Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Service Excellence – luksusmatkailun asiakaspalveluvalmennus

REDU Edu Oy
Yhteenveto
6 päivää
englanti
Koulutus
Verkossa
Alkavat koulutukset
Verkossa
Kysy lisätietoja

Verkossa
Kysy lisätietoja
Service Excellence – luksusmatkailun asiakaspalveluvalmennus

Service Excellence – luksusmatkailun asiakaspalveluvalmennus

Luksusmatkailusssa menestyminen edellyttää yritykseltä jatkuvaa kehittymistä. Asiakkaiden odotukset palvelun laadusta ovat korkealla ja pieniäkin parantamisen paikkoja voi olla haastavaa löytää.

Service Excellence -asiakaspalveluvalmennuksen tavoitteena on tuoda konkreettisia työkaluja ja systemaattinen lähestymistapa vaativimpien asiakassegmenttien palveluiden tuottamiseen. Koulutuksen sisältö on rakennettu erityisesti yrityksille, joissa jatkuva kehittämistyö sekä sisäinen kouluttaminen kuuluvat normaaliin osaan arkea.

Valmennuksen sisältö

Koulutus sisältää kuusi valmennuspäivää. Yritykset voivat tilata koulutuksen myös omalle yritykselleen räätälöitynä.

Module 1: Essentials for Front Line Staff (2 days)

Koulutuksen aiheina mm.

  • Laadukkaan palvelun varmistaminen ja
    asiakkaan sitouttaminen
  • Viestintä vaativien asiakkaiden kanssa:
    puhuttelu, sanavalinnat, kyselytekniikat,
    sanaton viestintä, tunteet
  • Asiakkaan lähestyminen proaktiivisesti ja
    hienovaraisesti. Palautteen käsittely

Module 2: Essentials for Managers & Management Team (2 days)

Koulutuksen aiheina mm.

  • Miten kasvattaa organisaatiota asiakkaiden mukana?
  • Miten jalkauttaa ylivertainen palvelukulttuuri kaikkiin kohtaamisiin?
  • Miten saada palvelukulttuuri kukoistamaan tiimin dynamiikkaan vaikuttamalla?
  • Työntekijöiden sitouttaminen, coaching ja johdon tuki
  • Luottamuksen rakentaminen

Module 3: Engaging transformation and developing customer orientation (2 days)

  • Koulutuksen aiheina mm.
  • Muutosjohtamisen tehokkaimmat työkalut
  • Näkemyserot ja niiden analysointi
  • Motivoiminen muutoksessa
  • Suunnitelmallinen eteneminen muutoksessa

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Service Excellence – luksusmatkailun asiakaspalveluvalmennus , klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Aikataulu

Koulutus sisältää kuusi valmennuspäivää. Etäkoulutus on suunnitteilla.

Kouluttaja

Suomessa toteutettavasta Service Excellence-asiakaspalveluvalmennuksesta vastaa maailmalla tunnettu ja maineikas EHL Advisory Services SA. Yhteistyöstä vastaa Suomessa yksinoikeudella REDU Edu Oy.

Kustannukset

Pyydä tarjous.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Service Excellence – luksusmatkailun asiakaspalveluvalmennus ? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

REDU Edu Oy

REDU Edu Oy

REDU Edu Oy

REDU Edu Oy järjestää monipuolisia koulutus- sekä asiantuntijapalveluita sisältäen ammatillisen ja muun lisä- ja täydennyskoulutuksen sekä koulutusviennin. REDU Edu Oy:n asiakkaita ovat henkilö- ja yritysasiakkaat sekä julkisen sektorin toimijat. REDU Edu Oy:n koulutuspalveluihin kuuluu yritysten ja yhteisöjen henkilöstökoulutus (ml. lupa-...


Lue lisää kouluttajasta REDU Edu Oy ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

REDU Edu Oy

Korvanranta 50
96300 Rovaniemi

Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Service Excellence – luksusmatkailun asiakaspalveluvalmennus täytä seuraavat tiedot:

Tämäkin voisi kiinnostaa sinua...

webinaarikoulutuksia juuri sinulle!

Tutustu monipuoliseen tarjotaan ja löydä koulutus joko itsellesi tai yrityksesi tarpeisiin!

Saatat olla kiinnostunut myös näistä: