...

Tampereella koulutusvaihtoehtoja riittää

Tampere on Suomen kolmanneksi suurin kaupunki, joka kasvaa ja kehittyy vahvasti  aikaansa seuraten. Tamperelaiset ovat koulutettua väkeä: 15 vuotta täyttäneestä väestöstä yli kolme neljästä on suorittanut perusasteen jälkeisiä tutkintoja (tampere.fi).

Täydennyskoulutus Tampereella

Voit hankkia tarvitsemaasi täydennyskoulutusta Tampereella esimerkiksi opistojen tai valmennus- ja koulutusyritysten laajasta tarjonnasta. Täydennyskoulutuksia tarjoavat esimerkiksi TAMK avoin ammattikorkeakoulu, Tampereen kesäyliopisto, Tampereen yliopiston avoin yliopisto & täydennyskoulutus- ja kehittämispalvelut sekä Varalan urheiluopisto.

Tutustu esimerkiksi näihin Tampereen koulutusvinkkeihin koulutusaloittain:

ICT-alan koulutukset Tampereella
Täältä löydät ICT-alan koulutuksia Tampereen alueelta, aiheina esimerkiksi business Intelligence, IT-johtaminen ja ohjelmointi.

Järjestelmäkehityksen ja ohjelmoinnin koulutukset Tampereella
Täältä löydät järjestelmäkehityksen/ohjelmoinnin koulutuksia Tampereen alueelta, aiheina esimerkiksi Java-ohjelmointi, ANT ja Maven

Projektinhallinnan koulutukset Tampereella
Täältä löydän projektien hallintaan liittyviä koulutuksia Tampereen alueelta, aiheina esimerkiksi project leadership, projektin riskit hallintaan, projektin suunnittelu ja läpivienti.

Tutustu myös omien tarpeidesi tai organisaationne tarpeiden mukaan räätälöitäviin koulutuksiin, joita järjestetään niin Tampereella kuin muuallakin Suomessa.

Lähde: tampere.fi