Näin suodatamme hakutuloksia
Haluatko tietää, miten suodatamme hakutuloksia? Lue täältä lisää siitä, miten koulutukset listautuvat hakutuloksissa.
Osuvin hakutulos
Asiakaspalvelukoulutus
Marckwort Koulutusyhtiöt
4,9
(42)
-
Useita paikkakuntia
-
Tilauskoulutus
Asiakaspalvelukoulutus lisää asiakastyytyväisyyttä ja myyntiä sekä nostaa työn tuloksellisuutta. Se parantaa työmotivaatioita sekä työssä viihtymistä. Asiakaspalvelukoulutus keskittyy vahvistamaan kunkin valmennettavan...
Asiakaspalvelu ja haastavan asiakkaan kohtaaminen
KM Future
-
Suomi
-
Tilauskoulutus
Haluatko parantaa asiakaspalveluasi ja varmistaa, että henkilöstösi hallitsee haastavat asiakastilanteet tehokkaasti ja ammattimaisesti? Koulutuksemme Asiakaspalvelu ja Haastavan Asiakkaan Kohtaaminen on...
Asiakaspalvelu: tilaisuuksiin tarttuminen
Hansen Beck
-
Helsinki
-
Tilauskoulutus
Asiakaspalveluvalmennuksen tavoitteena on aktivoida osanottajien henkilökohtaista tehokkuutta ja kommunikointia asiakaspalvelutyössä sekä parantaa heidän tietoista vaikuttamistaan toisiin ihmisiin. Valmennuksen tavoitteena on myös...
Asiakaspalvelukoulutus: Rauhoita vaikeat ja uhkaavat asiakastilanteet puhumalla
Marckwort Koulutusyhtiöt
|
3 tuntia
-
Useita (2)
-
Etätoteutus, Tilauskoulutus
-
395 EUR
Rauhoita vaikeat ja uhkaavat asiakastilanteet puhumalla Kohtaatko työssäsi vaikeita, haastavia tai uhkaavia asiakastilanteita, joissa normaali asiakaspalvelu ei tunnu riittävän? Tuntuuko,...
Asiakaspalvelutaidot: Tyytymättömän asiakkaan kohtaaminen
Marckwort Koulutusyhtiöt
5,0
(4)
-
Useita paikkakuntia
-
Tilauskoulutus
Yrityksesi imago ja menestyminen riippuvat asiakaspalvelustanne. Selviävätkö asiakaspalvelijanne kiitoksella myös tyytymättömän asiakkaan kohtaamisesta? Kurssilla käsitellään mm. seuraavia aihealueita: Mistä hankalat...
Sähköpostikoulutus asiakaspalvelijalle
Marckwort Koulutusyhtiöt
4,5
(2)
-
Useita paikkakuntia
-
Tilauskoulutus
Onko organisaatiossanne panostettu kirjallisen asiakaspalvelun laatuun? Ovatko sähköpostiviestinne selkeitä, ystävällisiä ja asiakaslähtöisiä? Sähköpostiviestinnän laatuun panostaminen on panostus asiakastyytyväisyyteen ja yrityskuvan...
Kirjallisen ja sähköisen asiakaspalvelun haasteet
Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy
|
4 tuntia
4,4
(20)
-
Useita (2)
-
Etätoteutus, Tilauskoulutus
Ammattilainen saa käyttöönsä käytännönläheisiä kirjallisen viestinnän työkaluja tilanteisiin, joissa asiakas voi olla pettynyt, turhautunut, kiihtynyt tai jonkin muun voimakkaan tunteen valassa. Koulutuksen keskiössä on tunnepitoisiin kirjallisiin viesteihin...
Ravintolan asiakaspalvelun ammattitutkintokoulutus kokeneille ammattilaisille
Careeria
-
Vantaa
-
Oppisopimus
Olisitko sinä valmis oman ravintolan asiakaspalveluosaamisen kehittämiseen? Ravintolan asiakaspalvelun ammattitutkinto on suunnattu ravintola-alan ammattilaiselle, joka haluaa päivittää osaamistaan ja täydentää...
