Vaikuttava asiakaspalvelu -valmennusohjelma
Panosta asiakaspalveluun ja erotu kilpailijoista
Ovatko palvelutaidot ruosteessa? Onko erottautuminen kilpailijoista haaste? Me laitamme asiakastyön kerralla kuntoon ja autamme tekemään hyvästä erinomaista! Valmennusohjelmamme vie tiimisi seuraavalle aktiivisuustasolle kohti uutta innostusta ja vaikuttavampia asiakaskohtaamisia. Jokainen osallistuja saa henkilökohtaisen käyttäytymisprofiilin, jota hyödyntämällä yhteinen asiakastyö tehostuu.
Valmennuksen hyödyt
- Saat lisää tietoa asiakkaan maailmasta ja ostokäyttäytymisestä
- Saat ymmärrystä omista käyttäytymismalleistasi erilaisissa vuorovaikutustilanteissa (DiSC©-profiili)
- Saat keinoja asiakaskeskusteluiden tehostamiseen monikanavaisessa asiakastyössä
- Asiakaspalvelun lähiesimiehet saavat selkeät suuntaviivat valmentavaan johtamiseen
- Käytännönläheinen valmennus tuo positiivista muutosta jo valmennusohjelman aikana!
Valmennuksen menetelmät
Valmennukset ovat vuorovaikutteisia ja osallistavia. Osallistujat ovat itse vastuussa siitä, mihin suuntaan ja millä tahdilla valmennus etenee. Valmentaja tuo mukanaan rakenteet, faktat ja eri näkökulmat, mutta valmennuksen keskipisteenä ovat aina osallistujat ja heidän tarpeensa.
Valmennuksen sisältö
- Neljä valmennustilaisuutta
- DiSC©-profiloinnit (esimiehille Work of leaders -profiili)
- Asiantuntijan myyntitaidot -kirja osallistujille
- Väli- ja jatkotehtävät
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Vaikuttava asiakaspalvelu -valmennusohjelma, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.Kohderyhmä
Valmennus on suunniteltu asiakaspalvelutiimeille sekä niiden lähiesimiehille. Valmennus käsittelee monikanavaisen asiakastyön haasteita ja mahdollisuuksia ja pyrkii löytämään jokaisen osallistujan potentiaalin ja innostuksen.
Aikataulu
Ohjelman sisältö on aina muokattavissa juuri teidän tarpeidenne mukaan.
Valmennuspäivien sisältö:
Ennakkotehtävä: Oman DiSC© -profiilin tekeminen.
1. tilaisuus: Myyjän identiteetti ja asiakkaan maailma
- Asiakaskokemuksen merkitys
- Asiakkaan maailma
- DiSC© -myyjän profiili
- Asiakaspalvelijan identiteetti
- Välitehtävä: Omien asiakastyön haasteiden kartoitus
2. tilaisuus: Asiakaspalvelutekniikka ja monikanavainen asiakastyö
- Myyntikeskustelutekniikka
- Monikanavainen asiakastyö
- Haastavien asiakastilanteiden käsittely
- Välitehtävä: DiSC© Work of Leaders -profiilin tekeminen
3. tilaisuus: Asiakaspalvelun lähiesimiesten valmennus
DiSC© Work of Leaders
- Motivaation johtaminen
- Valmentavan johtamisen parhaat käytännöt
- Esimiehen ajankäyttö
- Välitehtävä: Asiakaskampanjan suunnittelu
4. tilaisuus: Asiakaspalvelutyön lähivalmennus (aitoja asiakastilanteita hyödyntäen)
- Päivän tavoitteet
- Asiakastyö
- Päivän yhteenveto
Kouluttaja
Kouluttajana toimii Maisa Durchman.
Maisa on asiakaspalvelun, myynnin, sekä niiden johtamisen asiantunteva yrityskouluttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsultointi- ja valmennustyöstä lukuisilla eri toimialoilla, sekä julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista. Viime vuosina kokemusta on karttunut etenkin apteekkiliiketoiminnoista ja lääketeollisuuden puolelta.
Brikillä Maisa valmentaa asiakaspalveluun, myyntiin ja niiden johtamiseen sekä apteekkiliiketoimintaan keskittyvillä kursseilla. TM Maisa Durchman on lisäksi DiSC®-valmentaja sekä ICF-sertifioitu coach. Maisan valmennuksista välittyy positiivinen asenne. Omakohtaisen yrittäjäkokemuksen ansiosta valmennukset ovat myös täynnä käytännönläheisyyttä ja tekemisen meininkiä.
Kustannukset
Ota yhteyttä
Brik sosiaalisessa mediassa
Brik

Kaipaavatko työsukset voitelua? Narisevatko tuloksenteon saranat? Tule hakemaan uutta pontta tekemiseen!
Brik valmentaa työmaailman huipputyyppejä ja menestyviä joukkueita. Yhteensä lähes puolen vuosisadan valmennuskokemuksen pohjalta Brikin osaajat tietävät, että innostava ja kannustava ilmapiiri tuottavat tulosta tehokkaammin kuin yksisuuntainen opetus. Valmennuksissa luodaan positiivinen ilmapiiri, jossa on turvallista kokeilla uutta ja rohkaistua revittelemäänkin! Ei...
Yhteystiedot
Brik
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Vaikuttava asiakaspalvelu -valmennusohjelma täytä seuraavat tiedot: