Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Asiakkuuksien johtaminen 2021

WebAkatemia
Yhteenveto
3 tuntia
297 EUR + alv 24 %
26.1.2021 10.00
suomi
   
Etätoteutus
Verkossa
Koulutus

Asiakkuuksien johtaminen 2021

Kahden webinaarin sarja, yhteensä 2,5 h asiantuntijawebinaari pitää sisällään webinaaritallenteen, koulutusmateriaalin ja bonuksena e-kirjan.

Asiakkuuksien johtamisen askeleet – miten asiakkuudet otetaan haltuun!

Asiakkuuksien johtaminen on strateginen tapa johtaa yrityksen asiakaspääomaa. Jatkuvassa muutoksessa olevassa markkinassa menestymisen nopein keino on kaivautua sinne mistä kaikki lähtee; asiakkaasta ja asiakkaan tarpeista.

Ostokäyttäytyminen muuttuu ja kilpailua tulee uusilta tahoilta. Markkinointiautomaatio ja digitaaliset keinot eivät auta, ennen kuin yrityksen asiakkuuksia johdetaan systemaattisesti ja ammattimaisesti.

Asiakaskokemus ratkaisee – yrityksen on kirkastettava toimintamalli, jolla se hallitsee ja johtaa asiakkuuksiaan nyt ja tulevaisuudessa.

Tervetuloa kuulemaan asiantuntijapuheenvuoro ja löytämään konkreettisia keinoja, joilla voit luoda Asiakkuuksien johtamisen toimintamallin omaan yritykseesi.



Kenelle

Yritysjohto, asiakkuuksista, myynnistä tai markkinoinnista vastaavat esimiehet tai asiantuntijat, sekä asiakasvastuulliset myyjät.



Tämän webinaarin hyödyt

Saat hyvän näkemyksen asiakkuuksien strategisesta johtamisesta ja konkreettisia keinoja asiakasjohtamisen toimintamallin rakentamiseen omaan yritykseesi tai vastuualueellesi.

Tilaisuudessa perehdytään asiakaspääoman systemaattiseen johtamiseen, sekä annetaan askelmerkit, joilla voit lähteä kehittämään oman yrityksesi tai vastuualueesi asiakkuuksia.



Ohjelma

Webinaari 1

  • Miksi asiakkuuksien johtaminen on menestystekijä?

  • Strategisen asiakasjohtamisen avainalueet ja viitekehys

  • Asiakkuuksien johtamisen tavoitteet

  • Asiakaspääoman arvo ja budjetointi

  • Asiakas-tuote- ja kanava -analyysi

  • Aikaa kysymyksille

  • Välitehtävä seuraavalle vaiheelle


Webinaari 2

  • Miten asiakkuuksien johtamisen toimintamallin rakennetaan omaan organisaatioon?

  • Asiakashoitomallit, asiakassegmentointi ja asiakasluokittelu

  • Asiakkaiden ostoprosessin muutos

  • Asiakaslupaus ja asiakasviesti

  • Myyntiprosessi vai asiakasprosessi?

  • Case-esimerkki aidosta asiakkaasta

  • Asiakkuuksien johtamisen askeleet; käytännön eteneminen

  • Asiakkuuksien johtamismalli ja mittarit





Ajankohta: Kaksi webinaaria, jotka voit katsoa omalta koneeltasi, jossa on internetyhteys.

Webinaari 1: 26.1.2021 klo 10.00 - 11.15

Webinaari 2: 2.2.2021 klo 10.00 - 11.15

(HUOM! Jos joku pvm ei sinulle sovi, voit katsoa sen myöhemmin tallenteena, jonka saat sähköpostiisi linkkinä live-webinaarin jälkeen)

Webinaarikoulutuksen hinta 1-2 sarja: 297 euroa (+ alv 24 %) / osallistuja (sisältää live-webinaarit, webinaaritallenteet ja sähköisen koulutusmateriaalin)

Bonus: kouluttaja Juha Porkan e-kirja: Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen



Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakkuuksien johtaminen 2021, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Asiakkuuksien johtaminen 2021? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

WebAkatemia

Webakatemia

Kätevää ja kustannustehokasta koulutusta verkossa

WebAkatemia järjestää webinaareja ja verkkokoulutuksia eri toimialojen johdolle, esimiehille ja asiantuntijoille. Verkkokurssien ajankohtaiset ja kiinnostavat aiheet auttavat ylläpitämään ja kehittämään omaa osaamista! Webinaari on internetissä toteutettu koulutustapahtuma, johon sekä kouluttajat että osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan. Mukaan pääsee klikkaamalla henkilökohtaista osallistumislinkkiä, joka...


Lue lisää kouluttajasta WebAkatemia ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

WebAkatemia

Haapaniemenkatu 16 C 413
00530 Helsinki

Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Asiakkuuksien johtaminen 2021 täytä seuraavat tiedot:

Saatat olla kiinnostunut myös näistä: