Miten valita puhuja omaan tapahtumaan? 5 tärppiä onnistuneeseen puhujavaraukseen

Etsitkö inspiroivaa keynote-puheenvuoroa koulutuksen yhteyteen? Laadukas sisältö tuo tilaisuuksiin motivoivaa ja yhteisöllistä tunnelmaa, joka voi innostaa, herätellä tai ravistella kuulijaa.

Lähikuvassa mikkiin puhuva mies

Sponsoroitu sisältö

Etsitkö inspiroivaa keynote-puheenvuoroa koulutuksen yhteyteen? Laadukas sisältö tuo tilaisuuksiin motivoivaa ja yhteisöllistä tunnelmaa, joka voi innostaa, herätellä tai ravistella kuulijaa esimerkiksi koulutuksen alku-, keski- tai loppupuolella.

Yhteistyökumppanimme Speakersforum on apunasi tilaisuuksien puheenvuorojen suunnittelussa. Saimme heiltä 5 vinkkiä onnistuneeseen puhujavaraukseen!

Huomioi nämä 5 vaihetta sopivan puhujan valinnassa

1. Tarve 📝

Aloitamme aina huolellisella tarvekartoituksella, jotta löytäisimme parhaan ratkaisun tapahtumaasi ajatellen. Sinulla ei tarvitse olla valmista konseptia, autamme sinua ideoinnissa – joustavasti, asiantuntemuksella ja aikaa säästäen.

2. Yhteensopivuus 🤝

Tarjoamme sinulle ehdotuksia puhujista ja varmistamme, että heidän aikataulussaan on tilaa. Jokainen tilaisuus on erilainen ja tästä syystä kokonaisuudet räätälöidään aina tarvekartoituksen ja asiakkaan toiveiden mukaiseksi.

3. Toteutus ✍️

Palvelumme takaa, että varaukseen liittyvät käytännön järjestelyt sujuvat sovitusti, eikä sinun tarvitse murehtia mistään ylimääräisestä. Käyt yhdessä puhujan kanssa pidetyssä suunnittelupalaverissa läpi toimeksiannon yksityiskohdat, jotta sisältö kohtaa varmasti odotukset.

4. Toimeksianto 🗣️

Puhuja suorittaa toimeksiannon toiveidesi mukaisesti. Mikäli välitetty henkilö estyy tulemasta sovittuun toimeksiantoon, etsimme korvaavan puhujan paikalle.

5. Arviointi ⭐

Palaute on paras tapa oppia ja kehittyä. Keräämme palautteet jokaisesta välitetystä puhujasta ja esiintyjästä. Kartoitamme myös mahdolliset jatkotarpeet.

Haluatko lisätietoja tai apua sopivan puhujan löytämiseen?

Ota yhteyttä, niin etsitään ja suunnitellaan juuri teidän koulutuksenne yhteyteen sopivimmat puhujat!

Huomioithan, että koulutus.fi:stä ja Speakersforumin sivuilta löytyy vain murto-osa puhujista, joten annamme mielellämme lisäehdotuksia ja -tietoja valintojen tueksi.