Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Myynnillinen asiakaspalvelu

Mercuri International Oy
Yhteenveto
Valmennus 6 kk, sis. 2 valmennuspäivää
   
Pääkaupunkiseutu
Avoin koulutus

Video

Myynnin tuki ja palvelu – Mercurin valmennuksen esittely

Myynnillinen asiakaspalvelu

Valmennus myynnistä ja asiakaspalvelusta

Lisää ymmärrystä myynnistä ja sen merkityksestä organisaatiolle

Mercuri Internationalin kaksipäiväisen valmennuksen tavoitteena on lisätä työntekijöiden ymmärrystä myynnistä ja sen merkityksestä yrityksen tulokseen.

Koulutus antaa työvälineitä omaan työpanokseen sekä näkemyksen siitä, miten tavoitteellinen tekeminen vaikuttaa tulokseen. Opiskelumuotona valmennuksessa käytetään alustuksia, ryhmätöitä ja henkilökohtaisia tehtäviä.

Valmennuksen aihealueet pääpiirteittäin:

Miten voin vaikuttaa yrityksen menestykseen?

  • henkilökohtaisen panoksen merkitys

Asiakaspalvelun lähtökohdat ja tavoitteet

Mitä on hyvä asiakaspalvelu?

  • asiakkaan odotukset tämän päivän palvelulta

Myyntikeskustelun rakenne ja vaiheet

  • myynti- ja yhteistyöprosessi ja oma roolini niissä
  • myyntikeskustelun vaiheet
  • keskustelun ohjaaminen

Tuotteiden ja palveluiden argumentointi

  • asiakaskeskeinen palvelu ja argumentointi

Vaativien asiakastilanteiden hallinta

  • valitusten käsitteleminen
  • oma toimintani haastavissa asiakastilanteissa

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Myynnillinen asiakaspalvelu, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Koulutus on suunnattu työntekijöille, jotka toimivat yhteistyössä yrityksen tai asiakkaiden myyntiorganisaatioiden kanssa.

Rajaton käyttöoikeus Mercuri Online -verkkokirjastoon

Avaa ovi verkkokirjastoon

Avoimeen ohjelmaan osallistuessasi saat käyttöösi Mercuri Online -verkkokirjaston koko ohjelman ajaksi. Kirjasto on Suomen paras ja laajin verkko-opiskelukokonaisuus businessteemoista, kuten myynnistä ja johtamisesta, täynnä tietoa, taitoa ja vinkkejä.

Käytössäsi on jatkuvasti uusiutuva verkkokirjastokokonaisuus ja yli 1500 eri verkko-opiskeluaineistoa, kuten videoita, tehtäviä ja luentoja. Astu sisään kirjastoon milloin ja missä sinulle sopii!

Voit tutustua kirjastoon demotunnusten avulla. Pyydä demotunnukset tai kysy lisää Mercuri Online -verkkokirjastosta täyttämällä yhteydenottolomake.

Koulutus räätälöitynä

Kiinnostuitko tästä valmennuksesta henkilöstöllenne räätälöitynä?

Valmennus voidaan toteuttaa myös räätälöitynä eli asiakaskohtaisena toteutuksena.

Kysy lisää / pyydä tarjous!

Kustannukset

Pyydä tarjousta yrityskohtaisesta ratkaisusta!

Huom! Internaattivalmennus:
Osallistuja maksaa ruokailu- ja majoituskustannukset erikseen.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Myynnillinen asiakaspalvelu? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Mercuri Facebookissa

Mercuri Twitterissä


Mercuri International Oy

Mercuri International

Uudista myyntitoimintonne tulevaisuuden iskukuntoon!

Mercuri International on maailman suurin myynnin ja myynnin johtamisen kehittäjä – innovatiivinen, kansainvälinen ja arvoa tuottava vaikuttaja. Olemme erikoistuneet yritysten tulosten parantamiseen: kehittämään asiakasyritysten myynti- ja asiakastyötä, johtamista, asiakaspalvelua, sisäistä yhteistyötä (vuorovaikutus, tiimityö) sekä toiminnan ja työskentelyn prosesseja ja tukitoimia....


Lue lisää kouluttajasta Mercuri International Oy ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Mercuri International Oy

Linnoitustie 6C
02600 Espoo

 Näytä puhelinnumero
mercuri.fi


Arvioinnit

-
(5)
Ammattimaisempaa otetta asiakastyöhön. Käytän oppimiani tekniikoita hyväksi pikkuhiljaa pala kerrallaan.
-
(4)
Työkaluja hoitaa esim. vaikeat asiakkaat.
-
(5)
Sain koulutukselta sen mitä hain.
Arvioinnit
Myynnillinen asiakaspalvelu
Arvioinnit
(4,3)
Perustuu 27 arviointiin
Näytä koulutuksen arvioinnit
Arvioinnit kouluttajasta
(4,5)
Perustuu 1972 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Myynnillinen asiakaspalvelu täytä seuraavat tiedot: