4,8 (8 Arvioinnit)

FINN-Tarkastus Oy

paikassa Oulu (+ 9 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Finn-Tarkastus

Suomen laajin avointen koneturvallisuuskoulutusten tarjonta - nyt myös avoimia nostoalan koulutuksia

FINN-Tarkastus Oy on FINAS-akkreditointipalvelun akkreditoima nostolaitteiden, nosto-ovien ja sähkölaitteistojen tarkastuslaitos I045 sekä konedirektiivin alainen ilmoitettu laitos nro 2902. Tarkastuspalveluiden lisäksi yritys on panostanut lähivuosina voimakkaasti koulutuspalveluiden kehittämiseen. FINN-Tarkastus onkin lyhyessä ajassa kehittänyt asiakkaidensa saataville Suomen kattavimman avointen koneturvallisuuskoulutusten tarjonnan.

Yritys järjestää sekä lähikoulutuksia että etäkoulutuksia eri muodoissa. Palveluvalikoimaan kuuluu koneturvallisuuskoulutusten lisäksi myös erilaisia nostoalan koulutuksia sekä sähköturvallisuuteen liittyviä koulutuksia. Pääset tutustumaan koulutustarjontaan kokonaisuudessaan yrityksen omilla internet-sivuillla.

FINN-Tarkastus vaatii kouluttajiltaan poikkeuksellisen syvällistä osaamista sekä todennettua pitkällistä työhistoriaa koulutuksessa käsiteltävistä aihealueista. Kouluttajien vankka ammattitaito perustuu pitkäaikaiseen kokemukseen tarkastusalan vaativista asiantuntijatehtävistä ja standardien soveltamisesta kenttätyöskentelyssä. Ammattitaitoa vahvistaa entisestään kouluttajien aktiivinen osallistuminen alan standardisointiin ja lainsäädäntötyöhön. Kouluttajilla on aina viimeisin saatavilla oleva ensikäden tieto. He ovat alojensa tunnettuja ja arvostettuja asiantuntijoita Suomessa.

Koulutusten lisäksi FINN-Tarkastuksen palveluvalikoimaan kuuluvat myös erilaiset koneturvallisuuden varmistamiseen liittyvät palvelut, kuten tarkastukset uusille ja käytössä oleville koneille sekä monimuotoiset koneturvallisuuteen liittyvät asiantuntijapalvelut.

FINN-Tarkastus Oy on kokonaan kotimaisessa omistuksessa oleva yritys, ja se tarjoaa palveluitaan valtakunnallisesti koko Suomen alueella. Kaikkea yrityksen ja sen henkilöstön toimintaa ohjaa vahva halu kuunnella aidosti asiakkaiden tarpeita, tehdä työtä suurella sydämellä, olla kehityksen kärjessä ja jakaa aina ensikäden ajantasaista tietoa asiakkaille.

FINN-Tarkastus Oy:n tuottaa koneturvallisuuden tarkastus- ja asiantuntijapalvelut sekä koulutuspalvelut kokonaan omassa omistuksessaan olevan tytäryhtiönsä FINN-Advisors Oy:n kautta.

Haluatko lisätietoa FINN-Tarkastus Oy:n koulutuksista?

Lisätietoa koulutuksista löydät alla olevasta koulutuslistauksesta. Voit myös kysyä lisätietoja suoraan kouluttajalta täyttämällä yhteydenottopyyntölomakkeen.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Turvallisuus
Koneturvallisuus Kesto Hinta Paikka Alkaa
EU:n koneasetus korvaa konedirektiivin 9 tuntia 695 EUR Vantaa 25.4.2024
Koneen CE-merkintä 7,5 tuntia 770 EUR Useita (2) 14.5.2024
Tietoisku - Uusi EU:n koneasetus (etäkoulutus) 3,8 tuntia 480 EUR Verkossa 16.5.2024
Työpaikan koneiden turvallisuuden varmistaminen 7,5 tuntia 750 EUR Useita (2) 7.5.2024
Työturvallisuus
Nostoalan pätevyyskoulutukset Vantaa

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta FINN-Tarkastus Oy? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Puusepänkatu 5
13110 Hämeenlinna

Puhelin: +358 44 729 3003
www.finn-tarkastus.com

Arvioinnit

Keskiarvo: 4,8

Perustuu 8 arviointiin
Kirjoita arviointi
Osmo Suomivirta, Finertia
11 marras 2022
Hyvä koulutus

Hyvä koulutus ja osaavat kouluttajat aiheen pääkallopaikalta. Koulutuspaikka erinomainen, hyvät yhteydet tulla ympäri suomea ja sai yöpyä samassa rakennuksessa.

Hanna Anttila, Oy Mesmec Ab
04 marras 2022
CE-merkintä koulutuksen arviointi

Itse CE-merkinnästä ei varsinaisesti uutta tietoa tullut, mutta en peruskoulutukselta sitä odottanutkaan. Hyvä kertauspaketti. Itselle mielenkiintoisin osuus oli konedirektiivin...

Näytä lisätiedot
Teppo Lainpelto, Tikomet Oy
04 marras 2022

Kouluttajilla on vahva tieto aiheesta. Käsitelty aihe on varsin laaja, mutta sain kyllä kattavan tiedon, miten pääsen työtehtäviäni kehittämään.

Sponsoroitu