Stop and Lead -valmennukset

paikassa Helsinki (+ 3 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Stop and Lead – valmennus tulevaisuuden esihenkilöille

Stop and Lead -valmennuksen tarina

Stop and Lead -valmennuksen ovat kehittäneet Petri Mattila ja Timo Hupponen. Heidän tavoitteenaan on auttaa esihenkilöitä siten, että voimavarat ja resurssit kohdentuisivat oikeassa suhteessa työelämään. Valmennuksessa kehitetään vuorovaikutus-, tunne- ja metataitoja, jotka auttavat niin esihenkilötyössä kuin työhyvinvoinnissa. Stop and Lead -valmennus on pitkän prosessin aikaansaannos. Valmennusta on rakennettu vuosia pohtien, mistä syntyy hyvä johtaminen ja voiko tasapainoisen työelämän saavuttaa? Se on ajateltu startiksi uudelle matkalle, jossa itse polku on tärkeämpi kuin päämäärä.

Valmennuksen ideologia ja arvot

Stop and Leadin missiona on valmentaa tulevaisuuden esihenkilöitä. Keskeisimpinä arvoina toimintaa ohjaavat rohkeus, luottamus ja tasapaino, jotka näkyvät kaikessa toiminnassa. Rohkeutta on uskallus ottaa vastuu omasta työelämästä sekä oppia uusia taitoja. Luottamus ja turvallinen ympäristö ovat kaiken toiminnan perusta. Kaikki lopuksi tähtää tasapainoon, jossa on hyvä tehdä itsensä näköistä työelämää. Kun oma työidentiteetti saa kehittyä vahvalle kivijalalle se kestää vaikeissakin paikoissa. Valmennuksessa syvennytään turvallisesti keskusteluihin ja reflektoimaan esihenkilötyöskentelyä. Vastapainona Mattila ja Hupponen haluavat tuoda rentouttavat aktiviteetit ja herkullisen lähiruuan osaksi valmennusta.

Haluatko lisätietoja Stop and Lead -esihenkilövalmennuksesta?

Lisätietoja Stop and Lead -esihenkilövalmennuksesta löydät alla olevasta koulutuslistauksesta. Voit pyytää lisätietoja myös suoraan kouluttajilta tekemällä yhteydenottopyynnön.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Henkilökohtainen kehitys
Itsensä johtaminen Kesto Hinta Paikka Alkaa
Stop and Lead – Itsensä johtamisen starttipäivät 2 päivää 640 EUR Sastamala 20.5.2024
Henkilöstöhallinto / HR
Työyhteisön kehittäminen
Työyhteisövalmennus Suomi
Työyhteisövalmennus verkossa (2h) 2 tuntia 690 EUR Verkossa
Johtaminen
Esihenkilökoulutus
Stop and lead -esihenkilövalmennus 2 päivää 1 960 EUR Sastamala 16.5.2024
Johtamisen tutkinnot
Johtamisen ja yritysjohtamisen erikoisammattitutkinto JYEAT 250 EUR Verkossa 17.9.2024

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Stop and Lead -valmennukset? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Helsinki

Puhelin: +358 40 073 4731