Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Ammattimainen asiakkuuksien hallinta ja kehittäminen

Benmer
Yhteenveto
sop. mukaan
sop. mukaan
   
Useita paikkakuntia
Räätälöity / Asiakaskohtainen koulutus

Ammattimainen asiakkuuksien hallinta ja kehittäminen

Asiakkuuksien hallinta -valmennus, Benmer

 

Perehdy asiakkuuksien kehittämiseen

Asiakkuuksien hallinta ja kehittäminen -valmennus antaa lyhyessä ja tiiviissä toteutuksessa keinot ammattimaiseen asiakkuuksien hallintaan. Pääset työstämään ja suunnittelemaan nykyisiä sekä tulevia asiakkuuksia. Valmennuksessa saat kuvan parhaiden ja kannattavimpien asiakkuuksien tunnistamiseen sekä keinoja asiakkuuksien tasojen nostamiseen nykytilanteesta entistä kannattavammaksi ja kestävämmäksi.

Asiakashallinnan avulla tehostat organisaation ajankäyttöä sekä yksilöasiakkuuksien kannattavuutta. Valmennus perehdyttää sinut kehittämään asiakassuhteita, mikä tuo lisäarvoa asiakkaillesi kilpailijoihin nähden. Valmennuksesta saat keinoja ylittää asiakasodotukset ja vaikuttaa asiakastyytyväisyyteen. Valmennus antaa myös keinoja asiakkuuksien hoitamiseen entistä yksilöllisemmällä ja asiakkaan luonnetyylin huomioivalla tavalla.

Valmennus räätälöidään aina asiakkaan tarpeiden mukaisesti ottaen huomioon osallistujien aikaisempi koulutus ja osaaminen. Siinä voidaan huomioida asiakkaaan nykyisten asiakkuusohjelmien kulmakivet  ja kehittämistarpeet sekä yrityksen strategiset painotukset asiakkuuksien kehittämiselle.

Valmennus antaa purevat keinot tiiviissä paketissa ja se voidaan toteuttaa myös yksilö- ja miniryhmävalmennuksena: kahdesta osallistujasta alkaen.

Markkinoinnin toimintaympäristöt ja asiakkuuksiin vaikuttavat tekijät muuttuvat entistä nopeammin ja pysyvät, pitkäaikaiset asiakkuudet eivät ole itsestäänselvyys. Yrityksen on kyettävä tunnistamaan asiakkuuksissa, ympäristössä ja kilpailussa tapahtuvat muutokset entistä herkemmin ja tehokkaammin sekä reagoimaan niihin sopivin keinoin. Asiakkuustyön purevuus punnitaan kyvyssä löytää yrityksen kannalta kannattavat asiakkuudet sekä taidossa jalostaa ne tuottamaan pitkäaikaista hyötyä yritykselle ja asiakkaille.

Tämän jälkeen voit kehittää osaamistasi edelleen Benmerin muissa valmennusohjelmissa, jotka tukevat käymääsi valmennusta.

Benmer tarjoaa valmennusratkaisuja, jotka eivät jää puolitiehen. Suunnittelemme valmennukset aina yrityksen tarpeiden mukaan ja huomioimalla osallistujien aiemmat koulutukset sekä osaaminen. Tästä syntyy valmennusratkaisuja, joissa eivät ainoastaan palautteet ole erinomaisia vaan myös tulokset. Esittelemme esimerkkivalmennuksia, mutta lopullinen valmennusohjelma toteutetaan aina yrityskohtaisessa vaihtoehdossa niin että sisältö ja kesto suunnitellaan asiakkaan tarpeiden mukaan.

Tuhannet koulutuksiin osallistujat eri aloilta ovat kiitelleet Benmerin valmennusten purevuutta ja käytännöllisyyttä. 

Esitellyn valmennuksen lisäksi Benmerin tarjotaan kuuluu monipuolisia muita  valmennuksia, joiden aihealueet voivat liittyä muun muassa:

  • myynnin suunnitteluun ja strategioihin
  • myynti- ja neuvotteluprosessin taitoihin
  • myynti- ja neuvottelukontaktitaitoihin
  • henkilö- ja luonnekeskeiseen vaikutustaitoon
  • puhelin- ja suoramarkkinointiviestintään
  • vakuuttavaan ja varmaan esiintymistaitoon ja viestintään
  • vaikutustaitoihin messuilla ja niitä ennen
  • asiakaspalvelun eri alueille
  • tiimitoimintaan
  • kokous- ja palaveritaitoihin
  • vaikeiden kontaktitilanteiden hallintaan
  • konsultoivaan myynti- ja neuvottelutaitoon
  • asiakkuuksien hallintaan ja kehittämiseen
  • ajankäytön tehostamiseen ja itsensä johtanmiseen
  • projektihallintaan ja -johtamiseen

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Ammattimainen asiakkuuksien hallinta ja kehittäminen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Valmennus on suunnattu yrityksille ja organisaatioille, jotka haluavat parantaa asiakassuhteidensa laatua, kannattavuutta sekä tyytyväisyyttä. 

Valmennuksen sisältö

Valmennusohjelman sisältö voi liittyä mm. seuraaviin aihealueisiin:

  • Asiakkuuksien toimintaympäristöt: ulkoinen/sisäinen ja niiden hyödyntäminen
  • Asiakkuudet yrityksen voimavarana
  • Asiakkaiden entistä yksilöllisempi segmentointi
  • Asiakkuuksien luokitukset ja elinkaari
  • Kannattavat asiakkaat kannattavammaksi ja miten saada kannattamattomille asiakkuuksille tason nosto
  • Asiakkuuden arvo ja sen kehittäminen
  • Asiakaskannattavuus
  • Asiakassuhdemarkkinointi
  • Strategiat ja tavoitteet asiakkuuksiin
  • Asiakkuusputkiajattelu toimien tehoja nostamassa
  • Asiakkuudet yksilöinä: tunnista asiakkuuksien luonnetyylit ja odotukset palvelulta
  • Miten hoitaa asiakkuuksia eri luonnetyylien mukaan parhaalla tavalla
  • CRM apuna asiakkuushallinnassa: miten hyödyntää CRM asiakkuushallinnassa
  • Asiakkuudet kilpailutilanteissa: voita asiakkuus ja jos menetät > voita se takaisin
  • Osallistujakohtaisen asiakkuussuunnitelman teko

Tule mukaan hakemaan oppi ja keinot entistä parempiin asiakkuuksiin!

Kustannukset

Valmennus räätälöidään yrityksen tarpeiden ja toiveiden mukaan. Ota yhteyttä Benmeriin ja pyydä tarjous Ammattimainen asiakkuuksien hallinta ja kehittäminen -valmennuksesta.

Benmer

Benmer - valmennusta ja yrityskehittämistä

Käytännönläheisiä osallistujakeskeisiä valmennuksia

Benmer on valmennusyritys, joka lupaa vähän, mutta tarjoaa paljon. Tarjolla ei ole maasta taivaaseen koulutustuotteita vaan käytännönläheisiä ja osallistujakeskeisiä sekä yrityskohtaisia että avoimia valmennuksia, joilla voidaan saada näkyvää muutosta aikaan. Benmer on toiminut yrityskehittämisen eri alueilla 25 vuoden ajan ja valmentanut yli...


Lue lisää kouluttajasta Benmer ja katso koulutustarjonta täältä

Tarjouspyyntö

Tällä lomakkeella saat yhteyden kouluttajaan Benmer, kun haluat

  saada lisätietoja

  pyytää tarjousta

Yhteystiedot : Benmer

Benmer

Leppisaarentie 2 B 11
00830 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
www.benmer.fi

Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(5,0)
Perustuu 19 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Tällä lomakkeella saat yhteyden kouluttajaan Benmer, kun haluat

  saada lisätietoja

  pyytää tarjousta

Tämäkin voisi kiinnostaa sinua...

Motivoiva ja valmentava esimies 5.3.2019

Varaa paikkasi Motivoiva ja valmentava esimies -valmennukseen 26.2. mennessä ja saat veloituksetta Insights-valmennuspäivän!