
Käännä asiakaskohtaaminen kilpailueduksi
Tiesitkö, että…
- 80 % palveluorganisaatioista kertoo tarjoavansa erinomaista palvelukokemusta, mutta vain 8 % asiakkaista on samaa mieltä.
- 86 % asiakkaista on valmiita maksamaan enemmän, jos palvelukokemus on parempi.
- 90 % asiakkaista haluaa parhaan arvon, vain 10 % halvimman hinnan.
Onnistunut asiakaskohtaaminen on monen tekijän summa, eikä pienintäkään yksityiskohtaa ole varaa jättää huomiotta. Tehokas valmennuksemme auttaa sinua hiomaan asiakaskohtaamistaitosi huippuunsa.
Valmennus auttaa sinua rakentamaan asiakaskokemuksesta kilpailuedun maailmassa, jossa erottautuminen muilla tavoin alkaa olla mahdotonta. Huonoihin tai keskinkertaisiin asiakaskohtaamisiin ei ole varaa aikana, jolloin kokemuksia jaetaan enemmän ja nopeammin kuin koskaan aiemmin.
Valmennuksen aikana opit erottamaan erilaisia asiakkaiden käyttäytymistyylejä ja mukauttamaan omia tapojasi niiden mukaan. Opit myös johtamaan asiakastilanteita varmalla ja positiivisella tyylillä. Käsittelemme erilaisia asiakaskohtaamisia käytännönläheisellä ja iloisella otteella.
Hyödyt osallistujille
- Tiedostat sosiaalisen älykkyyden merkityksen onnistuneissa asiakaskohtaamisissa
- Opit, kuinka vaikuttaa vastapuoleen tyylikkäillä vuorovaikutustekniikoilla
- Ymmärrät itsellesi ominaisten käyttäytymismallien vaikutukset asiakaskohtaamisiin ja tunnistat erilaiset asiakastyypit
- Opit monikanavaisen asiakastyön erityispiirteet
- Saat innostusta ja varmuutta päivittäiseen asiakastyöhösi!
Kohderyhmä
Valmennus on suunniteltu kaikille asiakasrajapinnassa työskenteleville asiakastyön ammattilaisille. Se sopii yhtä lailla uransa alussa oleville asiakaspalvelijoille kuin kokeneemmille asiakaskohtaamisten konkareillekin, jotka kaipaavat uutta potkua ja raikkaita näkökulmia tämän päivän ammattimaiseen asiakastyöhön.
Olit sitten torimyyjä tai asiakaspalvelun esimies, tämä valmennus on vähintäänkin erittäin tärkeä buustaus kohti seuraavaa, vaikuttavampaa asiakaskohtaamista.
Aikataulu
8:30 Aamupala
9:00 Asiakaskokemus ja onnistunut vuorovaikutus
- Asiakaskokemus ja asiakaslupaus
- Omien myyntitaitojen pikatesti – omat kehityskohtani
- Onnistuneen vuorovaikutuksen avaimet
- Mitä aivoissa tapahtuu?
10:15 Tauko
10:30 Asiakaskeskustelun ohjaaminen
- Ensivaikutelma ja läpinäkyvyyden illuusio
- Kysymystekniikka ja kuuntelun taito
- Kiteytys ja yhteisen ymmärryksen löytäminen
- Positiivinen loppuvaikutelma
12:00 Lounas
13:00 Monikanavaisen asiakastyön erityispiirteet
- Elämää kuplissa ja viestinnän vaikeus
- Sähköpostipingistä ja puhelimessa selvittelyä?
- Puhelintyöskentelyn ”K4”
- Tyylikkään sähköpostiviestinnän elementit
14:15 Kahvitauko
14:30 Erilaisuuden haasteesta yhteisiin säveliin
- Persoona ja kokeminen käyttäytymisen pohjana
- Erilaiset käyttäytymismallit vuorovaikutustilanteissa
- Erilaisuuden tunnistaminen ja oman tyylin mukauttaminen
- Luottamus asiakaskokemuksen ytimessä
15:00 Asiakasarvon tuottaminen
- Arvon tuottaminen ennen asiakaskohtaamista
- Arvoa kohtaamisen jälkeen
- Haastavasta kohti positiivista tunnetta
16:00 Valmennuspäivä päättyy
Koulutuspaikka
Tapahtumatalo Bank
Unioninkatu 20
00130 Helsinki
Kouluttaja
Maisa Durchman
Kustannukset
Tilaisuuden hinta on 790 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulutusmateriaalin, aamiaisen, lounaan ja kahvitarjoilut päivän aikana. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta kouluttajalta.
Ota yhteyttä
Brik sosiaalisessa mediassa
Brik

Kaipaavatko työsukset voitelua? Narisevatko tuloksenteon saranat? Tule hakemaan uutta pontta tekemiseen!
Brik valmentaa työmaailman huipputyyppejä ja menestyviä joukkueita. Yhteensä lähes puolen vuosisadan valmennuskokemuksen pohjalta Brikin osaajat tietävät, että innostava ja kannustava ilmapiiri tuottavat tulosta tehokkaammin kuin yksisuuntainen opetus. Valmennuksissa luodaan positiivinen ilmapiiri, jossa on turvallista kokeilla uutta ja rohkaistua revittelemäänkin! Ei...
Yhteystiedot
Brik
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Käännä asiakaskohtaaminen kilpailueduksi täytä seuraavat tiedot: