Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Viestintä asiakaskokemuksen ytimeen

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry
Yhteenveto
1 päivä
330 EUR + alv 24 %
10.11.2020 09.00
   
Etätoteutus
Verkossa
Koulutus
Viestintä asiakaskokemuksen ytimeen / ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry

Viestintä asiakaskokemuksen ytimeen

Mietitkö, miten löytää kaikkein vaikuttavimmat keinot asiakkaille viestimiseen? Etsitkö keinoja erinomaisen asiakaskokemuksen rakentamiseen? Pohditko, miten asiakkaan saisi vakuutettua ja sitoutettua jokaisessa kohtaamisessa?

Tässä koulutuksessa asiakaskokemuksen ja viestinnän palat loksahtavat raikkaalla tavalla yhteen. Saat koulutuksesta käytännönläheiset työvälineet entistä vaikuttavampaan asiakasviestintään ja opit, miten viestinnän keinoilla voi kehittää asiakaskokemusta.

Paranna asiakastyytyväisyyttä viestinnällä

Asiakkaan tyytyväisyyteen, suositteluhalukkuuteen ja sitoutumiseen vaikuttaa merkittävästi se, miten hänet kohdataan ja miten hänelle viestitään eri kanavissa. Viestintä onkin aivan asiakaskokemuksen ytimessä.

Tästä koulutuksesta saat mukaasi konkreettisia, toimiviksi testattuja työkaluja ja malleja, joilla kehittää asiakasviestintää sekä auttaa koko organisaatiota viestimään asiakkaille entistä sitouttavammin. Innostava ja kiitetty koulutus tarjoaa laajan luotauksen viestinnän mahdollisuuksiin asiakaskokemuksen parantamiseksi.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Viestintä asiakaskokemuksen ytimeen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Asiakasviestintää organisaatiossa tekeville ja kehittäville. Koulutus soveltuu myös asiakaskokemuksesta vastaaville.

Aikataulu

9.00-10.30 Viestintä & asiakaskokemus – miten viestintä liittyy organisaation asiakaskeskeisyyden ja asiakaskokemuksen tavoitteisiin

10.30-10.45 Tauko

10.45-12.00 Viestinnän keinot asiakaskokemuksen parantamiseen

12.00-13.00 Lounas

13-14.30 Kaikki irti kohtaamisista – miten kohdata asiakas jättäen sitouttavan tunnekokemuksen

14.30-14.45 Kahvitauko

14.45-16 Odotukset ylittävä asiakasviestintä: näin teet vaikutuksen asiakkaaseen

Koulutuspaikka

ProCom järjestää syksyn koulutuspäivät webinaareina GoToWebinar-alustalla.

Miten webinaari toimii?

Webinaarikoulutus toteutetaan GoToWebinar-järjestelmän avulla.

Miten webinaariin osallistutaan tietokoneella ja mobiililaitteella?

  • Tietokoneessa on oltava Windows- tai Mac OS -käyttöjärjestelmä.
  • Webinaariin liittymisen yhteydessä pieni maksuton GoToOpener-työpöytäsovellus asennetaan automaattisesti tietokoneellesi.
  • Tableteille ja älypuhelimille on saatavissa maksuton GoToWebinar-sovellus, joka on ladattava laiteen sovelluskaupasta ja asennettava ennen osallistumista.

Miten webinaariin liitytään?

  • Webinaariin liitytään klikkaamalla webinaarijärjestelmän lähettämässä sähköpostiviestissä olevaa osallistumispainiketta.
  • Paikalle kannattaa tulla 10-15 minuuttia ennen tilaisuuden ilmoitettua alkamisajankohtaa, jotta yhteys varmasti ehtii muodostua ajoissa. 
  • Mobiililaitteilla voi liittyä myös syöttämällä sovellukseen webinaarin ID-numeron. ID-numero on muodossa XXX-XXX-XXX ja löydät sen vahvistus- ja muistutusviestien alaosasta.

Kouluttaja

Asiakaslähtöisen viestinnän asiantuntija, Valoria Oy:ssä strategina toimiva Ella Koota. Ella on inspiroiva viestinnän kouluttaja ja asiakasymmärrykseen pohjaavan viestinnän muotoilija ja kehittäjä.

Asiakaslähtöisen strategisen viestinnän ja markkinoinnin suomalainen pioneeri, palkittu tietokirjailija ja pidetty kouluttaja Kati Keronen. Kati on strategiseen viestintään erikoistuneen Valoria Oy:n toimitusjohtaja.

Kustannukset

  • Etänä osallistuminen (jäsenhinta) 330 € + alv. 24 %
  • Etänä osallistuminen (ei jäsenet) 440 € + alv. 24 %

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat ProComPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Viestintä asiakaskokemuksen ytimeen? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry

ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry

ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry

ProCom on yhteiskunnallisesti vaikuttava viestinnän ammattilaisten järjestö – verkosto, kehittäjä ja media. ProCom toimii jäsentensä osaamisen kehittäjänä, yhteistyöfoorumina ja alan vaikuttajana. Jäseninä on noin 3 000 viestinnän parissa työskentelevää ammattilaista – tiedottajia, viestintäpäälliköitä, viestintäjohtajia, viestintäalan yrittäjiä ja konsultteja, jotka työskentelevät...


Lue lisää kouluttajasta ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry

Kasarmikatu 23 A 5
00130 Helsinki

 Näytä puhelinnumero

Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Viestintä asiakaskokemuksen ytimeen täytä seuraavat tiedot:

Tämäkin voisi kiinnostaa sinua...

Kehitä viestintäosaamistasi!

Viestintä kuuluu kaikille: syvennä osaamistasi ja varaudu tuleviin viestintähaasteisiin suosituissa ProComin koulutuksissa tai PRO-koulutusohjelmissa!

Saatat olla kiinnostunut myös näistä: