MBA-stipendin hakuaika on käynnissä – lue lisää ja täytä hakemus täällä »

Koulutus
Ei arviointeja

Data ja AI - Avain liiketoiminnan menestykseen

Marketing Finland, paikassa Helsinki (+1 sijaintia)
Kesto
2 tuntia
Seuraava toteutus
14 kesäkuuta, 2023 (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Lähiopetus, Etätoteutus
Kesto
2 tuntia
Seuraava toteutus
14 kesäkuuta, 2023 (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Lähiopetus, Etätoteutus
Kysy lisätietoja koulutuksesta! 👍

Data ja AI - Avain liiketoiminnan menestykseen

Marketing Finland

Maailman muuttuessa ympärillä pitää myös yritysten ja niiden markkinoinnin tekemisen uudistua. Miten muuttuva maailma pitää kohdata ja miten markkinointijohto voi valjastaa muutoksen liiketoiminnan kasvun ajuriksi? Muuttuvan markkinoinnin ajankohtaisseminaarisarjassa keskitytään näihin kysymyksiin paneelikeskustelujen kautta.

Sarjan kolmannessa osassa keskitytään dataan ja tekoälyyn ja niiden tuomiin muutoksiin toimintaympäristössä.

Webinaarissa esittellään, miten toimintamallien muutoksen avulla organisaatiot voivat hyödyntää kehittyneimpiä data- ja AI-työkaluja optimaalisesti.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Data ja AI - Avain liiketoiminnan menestykseen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Seuraavat toteutukset

Tulossa 2 toteutusta

14 kesäkuuta, 2023

  • Lähiopetus
  • Helsinki

14 kesäkuuta, 2023

  • Etätoteutus
  • Verkossa

Kohderyhmä

Suunnattu erityisesti markkinoinnin ja viestinnän tekijöille

Aikataulu

Alustava aikataulu (muutokset mahdollisia):

10.00 – 10.05 Ohjelman avaus
10.05 – 10.15 Kasvava datan määrä ja AI-työkalut – toimintaympäristön suuri murros.
○ Antti Kallio, Chief Business Officer, Dagmar
○ Iida Marjosalmi, Lead Strategist, Digital Transformation, Dagmar
10.15 – 10.40 Miten kerätä kaikki data samaan paikkaan visualisointia ja jatkojalostamista varten?
○ Tiitus Kareno, Data Scientist, Dagmar
10.40 – 11.05 AI markkinoinnin mittaamisen tukena, kun kolmannen osapuolen evästeet poistuvat.
○ Tiitus Kareno, Data Scientist, Dagmar
11.05 – 11.30 Toimintamallien avulla varmistat optimaalisen käyttöönoton.
○ Iida Marjosalmi, Lead Strategist, Digital Transformation, Dagmar
11.30 – 11.55 Miten dataa ja AI:ta hyödynnetään käytännössä markkinoinnin ja liiketoiminnan tukena? – case SATO
○ Antti Kallio, Chief Business Officer, Dagmar
○ Laura Laamanen, Director, Marketing and Communications, SATO
11.55 – 12.00 Yhteenveto ja tilaisuuden päätös

Koulutuspaikka

GoToWebinar

Marketing Finland Academy

Kouluttaja

Antti Kallio

IIda Marjosalmi

Tiitus Karuno

Laura Laamanen

Kustannukset

Maksuton Marketing Finland jäseneille!

Ei jäsenille 85 €

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Data ja AI - Avain liiketoiminnan menestykseen? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.
Marketing Finland
Hitsaajankatu 24
Helsinki

Luomme elinvoimaa uudistamalla yhdessä markkinointia ja viestintää!

Marketing Finland on yhteisö kaikille, jotka haluavat menestyä ja kasvaa markkinoinnin ja viestinnän keinoin. Edistämme markkinointi- ja viestintäpositiivista organisaatiokulttuuria Suomessa. Vaikutamme aktiivisesti  kansainvälisissä verkostoissa kuten World Federation of Advertisers (WFA), European Association of Communications Agencies (EACA) ja International Communications Consultancy Organisations (ICCO). Tuomme kansainvälistä alan osaamista Suomeen muun muassa kouluttamalla, järjestämällä tapahtumia ja alan kilpailuja sekä MRKTNG-median kautta. Meillä on lähes 500 yritys- ja yhteisöjäsentä, jotka ostavat...

Lue lisää kouluttajasta Marketing Finland ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu