Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Markkinoinnin tavoitteet ja mittarit

Markkinointi-instituutti
Yhteenveto
2 kuukautta
1 100 EUR + alv 24 % (yht. 1 364 EUR)
Haku päättyy: 1.8.2019
Avoin koulutus
Espoo
Alkavat koulutukset
Espoo
14.8.2019  
1 100 EUR
10.1.2020  
1 100 EUR

Markkinoinnin tavoitteet ja mittarit

Aseta markkinoinnille liiketoiminnasta johdetut tavoitteet ja mittaa markkinointitoimenpiteidesi tuloksia. Saat käyttöösi konkreettisen seurantatyökalun, jolla edistät oman organisaatiosi markkinointia. Kurssi alkaa orientoivilla verkko-opinnoilla jo ennen ensimmäistä koulutuspäivää.

Miten johdat markkinoinnin projekteja, kun keinot ja mittaaminen ovat murroksessa? Koulutuksessa opit tunnistamaan markkinointiviestinnän sudenkuopat ja osaat varautua niihin. Opit asettamaan markkinoinnille ja markkinointiviestinnälle tavoitteet, joiden perusta on liiketoiminnassa ja sen kehittämisessä. Valitset relevantit mittarit, joilla johdat markkinoinnin tuloksia.

Koulutuksen hyödyt

Koulutuksen jälkeen ymmärrät asiakasta ja liiketoiminnan lainalaisuuksia, ja saat aikaan toivottuja muutoksia omassa organisaatiossasi. Otat käyttöösi työkalun, jolla linkität markkinoinnin toimenpiteet tukemaan organisaatiosi liiketoiminnan tavoitteita. 

Lisätietoa koulutuksesta

Kurssi on osa markkinointiviestinnän alan erikoisammattitutkintoa ja Markkinoinnin johtamisen tutkintoa, MJD.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Markkinoinnin tavoitteet ja mittarit, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Koulutus soveltuu markkinoinnin ja markkinointiviestinnän suunnittelusta ja kehittämisestä vastaaville. Se sopii myös mainos- tai mediatoimistossa asiakkuuksista vastaaville. 

Koulutuksen kesto ja aikataulu

Koulutus kestää 2 kk. Siihen sisältyy ennakkotehtävä verkossa, 1 koulutuspäivä sekä 2-4 h etäopiskelua viikossa. Laajuus on 3 op.

Koulutuksen sisältö

Orientoiva verkko-opiskelujakso

Opinnot alkavat itsenäisellä etäopiskelujaksolla, jonka aikana perehdyt koulutuksen perusasioihin ja tunnistat oman lähtötasosi. Jaksolla tutustut materiaaleihin ja teet ennakkotehtäviä omaan tahtiisi verkossa.

Koulutuspäivän sisältö

  • Mittaamisen nykytila
  • Mittaamisen sudenkuopat
  • Mittaaminen on johtamista
  • Mittarit ja ihminen
  • Matka mittareihin
  • Työkalu: KPI Canvas ja sen käyttö

Koulutukseen kuuluu lisäksi KPI Canvaksen soveltaminen oman työsi tavoiteasetantaan ja mittaamiseen. Tehtävän palautekeskustelu käydään sparrausklinikassa. Saat siitä hyödyt suoraan organisaatioosi ja omaan työhösi.

Kouluttaja

Roope Ruotsalainen, CDO (Chief Digital Officer), Frankly Partners

Kustannukset

Koulutuksen hinta on 1100€ + alv 24 %

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Markkinoinnin tavoitteet ja mittarit? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Markkinointi-instituutti

Markkinointi-instituutti

Aikuiskoulutus ja oma työsi sopivat saumattomasti yhteen. Markkinointi-instituutin koulutuksissa opit tekemään oman työsi paremmin, tuoreemmin ja varmemmin. Hyödynnät liike-elämän arvostettujen asiantuntijoiden oppeja ja opiskelijakollegoidesi kokemuksia omassa työssäsi. Uusi otteesi työhön innostaa sinua ja työyhteisöäsi! Täydennä ja laajenna osaamistasi: syvenny omaan erikoisalaasi – tai...


Lue lisää kouluttajasta Markkinointi-instituutti ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Markkinointi-instituutti

Revontulentie 7
02100 Espoo

 Näytä puhelinnumero
www.markinst.fi

Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Markkinoinnin tavoitteet ja mittarit täytä seuraavat tiedot: