Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Myynti- ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen, räätälöity valmennus

Mercuri International Oy
Yhteenveto
Sovittavissa
Sopimuksen mukaan
   
Useita paikkakuntia
Räätälöity / Asiakaskohtainen koulutus

Myynti- ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen, räätälöity valmennus

Myynti- ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen

Kehitä organisaatiosi johtamiskulttuuria ja asiakasyhteistyötä

Tämä on esimerkkisisältö koulutuksen tavoitteista, toteutuksesta ja sisällöstä. Koulutus räätälöidään aina asiakaskohtaisesti.

Mercurin räätälöity johtamiskoulutus antaa osallistujalle käytännön apuvälineitä organisaation toiminnansuunnitteluun sekä johtamiskulttuurin ja asiakasyhteistyön kehittämiseen.

Johtamiskoulutuksen tavoitteena on tehostaa osallistujan taitoja arvioida, suunnitella sekä kehittää myynti- ja palveluorganisaation toimintaa. Lisäksi koulutus antaa työvälineitä ja menetelmiä johtaa organisaation toimintaa sekä ihmisten työskentelyä ja kehittymistä.

Johtamiskulttuurikoulutuksen sisältö

Koulutuksessa käydään läpi mm. seuraavia aiheita:

Johtamisen ja kehittämisen lähtökohdat

  • myyntiorganisaation merkitys yrityksen tuloksen kannalta
  • myynnin johtaja ihmisten ja asioiden johtajana

Markkinoilla menestyminen

  • markkinoiden kehitystrendien tiedostaminen
  • muutostrendien vaikutusten huomioiminen omassa organisaatiossa
  • organisaation toiminnan suunnittelu pidemmällä ja lyhyemmällä tähtäimellä
  • yrityksen tavoitteet, linjanvedot ja työskentelyperiaatteet

Tavoitteisiin pääsemisen edellyttämän työpanoksen, pätevyyksien ja resurssien arviointi

  • asiakasyhteistyöprosessi ja sen vaiheistus
  • myyjien työskentelyn ja ajankäytön arviointi
  • asiakaskunnan arviointi
  • keskittyminen oleelliseen

Asiakaspalvelun arviointi

  • palvelun merkitys yrityksen kilpailukeinona
  • asiakkaiden odotukset hyvältä palvelulta
  • oikea asenne ja asiakaslähtöisyys

Myynti- ja palveluhenkilöstön järjestelmällinen kehittäminen

  • kehittämisen haasteet
  • johdon rooli ja kehittämisen keinot

Strategiset muutokset ja niiden vieminen käytäntöön

  • johtaminen muutoksessa

Asenteisiin ja motivaatioon vaikuttaminen

  • psyykkisen toimintakyky ja sen ylläpitäminen
  • työskentely paineen alaisena
  • johdon rooli ja keinot henkilöstön sitouttamisessa ja motivoinnissa

Henkilöjohtamisen arviointi ja kehittäminen

  • johtamisen tarve eri tehtävissä ja tilanteissa
  • oma johtamistyylini
  • päätökset oman johtamisen tehostamiseksi

Johtajan vuorovaikutus

  • yrityksen tavoitteiden ja linjanvetojen viestittäminen henkilöstölle
  • henkilökohtaisen viestinnän korostuva merkitys
  • palautteen antaminen ja vastaanottaminen
  • kokoukset ja kehityskeskustelut johtamisen välineinä

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Myynti- ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen, räätälöity valmennus, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Johtamiskoulutus on suunnattu yritysten johdolle sekä myynti-, markkinointi- ja tuoteryhmäpäälliköille, joiden tehtäviin kuuluu organisaation toiminnan suunnittelu ja kehittäminen.

Yrityskohtaista valmennusta 5STEP-toimintamallia hyödyntäen

Mercuri Internationalin yrityskohtaisissa palveluissa heidän roolinsa on olla yrityksenne aito kumppani tarvittavien muutosten ja uudistumisen aikaansaamisessa. Yrityksellenne liiketoimintatavoitteisiin ja strategianne jalkauttamiseen nivottu ohjelma räätälöidään heidän oman 5STEP-toimintamallinsa mukaisesti:

1. Nykytilanteen arviointi
Kehitettävän asian nykytilan arviointi; Mikä toimii ja mitä pitää kehittää?

2. Ratkaisun rakentaminen
Mercuri International suunnittelee ja rakentaa tilanteeseenne ja henkilöstönne osaamistasoon pohjautuvan kehittämisratkaisun asetettujen tavoitteiden saavuttamiseksi.

3. Tavoitteiden mukaisten toimintatapojen valmentaminen
Henkilöstönne avainhenkilöt, heidän toimintatapansa, osaamisensa ja taitonsa, koulutetaan tavoitteiden mukaisesti.

4. Muutoksen varmistaminen
Tavoitteiden mukainen muutos varmistetaan.

5. Aikaansaatujen tulosten mittaaminen
Mercuri International mittaa saavutetut tulokset ja teette yhdessä jatkosuunnitelman, joiden avulla ylläpidätte saavutettuja tuloksia ja kehitytte edelleen.

Blended Learning huomioi yksilölliset tarpeet

Mercuri International hyödyntää räätälöidyissä valmennuksissaan Blended Learning -monimuoto-oppimista. Se ei ole pelkkä yhdistelmä luokkahuone- ja verkko-opetusta, vaan hyödyntää niistä parhaat palat sekä paljon muuta.

Blended Learning huomioi jokaisen oppijan yksilölliset tarpeet ja yhdistää ne vahvasti yrityksen strategiaan ja kehittämistarpeisiin. Valmennus, verkostoituminen, henkilökohtainen tuki ja milloin tahansa käytössä olevat monipuoliset työkalut mahdollistavat tehokkaan kehittämisen. Opetus keskittyy olennaiseen, on vuorovaikutteista ja jokainen etenee itselleen sopivaa tahtia. Käytettävissä on aina uusimmat oppimisen metodologit ja teknologia. Blended Learning -ratkaisun avulla osaamisen kehittäminen on tehokkaampaa, mielekkäämpää ja työn kannalta tuloksellisempaa.

Kustannukset

Pyydä tarjousta yrityskohtaisesta ratkaisusta!

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Myynti- ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen, räätälöity valmennus? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Mercuri Facebookissa

Mercuri Twitterissä


Mercuri International Oy

Mercuri International

Uudista myyntitoimintonne tulevaisuuden iskukuntoon!

Mercuri International on maailman suurin myynnin ja myynnin johtamisen kehittäjä – innovatiivinen, kansainvälinen ja arvoa tuottava vaikuttaja. Olemme erikoistuneet yritysten tulosten parantamiseen: kehittämään asiakasyritysten myynti- ja asiakastyötä, johtamista, asiakaspalvelua, sisäistä yhteistyötä (vuorovaikutus, tiimityö) sekä toiminnan ja työskentelyn prosesseja ja tukitoimia....


Lue lisää kouluttajasta Mercuri International Oy ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Mercuri International Oy

Linnoitustie 6C
02600 Espoo

 Näytä puhelinnumero
mercuri.fi

Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,5)
Perustuu 2093 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Myynti- ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen, räätälöity valmennus täytä seuraavat tiedot:

Tämäkin voisi kiinnostaa sinua...

Haastaako esimiestyö?

Haastaako esimiestyö? Tarvitsetko lisää työvälineitä johtamiseen? Haluatko kehittyä johtajana? Johtamiskoulutus livenä tai verkossa – tutustu!