Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Etsitkö etäkoulutusta? Kokosimme verkko- ja etäkoulutukset tänne »

Ammattimainen asiakaspalvelu

Benmer
Yhteenveto
1 päivä
475 EUR + alv 24 %
10.8.2020 09.00
Haku päättyy: 3.8.2020
   
Lähiopetus
Helsinki, Verkossa
Koulutus

Ammattimainen asiakaspalvelu

Ammattimainen asiakaspalvelu, Benmer

 

Opi huomioimaan erityylisten ihmisten odotukset vuorovaikutustilanteissa

Ammattimainen asiakaspalvelu valmennuksessa opit tunnistamaan erilaiset luonnetyylit ja saat taidot toteuttaa onnistunutta yksilöllistä vuorovaikutusta, jossa huomioit erityylisten ihmisten odotukset kanssakäymiseltä. Valmennuksen jälkeen onnistut erilaisten ihmisten kanssa toimimisessa ja osaat toteuttaa vuorovaikutusta sekä asiakaskontakteja ammattimaisella otteella entistä paremmin vahvuuksiasi hyödyntäen.

Valmennuksessa opit ammattimaiset palvelutaidot ja keskeiset vaikuttamisprosessin keinot, joiden avulla asiakastyö on mielekästä ja palkitsevaa. Lukuisat esimerkit ja ideoinnit tarjoavat hyvän oppimistuloksen sekä mahdollisuuden lisätä asiakastyytyväisyyttä.

Valmennuksen sisällössä muun muassa:

  • Erilaisten luonnetyylien tunnistaminen vuorovaikutuksessa
  • Tyylien vahvuudet ja haasteet
  • Mitä eri tyylit odottavat vuorovaikutukselta ja palvelulta
  • Ammattimaiset palvelutaidot ja vaikuttaminen kontakteissa
  • Keskustelun johtaminen ja tilannepäättäminen
  • Oma persoona ja sen hyödyntäminen asiakaskontakteissa
  • Mukauttamistaito vuorovaikutuksessa: miten muunnan tyyliäni eri tilanteisiin
  • Vaikean kontaktitilanteen hallinta: epäkypsän ja haitallisen tyylin käsittely
  • Väite- ja kinatilanteiden joustava käsittely
  • Vuorovaikutusprosessi ja sen hyödyntäminen kontakteissa
  • Sanaton ja sanallinen viestintä kontakteissa

 

Valmennus on käytännönläheinen ja taitopainotteinen. Ohjelma sisältää runsaasti yksilö- ja ryhmäharjoituksia, joiden avulla valmennuksen anti on helposti sovellettavissa kunkin osallistujan työtilanteisiin. 

Tule hakemaan yksilölliset ja tehokkaat vuorovaikutustaidot, jotka todella toimivat. Tähän suosittuun valmennukseen ovat osallistuneet tuhannet tyytyväiset asiakkaat eri aloilta ja tehtävistä.

Kohderyhmä

Henkilöille, jotka haluavat tehostaa asiakaspalvelu- ja vuorovaikutusosaamistaan. Avointen koulutustemme osallistujamäärä on rajattu 10  osallistujaan (poislukien verkkototeutus), jolloin oppimisessa säilyy yksilöllisyys ja turvallisuus.

Vallitsevassa tilanteessa kädenojennuksena seuraavat toteutusvaihtoehdot tästä valmennuksesta. Antoisat, yksilölliset ja turvalliset toteutukset, myös verkkototeutuksena: Pyydä tarjous

Yksilövalmennus: henkilökohtainen sparraus

Miniryhmä: 2 osallistujaa (ota toinen osallistuja mukaan)

Miniryhmä: 3 osallistujaa tai enemmän

Miniryhmät ovat siis tehokkaita yrityskohtaisia toteutuksia, joiden määrä voidaan mitoittaa yrityksen isompaan osallistujamäärään.

Koulutuksen aikataulu

Koulutus kestää klo 9.00–16.30.

Koulutuspaikka

Koulutuspaikkana on hotellitason tila pääkaupunkiseudulla.

Kustannukset

Valmennuksen hinta 475 € + alv. 24% sisältää koulutuksen, osallistujamateriaalin, tilat sekä tarjoilun: aamukahvi, lounas, IP-kahvi. Voidaan toteuttaa myös verkkototeutuksena ja lisäksi yrityskohtaisena vaihtoehtona.

Valmennusohjelma on mahdollista toteuttaa myös yrityskohtaisena toteutuksena, kuten myös yksilö- ja miniryhmävalmennuksena. Ota yhteyttä Benmeriin ja pyydä tarjous Ammattimainen asiakaspalvelu  -valmennuksesta.

Benmer

Benmer - valmennusta ja yrityskehittämistä

Käytännönläheisiä osallistujakeskeisiä valmennuksia

Kaikki valmennuksemme myös etä- ja verkkototeutuksina Benmer on valmennusyritys, joka lupaa vähän, mutta tarjoaa paljon. Tarjolla ei ole maasta taivaaseen koulutustuotteita vaan käytännönläheisiä ja osallistujakeskeisiä sekä yrityskohtaisia että avoimia valmennuksia, joilla voidaan saada näkyvää muutosta aikaan. Benmer on toiminut yrityskehittämisen eri alueilla...


Lue lisää kouluttajasta Benmer ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteydenottopyyntö

Tällä lomakkeella saat yhteyden kouluttajaan Benmer, kun haluat

  saada lisätietoja

  pyytää tarjousta

Yhteystiedot : Benmer

Benmer

Leppisaarentie 2 B 11
00830 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
www.benmer.fi

Arvioinnit

Keskiarvo: 5

Perustuu 6 arviointiin

Koulutukseen osallistunut
(5)
Mielenkiintoisinta oli asiakkaan lukeminen, yksilöity asiakkaan kohtaaminen ja ristiriitatilanteiden hoitaminen. Kohdat, joissa käytiin läpi minkälaisia asiakkaita on ja miten heille tulisi vastata, olivat antoisia. Koulutusohjelmaa voisi kehittää erikoistumaan eri asiakaspalvelualoille.
Riikka Kettunen, Grano Oy
(5)
Oli hienoa, että koulutuksessa mentiin käytännön tasolle asti eri asiakaspalvelutilanteissa. Hyvät puitteet antoisan koulutuksen lisäksi.
Melina
(5)
Mielenkiintoisinta oli eri henkilötyypit ja niiden käsitteleminen. Sain apua eri asiakastyyppien käsittelyyn. Oli mukava, kun oli niin paljon harjoituksia.
Arvioinnit
Arvioinnit
(5,0)
Perustuu 6 arviointiin
Näytä koulutuksen arvioinnit
Arvioinnit kouluttajasta
(4,9)
Perustuu 28 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Tällä lomakkeella saat yhteyden kouluttajaan Benmer, kun haluat

  saada lisätietoja

  pyytää tarjousta

Saatat olla kiinnostunut myös näistä: