Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

TOIVEUUSINTA: Suunnitelmallinen sisältöstrategia – tavoitteet, kohderyhmät ja kanavat

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry
Yhteenveto
5 tuntia
330 EUR + alv 24 %
11.11.2021 09.00
   
Etätoteutus
Verkossa
Koulutus
TOIVEUUSINTA: Suunnitelmallinen sisältöstrategia – tavoitteet, kohderyhmät ja kanavat

TOIVEUUSINTA: Suunnitelmallinen sisältöstrategia – tavoitteet, kohderyhmät ja kanavat

Liiketoimintastrategiasta johdettu sisältöstrategia ja kohderyhmien tehokas tavoittaminen sisällöillä ovat onnistuneen sisältömarkkinoinnin peruspilareita. Tässä koulutuspäivässä käymme läpi sisältöstrategian rakentamisen perusteita ja sitä, millaisia tavoitteita tuotetuille sisällöille voidaan asettaa. Tärkeitä kysymyksiä ovat muun muassa, miten sisältö edistää liiketoimintaamme ja mitä haluamme saavuttaa sisällöillämme?

  • Kuka kuluttaa sisältöämme ja kenen sitä tulisi kuluttaa?
  • Mitä lisäarvoa tuottamamme sisältö tuo vastaanottajalle?

Koulutus antaa eväät luoda omalle organisaatiolle sisällöntuotantotyötä helpottavia sisältökonsepteja, oli kyseessä sitten artikkelit, blogikirjoitukset, videot tai sosiaalisen median julkaisut. Koulutuksen aikana käydään läpi myös toimivia tekniikoita sisältöideoiden keräämiseen omasta organisaatiosta ja saadaan konkreettisia oppeja toimivaksi todetun sisältösuunnitelman rakentamiseen. Sisällön tehokas jakelu kohderyhmille on yhtä tärkeää kuin vaikuttavat sisällöt. Koulutuksessa havainnollistetaan konkreettisesti, miksi kanavasuunnitelma kannattaa ja miten sellainen voidaan luoda omalle organisaatiolle.

Koulutuspäivä on osa MarComPRO- ja KasvuPRO-valmennuskokonaisuuksia.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta TOIVEUUSINTA: Suunnitelmallinen sisältöstrategia – tavoitteet, kohderyhmät ja kanavat, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Koulutuksen kohderyhmänä ovat esimerkiksi suunnitelmallisen sisältöstrategian rakentamisen perusteista kiinnostuneet. 

Aikataulu

Koulutuspäivän ohjelma:

9–10                Sisältöstrategian ja onnistuneen sisältömarkkinoinnin peruspilarit

10–10.15        Tauko

10.15–11.15  Sisällöille asetettavat tavoitteet

                        Kohderyhmätuntemus

                        Ennakkokyselyn Q&A

11.15–12.15   Lounastauko

12.15–12.45   Sisällöntuotantoa helpottavat sisältökonseptit

12.45–13.15   Kanavasuunnitelma

13.15–13.30   Tauko

13.30              Kotitehtävän briiffaus

                        Yhteenveto

Koulutus loppuu noin klo 14.

Kouluttaja

Päivän valmentajana toimiva Kristiina Salo on LM Somecon strategi ja erikoistunut organisaatioiden digitaalisen viestinnän strategioihin ja suunnitelmalliseen sisällöntuotantoon verkossa. Kristiina kouluttaa eri alan asiantuntijoita bloggaamisesta, strategisesta suunnittelusta, erilaisista sisältömuodoista ja oman toiminnan mittaamisesta verkossa. Kristiinalla on myös kokemusta asiantuntijoiden aktivoinnista verkossa ja strategisesta työnantajakuvan rakennuksesta. Kristiinan vahvuuksia kouluttajana ovat pitkä kokemus eri toimialoilta ja innostava ote tekemiseen.

Kustannukset

Koulutuksen hinnasto:

  • Etänä osallistuminen, webinaari (jäsenhinta) 330 €
  • Etänä osallistuminen, webinaari (ei jäsenet) 440 €

Hintoihin lisätään alv. 24 %.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat ProComPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta TOIVEUUSINTA: Suunnitelmallinen sisältöstrategia – tavoitteet, kohderyhmät ja kanavat? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry

ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry

ProCom on yhteiskunnallisesti vaikuttava viestinnän ammattilaisten järjestö – verkosto, kehittäjä ja media. ProCom toimii jäsentensä osaamisen kehittäjänä, yhteistyöfoorumina ja alan vaikuttajana. Jäseninä on noin 3 000 viestinnän parissa työskentelevää ammattilaista – tiedottajia, viestintäpäälliköitä, viestintäjohtajia, viestintäalan yrittäjiä ja konsultteja, jotka työskentelevät...


Lue lisää kouluttajasta ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry

Kasarmikatu 23 A 5
00130 Helsinki

 Näytä puhelinnumero


Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Tämäkin voisi kiinnostaa sinua...

Adobe-koulutuksiin 100€ etu

Omaksu Adoben kulmakivet InDesign, Photoshop ja Illustrator tai käsittele liikkuvaa kuvaa animoidut somemainokset ja Premiere Rush -kursseilla.

Ota yhteyttä

Saadaksesi lisätietoa aiheesta TOIVEUUSINTA: Suunnitelmallinen sisältöstrategia – tavoitteet, kohderyhmät ja kanavat täytä seuraavat tiedot: