4,4 (5 Arvioinnit)

Ramboll

paikassa Espoo (+ 1 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Ramboll

Uudista ja ylläpidä yrityksesi osaamista Ramboll-asiantuntijan johdolla

Ramboll-koulutuksiin osallistumalla saat ensikäden tietoa suoraan alan asiantuntijalta. Kaikki Rambollin kouluttajat toimivat koulutustoimen ohessa myös koulutusteeman asiantuntijoina, työskentelevät tiiviisti yrityksissä konsultteina ja tuntevat käytännössä yritysten arjen haasteet. Ramboll on kansainvälinen suunnittelu- ja konsultointialan yritys. Suomessa Rambollilla on yli 2500 asiantuntijaa 22 paikkakunnalla. Globaalisti rambollaisia on 17 000 ja yritys toimii 35 maassa.

Kehitä juuri sitä, mitä teillä tarvitaan

Ramboll kouluttaa teemoissa ympäristö, turvallisuus, laatu ja vastuullisuus. Koulutusten aiheet nousevat yrityksiä koskevista nykyisistä ja tulevista EHSQ-velvoitteista sekä asiakkaiden tarpeista. Ramboll kehittää koulutustarjontaansa jatkuvasti ja hyödyntää koulutussuunnittelussa Rambollin laajaa asiantuntijajoukkoa. Halutessasi koulutus räätälöidään juuri teidän yrityksellenne.

Opi siten, miten teille parhaiten sopii

Koulutusmuotojen monipuolisuus mahdollistaa tilanteeseenne sopivimman tavan kouluttautua. Kouluttaudu nopeasti ja itsenäisesti erilaisten verkkokoulutusten avulla tai pitkäjänteisesti ja syvällisesti osaamista kehittäen laajempien monimuotokoulutuksien avulla. Esimerkiksi Rambollin itse tuottamilla eLearning-koulutuksilla koko henkilöstön osaamisen päivittäminen on helppoa ja kustannustehokasta.

Tervetuloa kouluttautumaan! Ramboll vastaa koulutustarpeisiinne asiantuntijuudella ja nykyaikaisin pedagogisin menetelmin.

Haluatko lisätietoja Rambollin koulutuksista?

Lisätietoja Rambollin koulutustarjonnasta löydät alla olevasta koulutuslistasta. Ota myös rohkeasti yhteyttä koulutuksen järjestäjään tekemällä yhteydenottopyyntö.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Laatu Kesto Hinta Paikka Alkaa
ISO 9001– Perusteet 3 tuntia 320 EUR Verkossa 27.8.2024
Sisäinen auditointi – Perusteet 3 tuntia 320 EUR Verkossa 1.10.2024
Sisäinen auditointi – Syventävä 3 päivää 1 500 EUR Espoo 23.9.2024
Liiketoiminta
ISO 14001 – Perusteet 3 tuntia 320 EUR Verkossa 10.9.2024
Kestävä kehitys yrityksessä – eLearning Verkossa
Teollisuus
Prosessiteollisuus ja prosessiturvallisuus – Perusteet 3,5 tuntia 320 EUR Verkossa Useita (2)
Turvallisuus
ISO 45001 – Perusteet 3 tuntia 320 EUR Verkossa 26.9.2024
Koneiden riskien arviointi – Perusteet 3 tuntia 320 EUR Verkossa 3.9.2024
Koneturvallisuus – Perusteet 3 tuntia 320 EUR Verkossa 7.5.2024
Työturvallisuus ja turvallisuuskulttuuri organisaatiossa 3 tuntia 320 EUR Verkossa 19.9.2024

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Ramboll? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Itsehallintokuja 3
02601 Espoo

Puhelin: 020 755 611

Arvioinnit

Keskiarvo: 4,4

Perustuu 5 arviointiin
Kirjoita arviointi
Juulia Puukari
20 helmi 2024
Kehitysehdotus

Hei, kiitos hyvästä koulutuksesta! Ainut mikä tuli mieleen, että kolme tuntia oli ehkä hieman liian lyhyt aika, vähän mentiin yliajallekin ja olisi ollut mukava syventää aihetta...

Näytä lisätiedot
Heli Harju
16 helmi 2024

Valaiseva, antoi hyvän kokonaiskuvan standardista ja sen vaatimuksista

Saku Takala, Notra Oy.
16 helmi 2024

Hyvä ja laaja koulutus, hyvä kouluttaja.

Sponsoroitu