Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Markkinointiviestinnän projektien johtaminen

Markkinointi-instituutti
Yhteenveto
Kesto: 3 kuukautta
Hinta: 2 050 EUR + alv 24 % (yht. 2 542 EUR)
Haku päättyy: 28.1.2019
Aloituspäivämäärä: 11.2.2019
   
Paikkakunta: Espoo
Koulutustyyppi: Avoin koulutus

Markkinointiviestinnän projektijohtaminen

Markkinointiviestinnän projektijohtaminen

 

Opi johtamaan markkinointiprojekteja

Miten markkinointiviestinnän projekteja tulisi hallita, kun keinot ja mittaaminen ovat muuttumassa?

Markkinointiviestinnän projektijohtaminen -koulutuksessa opitaan, mitä projektijohtaminen tarkoittaa palveluiden ostamisen, integroidun konsepti- ja kampanjasuunnittelun, projektihallinnan sekä tulosten mittaamisen ja seurannan näkökulmasta. Koulutus antaa uusia näkökulmia projektijohtamiseen ja markkinoinnin kokonaisuuksien hallintaan.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Markkinointiviestinnän projektien johtaminen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Markkinointiviestinnän projektijohtaminen -koulutus on suunnattu markkinointiviestinnän suunnittelusta ja kehittämisestä vastaaville henkilöille. Koulutus sopii hyvin mainos- tai mediatoimistojen asiakasvastaaville, yritysten markkinoinnista vastaaville ja esimerkiksi luoville seniorsuunnittelijoille sekä kaikille projektijohtamisesta kiinnostuneille.

Koulutuksen sisältö

Koulutus kestää 3 kk ja siihen sisältyy:

  • 3 koulutuspäivää
  • ohjattua etäopiskelua (4-6 h/vko).

Etäopiskelu on tavoitteellinen opiskelujakso ja osa tehokasta oppimisprosessia. Sovellat oppimaasi käytännön tilanteisiin, usein suoraan omiin työtehtäviisi. Etäjakso sisältää myös opiskelua verkossa, ja saat ohjausta kouluttajilta ja tukea muilta opiskelijoilta.

1. koulutuspäivä (klo 9.00–16.00)

Markkinointiviestintäsuunnitelman laatiminen

Strategiaan perustuvan markkinointiviestintäsuunnitelman laatiminen
Kehittämispäällikkö Mervi Karvo, Markkinointi-instituutti

2. koulutuspäivä (klo 9.00-16.00)

Yhteistyökumppanitoiminta

Kumppanitoiminta ja sopimukset
Toimitusjohtaja Tuuli Kahma, Breezeway Oy

Briefit ja niiden laatiminen
Toimitusjohtaja Sanna Wester, Viestar Oy

Ohjattu verkko-opiskelu 1 kk

Etäjakson aikana harjoittelet kurssin aiheita käytännössä omiin työtehtäviisi liittyvillä tehtävillä, joihin saat palautetta asiantuntijoilta.

3. koulutuspäivä (klo 9.00–16.00)

Mittaaminen ja seuranta

Tavoiteasetanta ja mittaaminen
kouluttaja ilmoitetaan myöhemmin

Ohjattu verkko-opiskelu 1,5 kk

Etäjakson aikana harjoittelet kurssin aiheita käytännössä omiin työtehtäviisi liittyvillä tehtävillä, joihin saat palautetta asiantuntijoilta.

  • Laadit briefin markkinointiviestinnän yhteistyökumppanille, jonka kanssa omassa organisaatiossasi tehdään yhteistyötä.
  • Konkretisoit koulutuksen hyödyt itsellesi ja organisaatiollesi analysoimalla laatimaasi tavoiteasetantaa ja seurantaa sekä niiden elementtejä suhteessa lähtötilanteeseen. Sparraat myös, miten suunnitelmaa olisi mahdollista kehittää jatkossa.

Koulutuspäivien ohjelman muutokset ovat mahdollisia.

Koulutuksen aikataulu

Koulutuspäivät

25.-26.4.2018 ja 1.6.2018

Kustannukset

2050 € + alv 24 %

Markkinointi-instituutti

Markkinointi-instituutti

Aikuiskoulutus ja oma työsi sopivat saumattomasti yhteen. Markkinointi-instituutin koulutuksissa opit tekemään oman työsi paremmin, tuoreemmin ja varmemmin.  Hyödynnät liike-elämän arvostettujen asiantuntijoiden oppeja ja opiskelijakollegoidesi kokemuksia omassa työssäsi. Uusi otteesi työhön innostaa sinua ja työyhteisöäsi! Täydennä ja laajenna osaamistasi: syvenny omaan erikoisalaasi – tai...


Lue lisää kouluttajasta Markkinointi-instituutti ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteydenottopyyntö

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Markkinointiviestinnän projektien johtaminen? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Yhteystiedot : Markkinointi-instituutti

Markkinointi-instituutti

Revontulentie 7
02100 Espoo

 Näytä puhelinnumero
www.markinst.fi

Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Markkinointiviestinnän projektien johtaminen täytä seuraavat tiedot: