🎓 MBA-stipendin haku on avattu! Hae stipendiä 16.6. mennessä »

Viestinnän vastuullisuus, maine ja kriisiviestintä

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry, paikassa Helsinki (+1 sijaintia)
Kesto
1 päivä
Hinta
555 - 655 EUR + alv 24 %
Hinta
Alkaen jäsenhinta
Seuraava toteutus
17 syyskuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Lähiopetus, Etätoteutus
Kesto
1 päivä
Hinta
555 - 655 EUR + alv 24 %
Hinta
Alkaen jäsenhinta
Seuraava toteutus
17 syyskuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Lähiopetus, Etätoteutus
alkaen 555 EUR + alv 24 % / osallistuja

Viestinnän vastuullisuus, maine ja kriisiviestintä

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry

Tämä koulutuspäivä yhdistää tehokkaasti strategisen, operatiivisen ja inhimillisen näkökulman maineen analysointiin, kriisien ennakointiin ja ennaltaehkäisemiseen, kriisitilanteen hoitamiseen ja myrskyistä selviytymiseen. Vastuullisuuden, maineen ja kriisiviestinnän yhdistävä koulutuspäivä on tehokas, laaja-alaiseen kokemukseen nojaava kokonaisuus, joka auttaa ymmärtämään vastuullisuuden, maineen ulottuvuuksien ja kriisitilanteiden välisen yhteyden. Kouluttaja Anna Ståhle uskoo, että rehellisyys organisaation haasteiden edessä ja rohkea oman toiminnan analysointi ovat paras mainevakuutus. Tule mukaan kasvattamaan organisaatiosi kriisinkestävyyttä – ja myös omaasi.

Koulutuspäivä

Kriiseistä puhutaan paljon. Samoin vastuullisuudesta ja kriisiherkästä yhteiskunnasta, keskustelu- ja somekulttuurista, jossa pieni kipinä voi leimahtaa roihuun sekunneissa. Silti herkkyys tunnistaa oman organisaation maineriskejä ja toiminnan haasteita on ihmeellisen harvinainen kyky.

Vastuullisuuden, maineen ja kriisiviestinnän koulutuspäivä on tehokas, laaja-alaiseen kokemukseen nojaava kokonaisuus, joka auttaa ymmärtämään maineen ulottuvuuksien ja kriisitilanteiden välisen yhteyden. Kouluttaja Anna Ståhle uskoo, että rehellisyys organisaation haasteiden edessä ja rohkea oman toiminnan analysointi ovat paras mainevakuutus.

Koulutuspäivä yhdistää tehokkaasti strategisen, operatiivisen ja inhimillisen näkökulman maineen analysointiin, kriisien ennakointiin ja ennaltaehkäisemiseen, kriisitilanteen hoitamiseen ja myrskyistä selviytymiseen. Tervetuloa mukaan kasvattamaan organisaatiosi kriisinkestävyyttä – ja myös omaasi.

Koulutuksen sisältö

  • kriisiherkkyyden lähteillä – julkisuuden ja mainemaiseman ajankohtaiset ilmiöt
  • mainetta ja luottamusta rakentavan viestinnän elementit
  • kriisin anatomia – miten ja miksi kriisi syntyy?
  • maineriskien ennakointi ja ennaltaehkäiseminen
    • harjoitus: oman organisaation toiminnan analysointi maineen eri ulottuvuuksilla
  • kriisijohtamisen ja -viestinnän periaatteet, taidot ja vinkit
    • ryhmätyöharjoitus: toiminta kuvitteellisessa kriisitilanteessa
  • kriisistä selviytyminen

Seuraavat toteutukset

Tulossa 2 toteutusta

17 syyskuuta, 2024

  • Lähiopetus
  • Helsinki

17 syyskuuta, 2024

  • Etätoteutus
  • Verkossa

Kohderyhmä

Kaikille organisaatioiden viestijöille, asiantuntijoille ja johtajille.

Aikataulu

klo 9–15

Koulutuspaikka

ProComin koulutustila / Online

Kouluttaja

Anna Ståhle on viestinnän ja kriisijohtamisen asiantuntija, sovittelija, valmentaja, puhuja, moderaattori ja logoterapiaohjaaja. Hänellä on 30 vuoden kokemus mediasta, viestinnästä ja johtamisesta.

Omassa yrityksessään No Dramassa Anna keskittyy strategiseen viestintään, konfliktien ratkaisuun ja sovitteluun sekä ihmisten ja työyhteisöjen kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin. Anna työskentelee johtajien ja asiantuntijoiden kanssa erityisesti vaativissa muutos- ja kriisitilanteissa sekä henkilökohtaisten kriisien hetkillä.

Aiemmin Anna johti lähes 15 vuoden ajan vuonna 2005 perustamaansa viestintätoimisto Groundia. Matkan varrelle mahtuvat myös muun muassa McLaren Racing -pesti Kimi Räikkösen mediavastaavana, Olympiakomitean viestintäpäällikön tehtävät ja Publicis Helsinki -mainostoimiston viestintäjohtajuus. Annan ura alkoi Yleisradion TV1:n toimituksista uutis-, ajankohtais- ja urheilutoimittajana.

Anna oli ProCom ry:n puheenjohtaja vuosina 2008 – 2011. Vuonna 2019 hänet valittiin Vuoden viestintäammattilaiseksi (ProCom) ja vuonna 2015 Vuoden puhujaksi Suomessa (Evento Awards). Lokakuussa 2018 hän julkaisi kriisiviestintään ja -johtamiseen keskittyvän kirjan ”SORI – johtaja ja julkisuus kriisissä” (Alma Talent, 2018).

Kustannukset

Luokkahuonekoulutus (osallistuja paikan päällä) 495 eur jäsen / 655 eur ei-jäsen

Online-koulutus (osallistuja etäyhteydellä) 395 eur jäsen / 555 eur ei-jäsen

*hintoihin lisätään alv-osuus 24 %.

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Viestinnän vastuullisuus, maine ja kriisiviestintä? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry
Kasarmikatu 23 A 5
00130 Helsinki

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry

ProCom on yhteiskunnallisesti vaikuttava viestinnän ammattilaisten järjestö – verkosto, kehittäjä ja media. ProCom toimii jäsentensä osaamisen kehittäjänä, yhteistyöfoorumina ja alan vaikuttajana. Jäseninä on noin 2 600 viestinnän parissa työskentelevää ammattilaista – asiantuntijoita, viestintäpäälliköitä, viestintäjohtajia, viestintäalan yrittäjiä ja konsultteja, jotka työskentelevät...

Lue lisää kouluttajasta ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu