelun ruotsinkielisissä koulutuksissa ja oppilaitoksissa.

Työelämän lisäksi ruotsin kielen osaamisesta voi olla hyötyä myös vapaa-ajalla ja  matkustettaessa. Ruotsin kielen taidosta on etua Suomen ja Ruotsin lisäksi myös muissa Pohjoismaissa, sillä se muistuttaa läheisesti muita pohjoismaisia kieliä, kuten norjan ja tanskan kieltä. Ruotsin kielen taito helpottaa monien muiden kielten oppimista. Ruotsin kielitaito voi myös avata ovia pohjoismaiseen kulttuuri- ja viihde-elämään.

Kielikoulutus netissä mahdollistaa joustavan opiskelun

Ruotsin kielen opiskelu netissä tarjoaa mahdollisuuden paikasta riippumattomaan opiskeluun. Osa kielikoulutuksista on myös mahdollista suorittaa verkossa omaan tahtiin, omista aikatauluista riippumatta. Etätotetus voi siis olla varteenotettava vaihtoehto, mikäli haluat itse määrätä opiskelusijaintisi ja ruotsin kielen opintojesi tahdin.