Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Asiakassuhdetta vahvistava myynti, räätälöity valmennus

Mercuri International Oy
Yhteenveto
Koulutuksen järjestäjä: Mercuri International Oy plus
Kesto: Sovittavissa
   
Koulutuspaikkakunta: Useita paikkakuntia
Aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan

Videoesittely

Interested in Mercuri International? See their corporate presentation video.

Asiakassuhdetta vahvistava myynti, räätälöity valmennus

Asiakassuhdetta vahvistava myynti

Vahvista yrityksen asiakassuhteita Mercuri Internationalin koulutuksessa

Tässä on esimerkkisisältö koulutuksen tavoitteista, toteutuksesta ja sisällöstä. Koulutus räätälöidään aina asiakaskohtaisesti.

Mercuri Internationalin asiakassuhdekoulutus antaa myyjille ja kaikille asiakasvastuullisille keinoja asiakassuhteen syventämiseen ja laajentamiseen tuloksellisuuden varmistamiseksi.

Syvennä myyjän ja asiakkaan vuorovaikutusta

Asiakassuhdekoulutuksen tavoitteena on oppia tunnistamaan paremmin oma kommunikointityyli ja asiakkaan käyttäytyminen erilaisissa vuorovaikutustilanteissa. Osallistumalla koulutukseen saat keinoja asiakassuhteiden syventämiseen ja laajentamiseen tuloksellisuuden varmistamiseksi.

Asiakassuhdekoulutuksen sisältö

Koulutuksessa käydään läpi seuraavia aiheita:

Suhteeseen perustuva myynti – milloin ja miten hyödynnät

  •     Erilaiset myyntitilanteet ja -tyylit
  •     Myyntitilanteen tunnistaminen
  •     Suhteeseen perustuva myynti – mahdollisuudet ja riskit


Oman kommunikointitavan sopeuttaminen erilaisiin asiakkaisiin

  •     Asiakkaiden päätöksenteko
  •     JALO-profiili päätöksentekotilanteiden tunnistamisessa
  •     Oman kommunikointitavan sopeuttaminen erilaisiin asiakastilanteisiin


Lisämyynnin aikaansaaminen

  •     VIP-toimintatapa ja sen hyödyntäminen asiakastilanteissa
  •     Asiakkaan odotusten ymmärtäminen ja hyödyntäminen lisämyyntitilanteissa
  •     Myyjän aloitteellisuus ja rohkeus lisämyynnin perustana
  •     Asiakassuhteen kehittäminen kohti kumppanuutta


Pitkäjänteisyys asiakassuhteissa

  •     Avoimuuden kehittäminen asiakassuhteissa
  •     Avoin ja tasavertainen kommunikointi asiakkaiden kanssa
  •     Luottamus asiakassuhteen perustana


Käytäntöön viennin varmistaminen ja henkilökohtainen toimintasuunnitelma

Asiakassuhdekoulutuksen työskentelytavat

Koulutuksen työtavat ovat alustukset, keskustelut, henkilökohtaiset tehtävät ja ryhmätyöt. Lisäksi käytetään tilanneharjoituksia ja oman työn analyyseja.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakassuhdetta vahvistava myynti, räätälöity valmennus, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Asiakassuhdekoulutuksen kohderyhmänä ovat myyjät, myynnin tukihenkilöt, asiakaspalveluhenkilöt ja muut asiakasvastuussa olevat henkilöt.

Yrityskohtaista valmennusta 5STEP-toimintamallia hyödyntäen

Mercuri Internationalin yrityskohtaisissa palveluissa heidän roolinsa on olla yrityksenne aito kumppani tarvittavien muutosten ja uudistumisen aikaansaamisessa. Yrityksellenne liiketoimintatavoitteisiin ja strategianne jalkauttamiseen nivottu ohjelma räätälöidään heidän oman 5STEP-toimintamallinsa mukaisesti:

1. Nykytilanteen arviointi
Kehitettävän asian nykytilan arviointi; Mikä toimii ja mitä pitää kehittää?

2. Ratkaisun rakentaminen
Mercuri International suunnittelee ja rakentaa tilanteeseenne ja henkilöstönne osaamistasoon pohjautuvan kehittämisratkaisun asetettujen tavoitteiden saavuttamiseksi.

3. Tavoitteiden mukaisten toimintatapojen valmentaminen
Henkilöstönne avainhenkilöt, heidän toimintatapansa, osaamisensa ja taitonsa, koulutetaan tavoitteiden mukaisesti.

4. Muutoksen varmistaminen
Tavoitteiden mukainen muutos varmistetaan.

5. Aikaansaatujen tulosten mittaaminen
Mercuri International mittaa saavutetut tulokset ja teette yhdessä jatkosuunnitelman, joiden avulla ylläpidätte saavutettuja tuloksia ja kehitytte edelleen.

Blended Learning huomioi yksilölliset tarpeet

Mercuri International hyödyntää räätälöidyissä valmennuksissaan Blended Learning -monimuoto-oppimista. Se ei ole pelkkä yhdistelmä luokkahuone- ja verkko-opetusta, vaan hyödyntää niistä parhaat palat sekä paljon muuta.

Blended Learning huomioi jokaisen oppijan yksilölliset tarpeet ja yhdistää ne vahvasti yrityksen strategiaan ja kehittämistarpeisiin. Valmennus, verkostoituminen, henkilökohtainen tuki ja milloin tahansa käytössä olevat monipuoliset työkalut mahdollistavat tehokkaan kehittämisen. Opetus keskittyy olennaiseen, on vuorovaikutteista ja jokainen etenee itselleen sopivaa tahtia. Käytettävissä on aina uusimmat oppimisen metodologit ja teknologia. Blended Learning -ratkaisun avulla osaamisen kehittäminen on tehokkaampaa, mielekkäämpää ja työn kannalta tuloksellisempaa.

Kustannukset

Pyydä tarjousta yrityskohtaisesta ratkaisusta!

Ota yhteyttä kouluttajaan

Täytä yhteystietosi, jos haluat tietää lisää koulutuksesta Asiakassuhdetta vahvistava myynti, räätälöity valmennus.


Yhteydenottopyynnön avulla saat helposti yhteyden koulutuksen järjestäjään.


Kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä. Saat lisätietoja, jotta voit tehdä oikean koulutuspäätöksen.


Yhteydenottopyyntö ei sido sinua mihinkään.

Errors
Vapaaehtoinen
Vapaaehtoinen
Vapaaehtoinen
Vapaaehtoinen

Mercuri International Oy

Mercuri International

Uudista myyntitoimintonne tulevaisuuden iskukuntoon!

Mercuri International on maailman suurin, intohimoinen myynnin kasvun aikaansaantiin keskittynyt valmennus- ja konsultointiyritys. Tämän saman intohimon Mercuri International istuttaa ihmisten päivittäiseen työhön myynti- ja palveluorganisaatioissa Suomessa ja globaalisti. Sen menestys perustu vahvaan myynnin osaamiseen, arvoihin ja missioon, jotka ohjaavat jokapäiväistä...


Lue lisää kouluttajasta Mercuri International Oy ja katso heidän muut koulutuksensa tästä.

Yhteystiedot : Mercuri International Oy

Mercuri International Oy

Linnoitustie 6C
02600 Espoo

 Näytä puhelinnumero
fi.mercuri.net