🎓 MBA-stipendin haku on avattu! Hae stipendiä 16.6. mennessä »

Kasvata asiakaspalvelutaitojasi vaativissa tilanteissa

Kesto
3,5 tuntia
Hinta
550 EUR + alv 24 % (yht. 682 EUR)
Seuraava toteutus
18 syyskuuta, 2024 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
Kesto
3,5 tuntia
Hinta
550 EUR + alv 24 % (yht. 682 EUR)
Seuraava toteutus
18 syyskuuta, 2024 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
alkaen 550 EUR + alv 24 % / osallistuja

Kasvata asiakaspalvelutaitojasi vaativissa tilanteissa

Kasvata asiakaspalvelutaitojasi haastavissa tilanteissa

Aamupäivän mittaisessa valmennuksessa viestinnän kouluttaja Taina Parviainen antaa asiakaspalvelussa toimiville palveluasiantuntijoille vinkkejä ja työkaluja vaativien vuorovaikutustilanteiden hoitamiseen. 

Koulutuksessa käsitellään asioita, joilla jokainen voi vaikuttaa oman ammattimaisuutensa kehittämiseen. 

Valmennuksessa tutustutaan erilaisiin valitustyyleihin ja niiden tunnistamiseen, kerrataan kysymystekniikan tarjoamia keinoja keskustelun edistäjänä ja pohditaan, miten solmuun menneet vuorovaikutustilanteet voidaan oikaista ja huolehtia siitä, etteivät ne kehity entistä haastavimmiksi.

Aamupäivän aikana tehdään lyhyitä harjoituksia ja annetaan vinkkejä tehtävistä, joiden avulla voi harjoitella myöhemmin itsenäisesti oman ammattiroolin ja palveluasenteen kehittämistä myönteiseksi ja sujuvaksi yksin tai yhdessä työpaikalla tiimin kesken.

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

18 syyskuuta, 2024

  • Etätoteutus
  • Verkossa

Aikataulu

8.45 Ilmoittautuminen ja aamupala 

08.50 Yhteyden avaus

9.00 Kasvata asiakaspalvelutaitojasi haastavissa tilanteissa

Erilaisten valitustyylien tunnistaminen ja niihin sopivat reagointitavat

Vinkit solmuun menneisiin tilanteisiin ja niiden ennaltaehkäisyyn

Erilaiset kysymystyypit ja suppilointitekniikka keskustelun edistäjänä

Asiakkaan kokemien positiivisten ja negatiivisten tunteiden selvittäminen

Ammattimainen ote työhön: vinkit omien vahvuuksien kehittämiseen itsenäisesti ja työpaikalla

12.30 Koulutus päättyy

Lähiosallistujat, tarjoilut: Kahvit klo 8.45 ja 10.30

Kouluttaja

Kouluttajana toimii Taina Parviainen. Taina toimii Helsingin seudun kauppakamarilla Kauppakamari Tieto-palvelun päätoimittajana ja johtamisen, myynnin ja markkinoinnin kirjojen tuottajana. Hän kouluttaa kielen ja viestinnän aiheista, kuten mainoskielestä, kielenhuollosta ja asiakasviestinnästä sekä esiintymisestä. 

Kustannukset

Hinta 550,00 € + alv 24 %

Jäsenetuhinta 450,00 € + alv 24 %

Kauppakamarin Koulutus somessa

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Kasvata asiakaspalvelutaitojasi vaativissa tilanteissa? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Kauppakamarin Koulutus
Kalevankatu 12
00100 Helsinki

Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja

Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Aiheita ovat muun muassa johtaminen ja esimiestyö, henkilöstö- ja taloushallinto, myynti, markkinointi ja viestintä sekä julkiset palvelut ja juridiikka. Koulutusten pituudet vaihtelevat brunssiseminaareista laajempiin valmennuskokonaisuuksiin...

Lue lisää kouluttajasta Kauppakamarin Koulutus ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu