Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Asiakaspalveluvalmennus

Gustav Käser Training
Yhteenveto
Kolme erillistä valmennuspäivää 3-4 viikon välein
1 830 EUR + alv 24 %
Kysy seuraavaa toteutusta
   
Helsinki
Avoin koulutus

Asiakaspalveluvalmennus

 Asiakaspalveluvalmennus / Gustav Käser Training

Valmennus sisäisen ja ulkoisen asiakaspalvelun tueksi

Asiakaspalveluvalmennuksen tavoitteena on aktivoida osanottajien henkilökohtaista tehokkuutta ja kommunikointia asiakaspalvelutyössä sekä parantaa heidän tietoista vaikuttamistaan toisiin ihmisiin.

Valmennuksen tavoitteena on myös auttaa osanottajia saavuttamaan hyviä tuloksia vahvistamalla yhteydenpitoa asiakkaan ja yrityksen välillä. Lisäksi valmennus auttaa rakentamaan pitkäaikaisia yhteistyösuhteita ja tukee osanottajia aloitekykyiseen ja luovaan työhön.

Valmennus koostuu kolmesta erillisestä valmennuspäivästä.

Valmennuksen sisältö

  • Asenteen merkitys
  • Itse-motivointi ja aloitteellisuus
  • Keskustelukumppanin motivointi
  • Itseluottamuksen lisääminen esiintymistaidoilla
  • Henkilökohtaisen tehokkuuden kasvattaminen
  • Tietoisen vaikuttamisen perusperiaatteet
  • Kommunikointitekniikat
  • Asiakkaan signaalien tunnistaminen
  • Asiakastapaamiset ja puhelinkeskustelut
  • Henkilökohtaisen suhteen rakentaminen asiakkaaseen
  • Yhteistoiminnan optimointi sisäisten osastojen välillä

Valmennusmenetelmät

  • Käytännönläheinen intensiivivalmennus
  • Harjoittelut ja roolipelit, jotka kattavat yllämainitun sisällön
  • Konkreettinen ja motivoiva henkilökohtainen palaute (vahvuudet ja kehittämistä vaativat alueet)
  • Osanottajien henkilökohtaiset toimintasuunnitelmat ja tavoitteet
  • Käytännön tilanteiden analysointi ja coaching koskien näitä tilanteita
  • Parhaiden menettelytapojen kehittäminen

Valmennusryhmän maksimikoko on 12 osanottajaa.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakaspalveluvalmennus, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Valmennus sopii henkilöille, jotka ovat tekemisissä sekä sisäisten että ulkoisten asiakkaiden kanssa, esimerkiksi: asiakaspalvelu, taloushallinto, henkilöstöhallinto jne.

Tuottavassa organisaatiossa kaikki työntekijät, jotka ovat tekemisissä asiakkaiden kanssa, ovat asiakaspalvelijoita.

Kustannukset

Koulutuksen hinta on 1830 € + alv 24 %.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Asiakaspalveluvalmennus? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Gustav Käser Training

Gustav Käser Training



Velvoitteena laatu

Diplomi-insinööri Gustav Käser perusti valmennusyrityksen Zürichissa Sveitsissä vuonna 1963. Tänään organisaatioon kuuluu noin 170 kiinteästi palkattua työntekijää 35 maassa, ja valmennuksia toteutetaan 25 kielellä. Ensisijaisen tärkeää Gustav Käser Trainingille on valmennusohjaajiensa inhimillinen ja ammatillinen soveliaisuus työhön. Kaikilla on laaja-alaista kokemusta...


Lue lisää kouluttajasta Gustav Käser Training ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Gustav Käser Training

Särkiniementie 3
00210 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
www.gustavkaeser.com

Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,6)
Perustuu 24 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Asiakaspalveluvalmennus täytä seuraavat tiedot: