
Customer Service in English (hybridiopinto-ohjelma)
Asiakaspalvelulla on väliä!
Tässä ohjelmassa opit, millaista on positiivinen ja kohtelias asiakaspalvelu englanniksi. Ohjelman neljässä tunnin mittaisessa moduulissa käsitellään kattavasti sekä kirjallisia että suullisia asiakaspalvelutilanteita.
Opit, mitä on hyvä asiakaspalvelu sähköpostitse, puhelimitse ja chatissa. Vahvista taitojasi ja testaa opittuja asioita tehtävien, skenaarioiden ja harjoitusten avulla. Jokaiseen kurssiin sisältyy yksi online-tapaaminen kouluttajan kanssa, jolloin voit harjoitella ja syventää entisestään oppimiasi asioita.
Moduulit:
1. Dealing with Dissatisfied Customers
- Haastavien asiakaspalvelutilanteiden hoitaminen hyvin vaatii taitoa. Opi, miten tyytymättömän asiakkaan kanssa kommunikoidaan englanniksi, kuinka kuunnellaan aktiivisesti, pahoitellaan vilpittömästi sekä kuinka ratkaisua voi ehdottaa kohteliaasti.
2. Guiding and Supporting Customers
- Asiakas odottaa, että osaat viestiä selkeästi. Tässä moduulissa opit, miten tuotteen ominaisuuksista kerrotaan englanniksi, miten selvitetään ongelmatilanteita, annetaan ohjeita ja vastataan usein kysyttyihin kysymyksiin.
3. Writing Effective Emails
- Sähköposti on edelleen erittäin tärkeä asiakaspalvelukanava. Hyvä vaikutelma luodaan kirjoittamalla kohteliaasti ja selkeästi. Opi, kuinka hyvä sähköpostiviesti muotoillaan ja mitä virheitä kannattaa välttää. Materiaalistamme löydät paljon hyödyllisiä fraaseja sekä ohjeita siitä, miten vastaanottajaa puhutellaan englanniksi muodollisesti, epämuodollisesti tai neutraaliin sävyyn.
4. Providing Service by Phone and Chat
- Selkeä viestintä on tärkeä osa hyvää asiakaspalvelua. Se, miten käytät ääntäsi, valitset sanasi ja ilmaiset asiasi, on olennaista hyvän vaikutelman antamisessa. Tässä moduulissa opit, kuinka ilmaiset itsesi selkeästi ja kuinka annat tietoa tai varmistat ymmärretyksi tulemisesi niin puhelimitse, sähköpostitse kuin chatissa.
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Customer Service in English (hybridiopinto-ohjelma), klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Kohderyhmä
Ei erityisiä soveltuvuusvaatimuksia.
Aikataulu
Neljä tuntia itseopiskelumateriaalia, joka sisältää animaatioita, infograafeja, hyödyllisiä fraaseja ja aktivoivia harjoituksia. Voit ladata itsellesi myös PDF-tiivistelmän tärkeimmistä sisällöistä. Opiskelumateriaali on vapaasti saatavana verkko-oppimisympäristömme kautta 90 päivän ajan ostopäivästä. Helppokäyttöisen varausjärjestelmän kautta voit varata neljä online-tapaamista sinulle sopivana aikana 90 päivän kuluessa ostopäivästä.
Kustannukset
€ 398,00 pl. alv
Ota yhteyttä
Acolad

Acolad – Ammattitaitoista kielikoulutusta ja kielikursseja työelämän tarpeisiin
Acolad on Euroopan johtava kieli- ja koulutuspalvelutoimittaja ja yksi alansa dynaamisimmista toimijoista. Acolad toimii 14 maassa kolmella mantereella. Sen vahvuuksia on yhtä aikaa globaali ja paikallinen lähestymistapa, minkä ansiosta se on lukuisten kansainvälisten asiakkaiden valinta. Acolad tarjoaa laajan valikoiman kieli-...
Yhteystiedot
Acolad
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Customer Service in English (hybridiopinto-ohjelma) täytä seuraavat tiedot: