Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Kirjoita asiakaslähtöisesti -verkkokurssi

Rastor-instituutti
Yhteenveto
2 kuukautta
1 100 EUR + alv 24 % (yht. 1 364 EUR)
Kevät 2020
Haku päättyy: 1.4.2020
   
Verkossa/etänä
Verkkokurssit

Kirjoita asiakaslähtöisesti -verkkokurssi

Kirjoita asiakkaalle, älä paperille! Kirjoittamalla asiakaslähtöisesti sitoutat lukijoita ja vahvistat organisaation mainetta asiantuntijana. Tässä vuorovaikutteisessa verkkokoulutuksessa saat henkilökohtaista palautetta teksteistäsi

Koulutuksen hyödyt

Vasta kun tunnistat asiakkaidenne toiveet ja tarpeet, pystyt palvelemaan teksteilläsi tärkeimpiä sidosryhmiänne. Kiinnostavilla ja ammattitaitoisesti kirjoitetuilla sisällöillä sitoutat nykyisiä ja houkuttelet uusia asiakkaita tuotteidenne ja palvelujenne pariin. Tuottamalla huolella kohdennettuja, vaikuttavia verkkotekstejä toteutat organisaationne viestinnän, markkinoinnin ja myynnin tavoitteita. 

Tämä Markkinointi-instituutin koulutus koostuu reaaliaikaisista verkkoympäristössä pidettävistä valmennuksista sekä etätehtävistä, joista saat henkilökohtaisen palautteen.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Kirjoita asiakaslähtöisesti -verkkokurssi, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Tämä sisällöntuotannon koulutus sopii viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisille ja muille työssään kirjoittaville.

Koulutuksen kesto ja aikataulu

Koulutus kestää 2 kk. Siihen sisältyy 2 verkkovalmennusta ja harjoitustehtävät, joista saat henkilökohtaisen palautteen.

Koulutuksen sisältö

Koulutus koostuu kahdesta 3 tunnin reaaliaikaisesta vuorovaikutteisesta verkkovalmennuksesta ja näiden välissä tehtävistä kirjoitustehtävistä, joista saat henkilökohtaisen palautteen.

1. verkkovalmennus

Etätehtävät:

  1.  a) blogi tai b) uutisartikkeli tapahtumasta verkkoon
  2.  a) rekrytointi-ilmoitus tai b) tuote- tai palvelukuvaus
  3.  haastattelu tiedonhankinnan tilanteena, ja tästä juttu (esim. asiakasreferenssi)

2. verkkovalmennus 

Kouluttaja

Tiina Torppa, toimittaja, viestinnän kouluttaja

Kustannukset

1100 € + alv 24 %

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Kirjoita asiakaslähtöisesti -verkkokurssi? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Rastor-instituutti

Rastor-instituutti

Rastor-instituutti – Tuore ja varma ote omaan työhösi

Kaksi menestyksekästä koulutustoimijaa, Markkinointi-instituutti ja Rastor, aloittavat 1.1.2020 yhteisen matkansa Rastor-instituuttina. Rastor-instituutin osaamisen kehittämisen ja työllistymisen palvelut muuttavat tavoitteet arjen tekemiseksi ja arkisen tekemisen tulokseksi viivan alle. Rastor-instituutti kouluttaa työelämän käännekohdissa: kehittää osaamista, auttaa työllistymään, tuoreuttaa taitoja ja johdattaa uusille osaamisalueille....


Lue lisää kouluttajasta Rastor-instituutti ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Rastor-instituutti

Revontulentie 7
02100 Espoo

 Näytä puhelinnumero
www.rastorinst.fi


Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Kirjoita asiakaslähtöisesti -verkkokurssi täytä seuraavat tiedot: