Kasvata asiakaspalvelutaitojasi vaativissa tilanteissa
Aamupäivän mittaisessa valmennuksessa viestinnän kouluttaja Taina Parviainen antaa asiakaspalvelussa toimiville palveluasiantuntijoille vinkkejä ja työkaluja vaativien vuorovaikutustilanteiden hoitamiseen.
Koulutuksessa käsitellään asioita, joilla jokainen voi vaikuttaa oman ammattimaisuutensa kehittämiseen.
Valmennuksessa tutustutaan erilaisiin valitustyyleihin ja niiden tunnistamiseen, kerrataan kysymystekniikan tarjoamia keinoja keskustelun edistäjänä ja pohditaan, miten solmuun menneet vuorovaikutustilanteet voidaan oikaista ja huolehtia siitä, etteivät ne kehity entistä haastavimmiksi.
Aamupäivän aikana tehdään lyhyitä harjoituksia ja annetaan vinkkejä tehtävistä, joiden avulla voi harjoitella myöhemmin itsenäisesti oman ammattiroolin ja palveluasenteen kehittämistä myönteiseksi ja sujuvaksi yksin tai yhdessä työpaikalla tiimin kesken.
Seuraavat toteutukset
Aikataulu
8.45 Ilmoittautuminen ja aamupala
08.50 Yhteyden avaus
9.00 Kasvata asiakaspalvelutaitojasi haastavissa tilanteissa
Erilaisten valitustyylien tunnistaminen ja niihin sopivat reagointitavat
Vinkit solmuun menneisiin tilanteisiin ja niiden ennaltaehkäisyyn
Erilaiset kysymystyypit ja suppilointitekniikka keskustelun edistäjänä
Asiakkaan kokemien positiivisten ja negatiivisten tunteiden selvittäminen
Ammattimainen ote työhön: vinkit omien vahvuuksien kehittämiseen itsenäisesti ja työpaikalla
12.30 Koulutus päättyy
Lähiosallistujat, tarjoilut: Kahvit klo 8.45 ja 10.30
Kouluttaja
Kouluttajana toimii Taina Parviainen. Taina toimii Helsingin seudun kauppakamarilla Kauppakamari Tieto-palvelun päätoimittajana ja johtamisen, myynnin ja markkinoinnin kirjojen tuottajana. Hän kouluttaa kielen ja viestinnän aiheista, kuten mainoskielestä, kielenhuollosta ja asiakasviestinnästä sekä esiintymisestä.
Kustannukset
Hinta 550,00 € + alv 24 %
Jäsenetuhinta 450,00 € + alv 24 %
Kauppakamarin Koulutus somessa
Ota yhteyttä
Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja
Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Aiheita ovat muun muassa johtaminen ja esimiestyö, henkilöstö- ja taloushallinto, myynti, markkinointi ja viestintä sekä julkiset palvelut ja juridiikka. Koulutusten pituudet vaihtelevat brunssiseminaareista laajempiin valmennuskokonaisuuksiin...
Lue lisää kouluttajasta Kauppakamarin Koulutus ja katso koulutustarjonta täältä