Palvelusektorin Lean Six Sigma Green Belt

Quality Knowhow Karjalainen Oy, paikassa Lahti (+2 sijaintia)
Kesto
10 päivää
Seuraava toteutus
Sopimuksen mukaan katso lisätiedot
Toteutustapa
Tilauskoulutus
Kesto
10 päivää
Seuraava toteutus
Sopimuksen mukaan katso lisätiedot
Toteutustapa
Tilauskoulutus
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Palvelusektorin Lean Six Sigma Green Belt

Myynti ei vedä, laskutus sakkaa, puhelinpalvelu puuroutuu, asiakkaat odottavat, potilaat ruuhkauttavat aulan ja virheitä selvitellään yömyöhälle. Häiriökysyntää on enemmän kuin oikeaa työtä ja imu puuttuu!

Palvelun Lean Six Sigma Green Belt kurssi on suunniteltu osumaan palveluprosessien kehittämisestä kiinnostuneiden organisaatioiden ja ihmisten osaamistarpeisiin. Palvelu on tässä määritelty ei teolliseksi tuotannoksi, kuten laskutus, myynti, asiakaspalvelu, terveydenhuolto tai markkinointi.

Koulutuksen kuvaus:

Paranna palveluasi ja vähennä ongelmia

Jos ongelmasi on alhainen työn tehokkuus, huono palveluaste, tyytymättömät asiakkaat, pitkät jonot, myynnin lasku tai tökkivät virtaukset, on tarve parannukselle ilmeinen!

Prosessien parantaminen on monessa organisaatiossa lähes tuntematon käsite ja sekoittuu yksittäisten tapausten selvittämiseen. Lean Six Sigma DMAIC -menetelmä tuo prosessien parantamiseen systemaattista otetta ja rakennetta, joilla parannus on mahdollista toteuttaa onnistuneesti vähentäen vaihtelua, virheitä ja häiriökysyntää.

Palvelumaailman oma kurssi

Palvelun LSS Green Belt -kurssilla perehdytään Lean Six Sigma DMAIC ongelmanratkaisumalliin ja siihen liittyvien ajatusmallien, teorioiden, työkalujen ja tekniikoiden sisäistämiseen palveluorganisaatioiden näkökulmasta käytännönläheisesti. Kurssilla on huomioita palveluiden erityispiirteet niin esimerkkien, kuin menetelmien painotusten suhteen. Kurssin sisältöä on laajennettu yhdellä kurssipäivällä kattamaan laajemman prosessien analyysimenetelmien käsittelyn, sekä palveluprosesseissa parhaiten soveltuvien tilastollisten menetelmien erityispiirteitä.

Projektista käytännön oppia

Kurssilla osallistuja soveltaa opittua omaan projektityöhönsä lähijaksojen välillä. Tämä hyväksi koettu ja kansainvälisestikin poikkeuksellinen malli mahdollistaa oppimisen käytännön kautta ja takaa että kurssin teoria ei jää periaatteen tasolle tulevaisuutta varten, vaan oppi saadaan heti käyttöön. Kurssilla tehdään lukuisia harjoituksia ja demonstraatioita, sekä opetellaan Minitab -ohjelmiston ja tilastollisen päätöksenteon ja testaamisen saloja.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Palvelusektorin Lean Six Sigma Green Belt, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

Sopimuksen mukaan

  • Tilauskoulutus
  • Suomi

Koulutusaika ja -paikka

Koulutuksen ajankohta

Koulutus kestää 10 päivää

1. Jakso: 6.-7.11.2023
2. Jakso: 
30.11.-1.10.2023
3. Jakso: 
10.-12.1.2024
4. Jakso: 
8.-9.2.2024
Final-päivä: 
19.4.2024

Kurssipaikka

Sibeliustalo, Lahti tai etäosallistuminen.

Kouluttajat

Matti Pesonen

Kustannukset

3750 euroa + Alv 24 %

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Palvelusektorin Lean Six Sigma Green Belt? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Quality Knowhow Karjalainen Oy sosiaalisessa mediassa

Quality Knowhow Karjalainen Oy
Tyyrpuurinkatu 5 A 15
15140 Lahti

Osaaminen on tämän päivän energiaa

Kaikki Quality Knowhow Karjalainen Oy:n koulutukset ovat tarjolla myös etätoteutuksena tai hybridimallina. Quality Knowhow Karjalainen Oy tarjoaa asiakkailleen koulutusta ja konsultointia tuotteiden ja toimintaprosessien laadunparantamiseen sekä välittää laatutekniikan kirjoja, ohjelmistoja ja demonstraatiovälineitä. Quality Knowhow Karjalainen Oy on perustettu vuonna 1997...

Lue lisää kouluttajasta Quality Knowhow Karjalainen Oy ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu