Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Taitava asiakaspalvelija (1 pv)

Ratekoulutus Oy
Yhteenveto
1 päivä
697 EUR + alv 24 % (yht. 864,28 EUR)
24.10.2019
suomi
   
Helsinki
Avoin koulutus

Taitava asiakaspalvelija (1 pv)

”Paras koulutus ikinä!”



Asiakaspalvelussa tarvitaan hyviä ihmissuhdetaitoja, jotta turhilta ahdistuksilta vältytään. Kaikki tarvittavat palvelutaidot ovat opittavissa!

Tule kuuntelemaan, mitä taitoja ja ominaisuuksia työstämällä sinusta tai sinun suojateistasi tulee aina vain parempia asiakaspalvelijoita. Tämä valmennus toimii hyvänä tarkastuslistana nykyiselle asiakaspalvelukunnollesi!

  • Onko asiakas aina oikeassa?

  • Entä kun on huono päivä?

  • Kun mikään ei riitä?

  • Kun kertakaikkiaan vaan puuduttaa?

  • Kyllä minä, mutta ne muut?

  • Se asiakas, joka saa minut näkemään punaista?

  • Joulumyynti alkaa, paniikki?


Oletko tyytyväinen nykytilaan, vai auttaisiko parempi asiakaspalaute lisäämään onnistumista?




Kenelle

  • Asiakaspalvelutehtävissä toimiville

  • Henkilökunnalle, yrittäjille, johtajille, esimiehille, henkilöstöstä vastaaville

  • Ilahduttavasta asiakaspalvelusta haaveileville.

  • Yrityksille ja organisaatioille, joilla on tarve ja halu parantaa, energisoida ja harjoitella hyviä asiakaspalvelutapoja.





Mikä hyöty?

Ratkaisevia käyttäytymistaitoja ja niiden soveltamista eri asiakaspalvelutilanteisiin

  • Miten rakennat vahvan katteen sanapankkiin

  • Eväät oppivaan asiakkaan kohtaamiseen

  • Kasa hyviä tapoja, jotka takuulla parantavat onnistumistasi asiakaspalvelussa


Opit ymmärtämään, millä tavalla voit välttää asiakaspalvelutilanteiden yleisiä ärsytyksen aiheuttajia ja tavat käyttää sosiaalista älykkyyttä asiakaskohtaamisten parantamiseen. Opit lisää hyvistä käytöstavoista ja huomaat, että on monia tekijöitä joita huomioimalla onnistumistodennäköisyydet kasvavat merkittävästi.  Antin asiakaspalvelu-teesit luovat kykyä ja koulutuksen jälkeen tiedät millä vältät yleiset kompastuskivet.

Osaat huomioida käytöstäsi, asennettasi, esiintymistapaasi ja muutostarpeita aivan uudella tavalla. Ja samalla parannat pidettävyyttäsi, jolla onkin sitten jo suurin vaikutus siihen, että sinun kanssasi halutaan asioita jatkossakin.

Koulutuksen tärkein anti on saada mielesi avautumaan asiakaspalvelutyön tärkeimpien taitojen potentiaalin hyödyntämiseen ja suunnata sinut polulle, jossa sinusta muovautuu parempi asiakasneuvottelija ja palvelija. Siis sellainen kohteliaan kehtaava ja peloton, epämukavuusalueella viihtyvä pidetty persoona.



Kouluttaja

Kouluttajana toimii valmentaja, toimitusjohtaja Antti Nevalainen, Valmento Oy.

Antilla on jo 25 vuoden kokemus palveluliiketoiminnasta ja hän on valmentanut ihmisiä menestymään omassa myynti- ja johtamistyössään toistakymmentä vuotta. Taustalla on käytännön menestyksekästä kulttuurin luomista vuosikymmenien varrelta.

Kiitetty kouluttaja ja Menestyvä johtaja -kilpailussakin palkittu Antti kertoo:

Kehittämälläni konseptilla  olen saanut aikaiseksi upeita tuloksia taloudellisesti, kulttuurillisesti ja sosiaalisen pääoman muodossa. 

Tulokset puhukoot puolestaan! 



Ennakkokysely

Lähetämme ennen koulutusta sähköpostiisi ennakkokyselyn, jossa voit halutessasi kertoa lyhyesti ajankohtaisesta haasteestasi asiakaspalvelussa. Käsittelemme case-tapauksien teemoja päivän aikana. Saa kysyä tai pysytellä anonyymina! Saat vastauksia ja apua, vaikka olisit itsekin jo konkari.



OHJELMA

8.30 Ilmoittautuminen, materiaalin jako ja aamupala

09.00 Koulutus alkaa

Taitavampi asiakaspalvelija

  • Hyvä filosofia on kaiken perusta

  • Asenne kuljettaa

  • Puhuminen on kaiken keskiössä

  • Esitystyyli vaikuttaa


11.30 Lounas

12.30 Valmennus jatkuu

Tavat, jotka helpottavat kanssakäymistä

  • Parhaita käytäntöjä

  • Sudenkuopat


14.00 Kahvi

Ennakkokyselyn satoa

  • case-kysymyksiä ja vastauksia


Ratkaiseva tekijä

15.00 Tilaisuus päättyy



Koulutuspaikka: Radisson Blu Royal, Runeberginkatu 2, Helsinki

Ajankohta: 24.10.2019

Osallistumismaksu: 697 euroa (+ alv 24%). Sisältää materiaalin ja tarjoilun. Koulutukseen osallistuneet saavat myös todistuksen.

Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 657 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 597 euroa / hlö (+ alv 24%)



Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Tutkinto / todistus


Koulutukseen osallistumisesta saa todistuksen.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Taitava asiakaspalvelija (1 pv)? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Ratekoulutus Oy

Ratekoulutus Oy

Ratekoulutus – kursseja ja seminaareja monipuolisiin tarpeisiin

Ratekoulutus on suomalainen koulutusalan yritys, joka tarjoaa laadukkaita ja ajantasaisia valmennuksia ja seminaareja kohdennettuihin tarpeisiin. Jatkuvasti päivittyvästä hakemistosta löydät helposti juuri sinulle tai organisaatiollesi sopivat kurssit. Ratekoulutuksen koulutusvalikoimaan kuuluu muun muassa seuraavien alojen koulutuksia: Johtaminen ja esimiestyö Esiintyminen Tuotannonohjaus Tuotekehitys Laadunvarmistus...


Lue lisää kouluttajasta Ratekoulutus Oy ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Ratekoulutus Oy

Haapaniemenkatu 16 C 413
00530 Helsinki

 Näytä puhelinnumero


Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,6)
Perustuu 176 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Taitava asiakaspalvelija (1 pv) täytä seuraavat tiedot:

Tämäkin voisi kiinnostaa sinua...

Hurraamme sinun tiimisi puolesta!

Maailma on täynnä upeita tuotteita ja palveluita. On asiakaskokemuksesta kiinni, mitkä erottuvat joukosta. Myynnin ja asiakastyön pulmiin saat apua Brikin valmennuksista.