Selviytyminen hankalista asiakastilanteista
Pirkanmaan sairaanhoitopiiri – Tays Osaamisen kehittämisyksikkö
Selviytyminen hankalista asiakastilanteista
Koulutuksessa harjoitellaan uusia tapoja kohdata vaikea asiakastilanne: mitä tilanteessa tulee tehdä ja sanoa sekä miten siitä voi selviytyä. Lisäksi koulutuksessa annetaan selkeitä työkaluja tehostaa niin jaksamista kuin motivoitumistakin aina vain uudestaan.
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Selviytyminen hankalista asiakastilanteista, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.Kohderyhmä
Tays-henkilöstö sekä kaikki asiasta kiinnostuneet
Kouluttaja
Pauliina Airaksinen-Aminoff, DBA Doctor of Business Administration, Transformational Coach / Leadership Innovator
Kustannukset
105€ + alv 24%
Ota yhteyttä
Pirkanmaan sairaanhoitopiiri – Tays Osaamisen kehittämisyksikkö

Innovatiivista ja monimuotoista täydennyskoulutusta
Tays Osaamisen kehittämisyksikkö tuottaa innovatiivista, eteenpäin katsovaa, monimuotoista täydennyskoulutusta sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisille sekä muille koulutusaiheista kiinnostuneille. Tays Osaamisen kehittämisyksikkö järjestää vuodessa yli tuhat koulutustapahtumaa ja koulutuksiin osallistuu lähes 25 000 henkilöä. Kouluttajina toimivat Taysin asiantuntijat sekä valtakunnallisesti eri alojen asiantuntijat....
Yhteystiedot
Pirkanmaan sairaanhoitopiiri – Tays Osaamisen kehittämisyksikkö
Rennosti kevättä kohti!
Tutustu kurssivalikoimaan ja löydä organisaatiosi tarpeisiin sopivat ajankohtaiset ICT-verkkokoulutukset.
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Selviytyminen hankalista asiakastilanteista täytä seuraavat tiedot: