Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Myynnin- ja palvelun johtamisvalmennus proviisoreille

Brik
Yhteenveto
2 päivää
1 490 EUR + alv 24 %
Avoin koulutus
Helsinki
Alkavat koulutukset
Helsinki
14.1.2020 9:00 
1 490 EUR
1.4.2020 9:00 
1 490 EUR

Myynnin- ja palvelun johtamisvalmennus proviisoreille

Myynnin- ja palvelun johtamisvalmennus proviisoreille (2 pv)

Johda apteekkiasi palveluhenkisesti

14.1.2020 alkavan koulutuksen 2. koulutuspäivä on 28.1.2020.

1.4.2020 alkavan koulutuksen 2. koulutuspäivä on 29.4.2020.

Erottuuko apteekkinne erinomaisella palvelulla ja kannattavalla myynnillä?

Valmennuksessa perehdymme yli kahdessa sadassa apteekissa ja lukuisissa esimiesvalmennuksissa testaamiimme johtamistekniikoihin.

Kilpailun kiris­tyessä provii­sorin rooli palvelun- ja myynnin johtajana korostuu. Valmennus on kattava koko­naisuus myynnin- ja palvelun johta­mi­sesta nykyajan apteek­ki­työssä. Valmennus on käytän­nön­lä­heinen ja antaa selkeät toimin­ta­mallit arjen teke­miseen. Valmen­nuk­sessa korostuu teke­misen ja ihmisten johta­minen, suun­ni­tel­mal­lisuus ja tavoi­teo­rien­toi­tunut johta­mis­kä­sitys. Ennen kaikkea käytännönläheisyys ja hauskuus tekemiseen!

Myynnin- ja palvelun johtamisvalmennuksen hyödyt osallistujille

  • Ymmärrät päivittäisen asiakastyön johtamisen osana ammattiapteekin toimintaa
  • Tunnistat omat kehityskohtasi ja vahvuutesi henkilöstön myynit- ja asiakaspalvelutaitojen kehittäjänä
  • Opit käymään positiiviset palautekeskustelut, puuttumaan rakentavasti ja vetämään palaverit osallistavasti
  • Saat paljon käytännön esimerkkejä ja toimivia myyntipareja johtamistyöhösi vietäviksi

Kohderyhmä

Valmennus on suunniteltu kaikille palvelun ja myynnin kehittämisestä kiinnostuneille apteekkareille ja proviisoreille. Apteekkien esimiehille, joilla on tahtoa kiivetä huipulle!

Aikataulu

14.1.2020 alkavan koulu­tuksen 2. koulu­tus­päivä on 28.1.2020.

1.4.2020 alkavan koulutuksen 2. koulutuspäivä on 29.4.2020.

Ohjelma:

1 Päivä

09:00 Valmennuksen avaus ja tutustuminen

09:30 Kuluttajien odotukset apteekkiasioinnilta

10:00 Mitä on hyvä ja tavoitteellinen apteekkipalvelu?

10:30 Asiakaskohtaamismallit itsehoidon ja reseptipalvelun tilanteisiin

  • Kartoitus lääkemyynnin edellytyksenä ja lisämyynnin mahdollistajana
  • Tarjoukset. Tuputtamista vai hyvää palvelua?

Lounas

13:00 Haastavan ja reklamoivan asiakkaan kohtaaminen ja toimintamallin luominen

14:00 Tiedä mitä asiakaskohtaamisissanne tapahtuu – Asiakastyö havainnointi

15:00 Havainnoista palautteenantoon

15:30 Kiire, priorisointi ja suunnitelmallisuus. Ajankäytön suunnittelu.

16:00 Välitehtävän anto ja valmennuspäivä päättyy

2 Päivä

08:30 Aamupala

09:00 Väli­teh­tävän purku

10:00 Disc viite­kehys

10:30 Omaan Disc-profiiliin tutus­tu­minen

11:00 Profiilin hyödyn­tä­minen työyh­tei­sössä

12:00 Lounas

13:00 Mikä motivoi, mihin moti­vaa­tiota tarvitaan ja voiko sitä johtaa?

14:00 Yksilön ja ryhmän valmentava johta­minen

  • Palautteen anto ja tehokas palaveri

15:00 Ryhmän menes­tyksen esteet

16:00 Palaute ja valmen­nus­päivä päättyy

Koulutuspaikka

Tapah­tu­matalo Bank

Unio­ninkatu 20

00130 Helsinki

Kouluttaja

Kouluttajana toimii Maisa Durchman. Maisalla on 25-vuoden kokemus myynti- ja asiakaspalvelutyöstä. Asiakaspalvelua, myyntiä sekä näiden johtamista Maisa on valmentanut lukuisilla eri toimialoilla liki parikymmentä vuotta. Viimeisten vuosien ajan kokemusta on karttunut erityisesti apteekkiliiketoimintojen ja lääketeollisuuden kehityshankkeista.

Maisa on DISC –valmentaja sekä ICF sertifioitu coach, joten positiivinen haastaminen näkyy myös valmennuksissa. Yrittäjänä Maisa on toiminut ensimmäisen kerran jo parikymppisenä yliopisto-opiskelijana ja pitääkin käytännönläheisyyttä ja tuumasta toimeen – henkistä tekemistä tärkeänä kaikissa valmennushankkeissaan.

Kustannukset

Tilaisuuden hinta on 1490 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulutusmateriaalin, lounaan ja kahvitarjoilun.

Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta.

Koulutuksen voi tilata myös organisaatiolle räätälöitynä, kysy lisää kouluttajalta!

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Myynnin- ja palvelun johtamisvalmennus proviisoreille? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Brik

Brik

Kaipaavatko työsukset voitelua? Narisevatko tuloksenteon saranat? Tule hakemaan uutta pontta tekemiseen!

Brik valmentaa työmaailman huipputyyppejä ja menestyviä joukkueita. Yhteensä lähes puolen vuosisadan valmennuskokemuksen pohjalta Brikin osaajat tietävät, että innostava ja kannustava ilmapiiri tuottavat tulosta tehokkaammin kuin yksisuuntainen opetus. Valmennuksissa luodaan positiivinen ilmapiiri, jossa on turvallista kokeilla uutta ja rohkaistua revittelemäänkin! Ei...


Lue lisää kouluttajasta Brik ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Brik

Metsänneidonkuja 4
02130 Espoo

 Näytä puhelinnumero
www.brik.fi


Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,5)
Perustuu 59 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Myynnin- ja palvelun johtamisvalmennus proviisoreille täytä seuraavat tiedot: