Live&Learn Oy

paikassa Suomi (+ 3 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Live&Learn Oy

Live&Learn yhdistää KirsiConsulting Oy:n pitkän kokemuksen ja osaamisen neuropsykiatrisen Nepsy-koulutusalan asiantuntijana sekä Live-säätiön osaamisen mm. erityisopetuksen, monimuotoisuuden ja turvallisuuskulttuurin monipuolisena osaajana.

Live&Learn tarjoaa laadukkaita asiantuntijapalveluita koulutuksen, valmennuksen, ja konsultoinnin alalla.

Yhdessä voimme tarjota asiakkaillemme entistä monipuolisempia ja räätälöidympiä palveluita, jotka vastaavat nykypäivän työelämän ja tulevaisuuden haasteisiin ja mahdollisuuksiin.

Yhdenvertaisuus on osaamisen arvoista​

Monet meistä kohtaavat työssään monimuotoisuutta, joka haastaa osaamisen rajoja. Näissä tilanteissa kaikilla on oikeus tulla ymmärretyksi ja yhdenvertaisesti kohdatuksi.​

Koulutamme avoimeen, turvalliseen ja vastuulliseen vuorovaikutukseen.​

Tarjoamme rohkeuden näkökulmia ja ratkaisukeskeisiä toimintatapoja ihmisten parissa toimiville eri alojen ammattilaisille. Koulutamme avoimeen, turvalliseen ja vastuulliseen vuorovaikutukseen.

Tutustu alla oleviin koulutuksiin tai ota yhteyttä täyttämällä yhteydenottolomake.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Live&Learn Oy? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Kiannonkatu 2,
02650 Espoo