UUTUUS! Asiakaskokemus strategiasta käytäntöön

Laatukeskus Excellence Finland
Yhteenveto
Koulutuksen järjestäjä: Laatukeskus Excellence Finland plus
Kesto: 1 päivä
Hinta: 790 EUR + alv 24 %
   
Koulutuspaikkakunta: Espoo
Aloituspäivämäärä: 5.5.2017
Koulutustyyppi: Avoin koulutus

UUTUUS! Asiakaskokemus strategiasta käytäntöön

Miten tuoda asiakaskokemusten johtaminen käytäntöön?

Yhä useamman yrityksen strategiassa on keskeisenä osa-alueena asiakaskeskeisyyden ja asiakaskokemusten kehittäminen sekä kilpailukyvyn parantaminen asiakkaita ymmärtäen. Kuitenkin monessa yrityksessä on haasteita esimerkiksi siinä, miten asiakaskeskeinen strategia tuodaan käytännön toimiksi tiimi- ja henkilötasolle ? tai siinä, miten asiakkaita kuunnellaan, mitä mitataan ja miten saatuun palautteeseen reagoidaan.

Tämän koulutuksen tavoitteena on antaa kokonaiskuva asiakaskeskeisen toiminnan keskeisistä osa-alueista. Osallistujat saavat omaan työhön helposti sovellettavia työkaluja ja esimerkkejä asiakaskeskeisten käytäntöjen, prosessien ja mittaamisen kehittämiseen. Koulutuspäivä sopii esimerkiksi niille, joiden tehtäväkenttään kuuluvat asiakaskeskeisen yrityskulttuurin, asiakaskohtaamisten ja -kokemusten kehittäminen tai asiakaspalautteen kerääminen ja hyödyntäminen.

Koulutuksen pääteemoja ovat:

  • Asiakaskeskeinen yrityskulttuuri
  • Miten asiakas kohtaa yrityksen ja mistä syntyy hyvä asiakaskokemus
  • Asiakkaiden kuuntelu ja asiakasymmärrys toimenpiteiden käynnistäjänä
  • Miten motivoida tiimejä muuttamaan käytäntöjään asiakaskeskeisemmiksi?

Koulutukseen liittyy kirja, joka jaetaan osallistujille koulutuksessa ?Committed to Customers ? A 5-Step Model for Delivering Great Customer Experiences? (Johanna Vesterinen).

Kenelle

Laatupäälliköt, Tuotepäälliköt, Asiakaskokemuspäälliköt ja -tiimit, yritysten johtohenkilöt, joiden tarpeena on asiakaskeskeisyyden kehittäminen

Kouluttajat

Johanna Vesterinen, FM, asiakaskeskeisyyden asiantuntija ja kouluttaja, XperienceFocus Oy.

Johannalla on monipuolinen tausta erilaisista yrityselämän rooleista, kokemusta on eri kokoisista ja eri aloilla toimivista yrityksistä, mm. globaaleista tehtävistä laatuorganisaatiossa ja Customer Insights -yksikössä. Vuonna 2014 Johanna on kirjoittanut kirjan ?Committed to Customers ? A 5-Step Model for Delivering Great Customer Experiences?. Johannan erikoisalaa on asiakaskokemusten mittaaminen ja hän on sertifioitu Net Promoter Score ?asiantuntija.

Lisätietoja

Kurssiin osallistujat saavat Johanna Vesterisen Committed to Customers ? A 5-Step Model for Delivering Great Customer Experiences kirjan.

Ilmoittautuminen viimeistään 14 vrk ennen kurssin alkua.

Ohjelma

8:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9:00 Koulutuksen avaus
  • Asiakaskeskeinen yrityskulttuuri
  • Miten asiakas kohtaa yrityksen ? asiakaspolun kuvaaminen
  • Mistä syntyy hyvä asiakaskokemus
12:00 Lounas 12:45 Asiakkaiden kuuntelu ? mitä, milloin, miten ja miksi
Asiakasnäkökulma ja yrityksen näkökulma
  • Asiakasmittarit
  • Datasta ymmärrystä
  • Asiakasymmärrys toimenpiteiden käynnistäjänä
  • Tarvitaanko muutosohjelma?
  • Mistä motivaatio muutokseen?
16:00 Koulutus päättyy

Kustannukset

790 EUR

Laatukeskus Excellence Finland

Laatukeskus Excellence Finland – Laatujohtaminen ja laadunvalvonta

Laatukeskus tukenasi laadun kehittämisessä Säännöllisin väliajoin on hyödyllistä tarkistaa ja kyseenalaistaa tällä hetkellä käytössä olevia toimintatapoja. Systemaattinen tarkastelu tuo näkyville mahdolliset pullonkaulat ja tuottaa ideoita organisaation suorituskyvyn kohentamiseen. Haluatko perehtyä laatuun ja kehittämiseen vai syventää osaamistasi? Asiakkaidemme tarpeiden mukaan suunnitellusta...


Lue lisää kouluttajasta Laatukeskus Excellence Finland ja katso heidän muut koulutuksensa tästä.

Yhteydenottopyyntö

Errors

Olet kiinnostunut koulutuksesta "UUTUUS! Asiakaskokemus strategiasta käytäntöön". Tällä lomakkeella voit mm.:

  kysyä lisätietoja

  pyytää yhteydenottoa

  pyytää tarjousta

Vapaaehtoinen
Vapaaehtoinen
Vapaaehtoinen
Vapaaehtoinen

Laatukeskus Twitterissä


Yhteystiedot : Laatukeskus Excellence Finland

Laatukeskus Excellence Finland


Keilaranta 16
02150 Espoo

 Näytä puhelinnumero
www.laatukeskus.fi