Tuloksia verkossa: sosiaalinen media, sisältömarkkinointi ja hakukoneoptimointi

Organisaation kotisivut ovat sen verkkoviestinnän ja -markkinoinnin tärkein osa. Sisällöntuotanto ja sen leviäminen sosiaalisessa mediassa ovat avainasemassa, mikäli sivustolle halutaan kävijöitä. Ihmiset luottavat yhä enemmän vertaissuosituksiin ja yhä vähemmän mainontaan. Sisältömarkkinointi onkin viime vuosina noussut tärkeimmäksi tavaksi luoda asiakassuhteita.
Luo laadukasta sisältöä
Laadukas sisältö pärjää parhaiten myös hakukoneissa, sillä “sosiaaliset signaalit” ovat tärkeässä roolissa. Sisältö tarvitsee seurakseen some-strategian, mutta perinteistä hakukoneoptimointia ei vielä kuitenkaan voi unohtaa. Opit sisältömarkkinoinnin, hakukoneoptimoinnin ja sosiaalisen median perusteita. Saat ajatuksia, kuinka Facebookia, uutiskirjeitä, blogeja ja Twitteriä voidaan monipuolisesti hyödyntää organisaation toiminnassa.
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Tuloksia verkossa: sosiaalinen media, sisältömarkkinointi ja hakukoneoptimointi, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Seuraavat toteutukset
Kohderyhmä
Tiedotus- ja markkinointitehtävissä toimivat, sisällöntuottajat ja asiakaskontaktissa olevat sekä muut somesta kiinnostuneet
Kouluttaja
ICT-kouluttaja Ilkka Olander
Kustannukset
Kurssimaksu: 133,00 €
Helsingin seudun kesäyliopisto Facebookissa
Ota yhteyttä
Laadukasta opetusta ja oppimisen iloa
Helsingin seudun kesäyliopisto toivottaa kaikki tervetulleiksi opintojen pariin! Opetus on avointa kaikille iästä, koulutuksesta tai opinto-oikeuksista riippumatta. Vuosittain kesäyliopistossa opiskelee noin 6 000 osallistujaa yli 700 kurssilla. Toiminta on ympärivuotista. Monipuolinen opetusohjelma sisältää avointa korkeakouluopetusta, kieltenopetusta, tietotekniikkaa, taidekursseja, abiturienttikursseja, ammatillista täydennyskoulutusta...
Lue lisää kouluttajasta Helsingin seudun kesäyliopisto ja katso koulutustarjonta täältä