Asiakaspalvelu ruotsiksi tai englanniksi
KieliEttan
-
Useita (2)
-
Etätoteutus, Tilauskoulutus
Toimitko asiakaspalvelutehtävissä ja kaipaat lisävarmuutta ruotsin tai englannin kielen käyttöön? Asiakaspalvelijan kielikoulutus pureutuu valitun kielen käyttämiseen erilaisissa myynti- ja asiakapalvelutilanteissa. Koulutuksessa...
Piinaavien ja kohtuuttomien valitusten hallinta
Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy
4,5
(251)
-
Useita (2)
-
Etätoteutus, Tilauskoulutus
Kohtuuttomat valittajat koulutus antaa konkreettisia ja helposti noudatettavia toimintamalleja kohtuuttomien valittajien ja valitusten hoitamiseen. konkreettisia ohjeita reklamaatioiden käsittelyyn ja esittelee...
Matkailun asiakaspalvelija | Matkailualan perustutkinto
Careeria
-
Useita (2)
-
Lähiopetus, Hybriditoteutus
Avaa ovet matkailun maailmaan täynnä mahdollisuuksia — opiskele matkailualan perustutkinto! Kiehtooko sinua matkailun elämyksiä tarjoava kansainvälinen maailma? Haluatko työskennellä erilaisten...
Kun asiakkaan paha mieli purkautuu puhelimessa tai chatissä
Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy
-
Suomi
-
Tilauskoulutus
Ammattilaiset ovat monesti kovien työpaineiden keskellä ja saavat valitettavasti samalla osansa ihmisten stressistä, huolista ja peloista. Ammattilaisilla olisikin hyvä olla...
Vaativat asiakaspalvelutilanteet hallintaan
Marckwort Koulutusyhtiöt
|
3 tuntia
-
Useita (2)
-
Etätoteutus, Tilauskoulutus
-
350 EUR
Kohtaa tyytymätön asiakas onnistuneesti Vaativat asiakaspalvelutilanteet hallintaan -koulutuksessa käydään läpi käytännön esimerkein ja harjoituksin, miten vaativat ja haasteelliset asiakaspalvelutilanteet käännetään...
Aulapalveluhenkilö | Liiketoiminnan ammattitutkinto, liiketoiminnan palveluiden osaamisala
Careeria
-
Vantaa
-
Hybriditoteutus, Oppisopimus
-
450 EUR
Aulapalveluhenkilönä voit työskennellä monipuolisissa asiakaspalvelullisissa toimintaympäristöissä ja työtehtävissä. Tuleva ammattinimikkeesi voi olla esimerkiksi vastaanottovirkailija, vahtimestari, virastomestari, aulapalveluhenkilö, kouluisäntä, kouluemäntä tai...
Chattaa sujuvasti
Marckwort Koulutusyhtiöt
-
Useita (2)
-
Tilauskoulutus
Tee chat-keskusteluista onnistuneita ja mieleenpainuvia kokemuksia asiakkaillesi! Opi toimivat käytännöt ja hyvät toimintatavat asiakaskohtaamisiin chatissa. Koulutuksessa opit mm. seuraavia taitoja:...
Niko Visuri
Speakersforum
-
Useita paikkakuntia
-
Tilauskoulutus
Mr. Body Language®️ Niko Visurin vauhdikas kehonkielen esitys on asiaa esitettynä pilke silmäkulmassa, livenä tai etänä/webinaareissa. Niko avaa osallistujien silmät...
Vaikuttava ja vakuuttava puhelinmyynti
Hansen Beck
-
Helsinki
-
Tilauskoulutus
Valmennuksen tavoitteena on kehittää osallistujien taitoja positiivisen mielikuvan luomisessa puhelimitse. Valmennuksessa tuetaan osallistujia ”oikeanlaisen” mielikuvan luomiseen puhelimessa. Lisäksi kannustetaan osallistujia...
Antoni Lacinai
Speakersforum
-
Useita paikkakuntia
-
Tilauskoulutus
Antoni Lacinai is one of Sweden’s top communication experts and keynote speakers. With his 20 principles of communication, he improves...
Näyttää 1-20 koulutusta 37 tuloksesta
Mainokset