Digiviestinnän mittaaminen

Digiviestinnän mittaamisen koulutus keskittyy vastaamaan ikuisuuskysymyseen oman markkinointiviestinnän toimivuudesta.
Kurssilla tutustutaan niin verkkosivujen kuin yleisimpien sosiaalisen median kanavien saatavilla olevaan dataan ja miten tästä raakadatasta jalostetaan ymmärrettävämpiä kokonaisuuksia niin dataa visualisoiden kuin hyödyntäen tarinankerrontaa osana datan ymmärrystä. Verkkosivujen mittaamisen työkaluna tutustutaan Google Analyticsiin sekä hakukonenäkyvyyden mittaamiseen avainsana-analyysin avulla. Lisäksi pohdimme mahdollisuuksia ymmärtää julkisten keskustelujen volyymia ja työntekijöiden läsnäolon merkitystä viestinnän onnistumisessa. Tutustumme myös erilaisiin työkaluihin Sprout Socialista Googlen Looker Studioon.
KOULUTUKSEN SISÄLTÖ
- Digiviestinnän mittaaminen
- Sosiaalisen median mittaaminen
- Google Analytics verkkosivujen mittaamisen työkaluna
- Avainsana-analyysi ja hakukonenäkyvyyden mittaaminen
- Työkaluihin tutustuminen: Dashboardit (Looker Studio) ja sosiaalisen median analytiikkatyökalut (Sprout Social)
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Digiviestinnän mittaaminen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Seuraavat toteutukset
Kohderyhmä
Tämä koulutuspäivä on suunnattu viestinnän ammattilaisille, jotka haluavat oppia lisää erityisesti digitaalisen viestinnän mittaamisesta ja sen työkaluista.
Aikataulu
3.10.2023 09:00 – 15:00
Koulutuspaikka
ProComin toimisto / Online
Koulutus järjestetään mahdollisuuksien mukaan hybriditoteutuksena siten, että online-osallistuminen on aina mahdollinen. Luokkahuonetoteutus arvioidaan hyvissä ajoin jokaisen koulutuspäivän osalta erikseen. Voit kertoa oman toiveesi osallistumistavasta ilmoittautumislomakkeella ja ProCom vahvistaa aina erikseen toteutuksen.
Kouluttaja
Jani Lilja, Senior Consultant & Chief Happiness Officer
Jani on monien hattujen mies, jonka teemoihin kuuluu työroolissa ihmiset, data, teknologia, sosiaalinen media, sisältömarkkinointi ja viestintä sekä ihmislähtöistä organisaatioiden ja tekemisen kehittämistä.
Kustannukset
Luokkahuonekoulutus (osallistuja paikan päällä)
495 eur jäsen / 655 eur ei-jäsen
Online-koulutus (osallistuja etäyhteydellä)
355 eur jäsen / 525 eur ei-jäsen
*hintoihin lisätään alv-osuus 24 %.
Mikäli koulutuspäivään osallistuu organisaatiostasi kaksi henkilöä tai useampi osallistuja, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 10 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin.
Huom. Mikäli suoritat Digitaalisen viestinnän koulutuskokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan. Koulutuskokonaisuus -osallistujien lisäosallistujat:
- Yksilöosallistujan lisäosallistuja: Saman organisaation lisäosallistujat saavat 10 % alennuksen yksittäisen päivän normaalihinnasta (ei yhdistettävissä muihin alennuksiin, alennus koskee vain lisäosallistujia).
- Organisaatio-osallistumisen lisäosallistuja: Organisaatio saa lisäosallistujat koulutuspäiviin -50 % hinnalla yksittäisen päivän normaalihinnasta (ei yhdistettävissä muihin alennuksiin, alennus koskee vain lisäosallistujia)
Ota yhteyttä
ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry
ProCom on yhteiskunnallisesti vaikuttava viestinnän ammattilaisten järjestö – verkosto, kehittäjä ja media. ProCom toimii jäsentensä osaamisen kehittäjänä, yhteistyöfoorumina ja alan vaikuttajana. Jäseninä on noin 2 600 viestinnän parissa työskentelevää ammattilaista – asiantuntijoita, viestintäpäälliköitä, viestintäjohtajia, viestintäalan yrittäjiä ja konsultteja, jotka työskentelevät...
Lue lisää kouluttajasta ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry ja katso koulutustarjonta täältä